طراحي پرچمدار گلكسي S11 فاش شد/عكس

۱۰ بازديد

گزارش جديدي از مورد انتظارترين پرچمدار ۲۰۲۰ يعني گلكسي S11 منتشر شده است كه اطلاعات تازه‌اي از اين دستگاه به ما منتقل مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گوشي گلكسي S11 را مي‌توان مورد انتظارترين پرچمدار سال ۲۰۲۰ دانست. امروز اطلاعات تازه‌اي از آن در فضاي مجازي منتشر شده است كه آن‌ها را در ادامه بررسي مي‌كنيم. رونمايي از چنين گوشي با انتظار زياد مردم به ما از اخبار و شايعات بسياري نويد مي‌دهد كه مطمئنا در آينده بيشتر با آن‌ها روبه‌رو خواهيم شد.


جديدترين اطلاعات فاش شده از طراحي گلكسي S11
طبق ماه‌ها تحقيقات و توسعه فشرده، براساس گزارش سامسونگ طراحي و پيكربندي داخلي دستگاه‌هاي Galaxy S11 سال آينده، نهايي شده است. اين خبر را يكي از افشاگران دنياي فناوري همراه با جدول زماني معمول توسعه اين شركت لو داده است.

جزئيات مربوط به آنچه سامسونگ براي تلفن‌هاي هوشمند بعدي خود برنامه‌ريزي كرده، ارائه نشده است، اما گزارش‌هاي متعدد حاكي از ساخت اين گوشي‌ها بر پايه طراح‌هاي خط توليد سال جاري است. پيش بيني مي‌شود سامسونگ از فناوري نمايشگر Infinity-O AMOLED خود مجددا استفاده كند، اما پيشرفت‌هايي را نيز در اين زمينه خواهد داشت كه به معناي بدنه باريك‌تر و حفره‌هاي پانچ كوچكتر است.

 

اخبار,موبايل،لپ تاپ وتبلت,گلكسي S11


مدل گلكسي S10e جمع و جورتر است و قيمت مناسب‌تري نيز خواهد داشت. علاوه بر اين مسائل، گفته مي‌شود درون صفحه نمايش تنها يك حفره قرار دارد، اما مدل معمولي گلكسي S11 احتمالا از صفحه نمايش منحني استفاده مي‌كند و درون آن دو حفره وجود خواهد داشت. احتمالا اندازه آن نيز كمي پهن‌تر باشد تا بتواند به راحتي دو حفره را درون صفحه نمايش خود جاي دهد. احتمالا يكي از اين حفره‌ها ميزبان سنسور ToF است تا بتوان به وسيله آن سيستم امنيتي تشخيص چهره ايمن‌تري داشت.

 

اخبار,موبايل،لپ تاپ وتبلت,گلكسي S11


از سوي ديگر گلكسي +S11 احتمالا داراي سه دوربين سلفي خواهد بود. سامسونگ به تازگي يك طراحي اوليه براي اين گوشي منتشر كرده است كه در آن يك حفره درون صفحه نمايش بزرگ ديده مي‌شود، اما يكي از تحليلگران به نام دنياي فناوري مي‌گويد احتمال اين كه سه حفره جداگانه وجود داشته باشند بسيار بيشتر از يك حفره بزرگ است.

 


دوربين اصلي بروزرساني شده
به نظر مي‌رسد قرار است اين دوربين‌هاي سلفي جديد با يك سيستم دوربين نوين همراهي شوند. گلكسي S11 و مدل پلاس آن احتمالا داراي يك دوربين چهارگانه خواهند بود كه توسط يك سنسور ۱۶ مگاپيكسلي كاملا جديد هدايت مي‌شود. بدون شك اين بخش با يك دوربين با زاويه ديد فوق العاده گسترده و يك سنسور جديد Time-of-Flight براي بهبود عكاسي پرتره و توليد محتواي دقيق‌تر AR همراهي مي‌شود. در انتها نيز همه اين موارد با يك زوم پريسكوپي ۵ برابري تكميل خواهد شد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/enews406816.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.