آرشیو تیر ماه 1399

تكنولوژي روز

افزايش فروش در اينستاگرام

۳۷ بازديد

قبل از اينكه به بحث در مورد راهبرد هاي واقعي كه مي تواند به تجارت شما كمك كند ، بپردازيم ، ابتدا سعي مي نماييم تعامل با اينستاگرام را درك كنيم. ما در نوشتار هاي قبل درباره ابزارهاي كاربردي در اينستاگرام گفتگو كرديم و در اين نوشتار مي خواهيم ۱۸ راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام را براي شما بيان كنيم.
ميزان همكاري بيشتر در هر رسانه اجتماعي مي تواند سنجه وفاداري پيروان شما به صفحه ي شما تلقي شود.
موفقيت يك پيج اينستاگرام به شمار مخاطبان شما مربوط نمي شود بلكه ميزان درگيري آنها با محتواي برند شما است كه از همه چيز مهم تر است.
اين ميزان سنجش علاقه و تعامل آنها با عكس ها ، فيلم ها و داستان هاي شماست كه در واقع به موفقيت در بازاريابي مي انجامد.
اين مهم است كه مشاغل در رسانه هاي اجتماعي حضوري فعال داشته باشند. همچنين هيچ راهبرد بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي بدون استفاده از اينستاگرام كامل نيست. اينستاگرام يك بستر برتر براي مارك ها ، تبليغ كنندگان و مصرف كنندگان به طور يكسان فراهم آورده است.
اين اپليكيشن ۸۰۰ ميليون كاربر پركار ماهانه دارد و روزانه ۵۰۰ ميليون پروفايل در اينستاگرام فعال هستند.
چيز ديگري كه ممكن است شما را شگفت زده كند اين است كه ۷۰٪ از هشتگ هاي اينستاگرام حائز برند هستند. اين به شما چه مي گويد؟ اگر در اينستاگرام فعال نيستيد ، قطعاً رقباي شما هستند.
كساني كه قبلاً حساب كاربري خويش را تنظيم كرده اند در مسير درست پيمان دارند اما فقط داشتن پيجي از اينستاگرام لزوماً به فروش خاتمه نمي شود.
اگر مي خواهيد فروش در اينستاگرام كسب كنيد ، بايد يك استراتژي پسنديده را ارائه دهيد.
در پيوسته بعضي از پارامترهاي كليدي كه براي ارزيابي كارگماري خود بايد در جستجوي آن باشيد را براي شما شرح داده ايم :
۱. Followersفالوئر يك عامل پديدار است كه شما بايد به آن توجه كنيد. شمار مخاطبان يا افراد تأثيرگذار در پيج شما اهميت دارد اما مهم ترين پارامتر نيست.
علاوه بر تعقيب كنندگانتان ، شما مي توانيد followers جديدي هم با به كارگيري راهكارهايي به صفحه ي خويش اضافه كنيد.
۲. Likesميزان مناسب شدن گرد ديگر از پارامترهاي بنيادي است. اين يك اندازه گيري در سطح پايه است براي اينكه مشخص شود آيا محتواي شما توسط طرفداران شما به خوبي پذيرفته شده است يا خير !
اين يك اثر ي نسبتاً مستقيم از ميزان محبوبيت پيج شما در بين مخاطبان هدف شماست.
۳. Commentsنظرات جنبه ي ديگري از فضاي اينستاگرام است كه مي توانيد هنگام تعقيب و درگير شدن در اينستاگرام به آنها توجه كنيد.
تجزيه و تحليل نظرات ، فهم با كيفيت تري از آنچه دنبال كنندگان شما درباره پست هاي شما انديشه مي كنند  ، به شما مي دهد.
دوست داشتن يك مطلب مهم است ، اما نظرات نشانگر درگيري بيننده با آن محتوا است ، زيرا آنها وقت خويش را صرف نوشتن يك عقيده براي آن محتوا مي كنند.
البته ، كيفيت نظرات نيز به همان اندازه مهم است. بيشتر ، مردم نظرات ساده اي همانند “خوب” يا “خوب به نظر مي رسند” مي گذارند كه در واقع معني چنداني ندارند. فقط به نظرات ايموجي اسپم در زير نگاه كنيد.
18 راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام
۴. Shares  and  Repostsبا تكيه بر موارد فوق ، شمار به اشتراك گذاري و ري پست از صفحه ي شما نيز بسيار مهم است.اگر يك كاربر مايل است مطالب شما را با رفقا خويش به اشتراك بگذارد ، مي فهميد كه آنها واقعاً مطالبي را كه ارسال كرده ايد همنشين داشته اند.
اين پست با ۱۸ راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام كه مي توانيد از امروز در راهبرد بازاريابي اينستاگرام خويش اعمال كنيد ، شما را در راه صحيح هدايت مي كند. در پيوستگي با هم اين ۱۸ استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام را رسيدگي مي كنيم.۱. Increase your followingيكي از اولين گام ها براي داشتن يك استراتژي موفق در بازاريابي اينستاگرام ، رشد شمار فالوئر هاي شما است.
بدون شمار زيادي پيگيري كننده ، شما براي ديده شدن پست هاي خويش بيهوده تلاش خواهيد كرد. فرآوري بدون دنبال بدست مخاطب براي شما راحت نخواهد بود.
براي شما كه اخيرا صفحه ي اينستاگرام خويش را برپايي كرده ايد ، شروع با شمار فالوئر صفر مي تواند در شما ارعاب برپايي كند ، مگر اينكه يك كمپاني كاملاً جديد باشيد و در حال حاضر مشتري نداشته باشيد.
اينستا بهترين محيط‌ براي شروع جستجو بدست تعقيب كنندگان است.
در اينجا مهم ترين دلايلي كه كاربران برند ها را در رسانه هاي اجتماعي دنبال مي كنند آمده است :18 استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرامهمانطور كه در تصوير و اين اعداد مي بينيد ، بيش از ۷۳٪ كاربران مي گويند كه برند ها را در رسانه هاي اجتماعي تعقيب مي كنند زيرا به فرآورده يا خدماتي كه آنها ارائه مي دهند علاقه مند هستند.
مشتريان موجود شما به برند شما علاقه مند هستند. در مورد مشخصات خويش به آن ها بگوييد و متعلق به ها بخواهيد كه شما را پيگيري كنند.
براي ارسال پيام به مشتركان ، با ايميل خود شروع كنيد. فقط مطمئن شويد كه به آنها انگيزه اي براي پيگيري كردن صفحه و محصولات شما ، مي بخشيد.
به عنوان مثال : شما شدني است فقط چند بار در ماه ايميل ارسال كنيد و به مشتركان خويش بگوييد كه اگر مي خواهند تخفيفات و تبليغات اكثريت نگريستن كنند ، شما را در اينستاگرام خود تعقيب كنند.
اگر از اين استراتژي استفاده مي كنيد ، كران به آن وعده ها عمل كنيد.
علاوه بر دسترسي به مشتركين ايميل خويش ، مي توانيد يك اثر از Instagram در وب سايت خويش داشته باشيد.
براي تبليغ پروفايل اينستاگرام خود از ديگر كانال هاي رسانه هاي اجتماعي خويش نيز استفاده كنيد.
بعد از انجام اين مراحل ، مسير عالي ساير براي به دست آوردن حاميان اغلب ، تعقيب كردن كسان ساير است ، اما پروا داشته باشيد كه كاربران تصادفي را تعقيب نكنيد.
دنبال كننده هايي را پيدا كنيد كه براي هدف شما پسنديده باشند. اين بهترين پيشه براي افزايش محصولات و فروش آنها است.
چگونه افرادي را پيدا مي كنيد كه در بازار منظور شما جاي مي گيرند؟ كمي سخت است و بايد كوشش كنيد. در مرحله نخست ، شما بايد اكانت هايي مانند به خودتان را پيدا كنيد.
نمي گويم كه شما بايد رفتارهاي رقيبان خود را تكرار كنيد ، گرچه اين هم مي تواند كار كند.
درعوض ، مي توانيد پروفايل هايي از اينستاگرام را جستجو كنيد كه محتواي مربوط به صنعت شما را ارسال مي كنند.
براي نمونه : شركت adventurenthusiasts تجهيزات پياده روي و كمپينگ را مي فروشد.
18 راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرامآنها بيش از ۱۳۲،۰۰۰ تعقيب كننده دارند. تمام محتواي آنها به محيط‌ هاي خارجي در سراسر عالم مربوط مي شود.
مي توانيد فرض كنيد افرادي كه اين حساب را تعقيب مي كنند ، علاقه مند به كمپينگ و پياده روي هستند.
هرچند وقت گير است ، اما اين شغل انجام خواهد شد. بعد از يافتن حسابي مشابه اين ، به دنبال حاميان آن برويد و افراد آن پيج را دنبال كنيد.
كاربران آگهي دريافت مي كنند و صفحه شما را رسيدگي مي كنند. اگر آنچه را كه در پيج شما مي بينند همنشين داشته باشند ، احتمالاً شما را پيگيري مي كنند.
پس از افزودن تعدادي تعقيب كننده ي جديد ، هدايت فروش با استراتژي اينستاگرام براي شما زياد ساده تر خواهد بود.
Focus on the first impression of your page.2برداشت نخست مهم است. اين جمله در دنياي واقعي و در ضمن دنياي مجازي صادق است.
به عنوان يك بازارياب ، بايد آن را تشخيص دهيد. به همين علت است كه نوشتن مقدمه مناسب بلاگ براي استراتژي محتواي شما زياد مهم است.
وقتي يك كاربر اينستاگرام روي صفحه ي شما كليك مي كند ، نخستين چيزي كه مي بيند چيست؟
آنها عكس پيج ، بيوگرافي و واپسين ارسال هاي شما را مي بينند. صفحه ي شما بايد بگويد شما چه كسي هستيد و چه كاري سپريدن مي دهيد.
داشتن آرم پسنديده ، خويش به عنوان عكسي از پيج شما ، دانستن نكويي را در بيننده برپايي مي كند. استفاده از آرم بسيار بهتر از استفاده از تصويري تصادفي از يك شخص يا عكس گرد از محصولات شما ، خواهد بود.
در اينجا مثالي از صفحه اينستاگرام Club Shave Dollar آورده شده است :
18 راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام
اولين ذهنيت شما از اين پروفايل چيست؟براي من ، از نخست مشخص است كه آنها چه كساني هستند. تصويرهاي پيج ، آرم آن ها و شرح حال آن ها با جزئيات روشنگري ديتا شده است.
آنها حتي پيوندي به صفحه ي ورود در وب سايت خويش دارند تا كاربران را ترغيب به ثبت نام در سرويس خويش نمايند.
اصولاً ، اگر صفحه ي اينستاگرام برند شما پروا كاربران را جلب نكند ، كامياب نخواهيد شد پيگيري كننده داشته باشيد. در بيشتر موارد ، بهتر است كل چيز را كوتاه و الي حدي حرفه اي نگه داريد.
اكنون ، فرصت اكثريت براي تبليغ محصولات خود و در پايان افزايش فروش خويش خواهيد داشت .
Post content on a regular basis.3 اگر تنها يك بار در ماه تصوير يا ويديويي را به پروفايل خويش اضافه مي كنيد ، اين يك استراتژي كارآمد نيست. اصلاً اين چنين صفحه هايي فعال نيستند !
شما مي خواهيد كه برند شما همش در ذهن حاميان شما تازه باشد. در همان سان ، شما نمي خواهيد به عنوان پيجي آزار دهنده تلقي شويد. در اينجا بايد يك بي گمان متوسط پيدا كنيد.
توصيه نمي كنم بيشتر از يك بار در روز پستي ارسال كنيد. اگر هر روز محتواي زيادي داريد كه مي خواهيد آنها را به اشتراك بگذاريد ، بهتر است آن را به استوري اينستاگرام خويش اضافه كنيد.
ما در پيوستگي ي ۱۸ استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام ، راهنماي مناسبي براي به كارگيري story اينستاگرام را براي ارتقاي هر تجارتي بررسي مي كنيم.
روزانه چند بار بايد در اينستاگرام پستي را ارسال كنيم؟ تحقيقات نشان مي دهد كه برترين مارك ها در اينستاگرام به طور متوسط يوميه ۱.۵ بار پستي را ارسال مي كنند. اين در حدود ۱۰ يا ۱۱ پست در هفته است.
زمان اين پست ها نيز بسيار مهم است. مارك هاي برتر به طور معمول مطالب را در ساعات كاري يك هفته به صورت استاندارد ، ارسال مي كنند.

پيامك ها اطلاعات شما را فاش مي كنند

۴۷ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, پيامك
كارشناسان فناوري هشدار داده اند پيامك ها احتمال دارد اطلاعات كاربران را فاش كنند زيرا اطلاعات آنها رمزگذاري نمي شود. 

به گزارش مهر به نقل از ديلي ميل،  اس ام اس يا پيامك در دهه ۱۹۹۰ ميلادي بسيار فراگير بود و به وسيله ارتباطي محبوب ميان كاربران دستگاه هاي اندرويد نيز تبديل شد. اما اكنون كارشناسان  هشدار داده اند اين ابزار ارتباطي چندان ايمن نيست.

 

كارشناسان هشدار داده اند اين سرويس رمزگذاري نشده و پيامك ها قبل از رسيدن به مقصد چند مسير مختلف را طي مي كنند. به اين ترتيب مجرمان سايبري مي توانند اطلاعات آنها را در يكي از اين مسيرها سرقت كنند.

 

در همين راستا كارشناسان از كاربران مي خواهند  از اس ام اس استفاده نكنند و به جاي آن از اپليكيشن هاي پيام رسان استفاده كنند تا به اين وسيله  از اطلاعاتشان محافظت كنند.

 

روزانه در آمريكا بيش از ۶ميليارد پيامك ارسال مي شود و مي توان ادعا كرد بيشتر ارسال كنندگان معتقدند اطلاعاتشان خصوصي مي ماند. كريستينا ليبي يكي از كارشناسان فناوري مي گويد:  پيامك پس از ارسال  به نزديك ترين برج مخابراتي مي رود و سپس به مركز پيامك منتقل مي شود. در مرحله بعد پيامك به نزديك ترين برج مخابراتي به دريافت كننده ارسال  و در نهايت به موبايل فرد وارد مي شود.

 

كريستوفر هاول يكي از مديران شركتWicker ( شركتي كه سرويس هاي رمزگذاري مي سازد) مي گويد: به دليل فقدان رمزگذاري، هكرها مي توانند نقاط ضعف در مسير مجازي ميان فرستنده و دريافت كننده كشف كنند و اطلاعات كاربران را ذخيره كنند.

 

 

اين درحالي است كه سال گذشته پيامك هاي ميليون ها كاربر موبايل همراه اطلاعات شخصي مانند اطلاعات تنظيم دوباره پسورد، نوتيفيكيشن هاي تحويل بار و  كدهاي احراز هويت دو عاملي فاش شده بودند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040916.html

كوچك ترين ويدئو پروژكتور فوق دقيق دنيا از راه رسيد

۳۸ بازديد

توليد دستگاه هاي پخش ويدئو و فيلم هاي سينمايي وارد مراحل جديدي شده و بسياري از سازندگان تلاش مي كنند ضمن عرضه محصولاتي بزرگ تر، كيفيت آنها را هم افزايش دهند. 

به گزارش فارس به نقل از نيواطلس، يك شركت تجاري ويدئو پروژكتور جديدي عرضه كرده كه قادر به پخش تصاوير با دقت 1080 پيكسل بوده و به دليل ابعاد كوچكش كوچك ترين ويدئو پروژكتور دنيا نام گرفته است.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,كوچك ترين ويدئو پروژكتور

 

اين دستگاه كه سي آر آر كيو نام دارد، از گوشي هاي هوشمند كوچك تر است و قادر به پخش تصاوير ۲۴۰ اينچي با دقت ۱۰۸۰ پيكسل است كه تا به حال سابقه نداشته است.

 

دستگاه يادشده از طريق بلوتوث يا واي – فاي به گوشي يا ديگر منبع پخش فيلم متصل مي شود و كاربران مي توانند بدون مشكل فيلم ها و ويدئوهاي خود را بدين شكل مشاهده كنند. پخش صداي استريو از طريق بلندگوهاي هاي – فاي ديگر مزيت استفاده از اين سيستم است.

 

عمر باتري اين دستگاه دو ساعت بوده و در عرض تنها ۱۵ دقيقه شارژ مي شود. از اين دستگاه ويدئو پروژكتور مي توان در قالب شبكه هاي لن هم استفاده كرد. قيمت محصول يادشده ۲۹۹ دلار اعلام شده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040827.html

نكاتي در مورد توليد محتوا

۶۳ بازديد

يكي از نخستين گام هايي كه براي حضور سوداگري خود در فضاي اينترنتي بايد برداريد، فرآوري محتوا با كيفيت براي وب سايت و شبكه هاي اجتماعي تان است. لازمه‌ي توليد محتواي خوب دريافتن اصول خلق درونمايه و روش هاي صحيح انتشار آن است. در اين مطلب مي خواهيم كمي در ارتباط با ارزشي كه محتوا براي يك كسب و كار برپايي مي كند صحبت كنيم. 4 نكته در مقوله توليد محتواي ارزشمند را با هم بازبيني كنيم و ببينيم چطور مي شود در انتشار مطالب هوشمندانه عمل كرد.

چرا كسب و كارتان به توليد درونمايه دربايستن دارد؟ مزيت هاي توليد محتوا براي كسب و كارهاي آنلاينجدا از بحث سئو بيگانه سايت و بك لينك سازي مطالب كه به ديده شدن شما در نتايج جستجوي گوگل تاثير مي گذارد، توليد محتوا ارزش هاي ديگري هم براي كسب و كارتان برپايي مي كند. براي مثال شما با فرآوري درونمايه مي توانيد سريع به سراغ ريشه-بن-بيخ مطلب برويد. برخي مواقع اوقات محتواهايي منتشر مي شوند كه نه فقط براي مخاطب جذاب نيستند بلكه به علت طولاني بودن آنها را خسته مي كند. فرآوري محتواي حرفه اي به شما كمك مي كند كه ايده و پيام اصلي تان را بدون ناچيز و كاست به گوش بيننده خويش برسانيد.

علاوه بر اين كه با فرآوري محتوا مي توانيد جذابيت هاي برند خويش را بهتر نشانه دهيد. وقتي از قدرت واژه ها و نوشته هاي خود آگاه باشيد، مي بينيد كه مي‌شود به سادگي هر پيامي كه داريم را با صداي بلند به سمع و عقيده مخاطبان برسانيم. اگر سوداگري شما چند مزيت رقابتي خوب دارد يا چند ويژگي جذاب كه مي‌خواهيد مشتريانتان آنها را بشناسند، با ادبيات نوشتاري ترغيبي مي توانيد اين شغل را بكنيد. همينطور كافيست بدانيد كه مخاطبينتان به چه گونه محتوايي نياز دارند و بر اساس اين اطلاعات، محتوايي را فرآوري كنيد كه تعامل حداكثري مخاطبين را متعاقب داشته باشد.

براي فرآوري يك محتواي چيره دست چه نكاتي را رعايت كنيم؟قبل از هر چيز بايد به اينكه توجه كنيد كه توليد محتوا در قالب هاي مختلفي سپريدن مي شود. ساخت يك ويديوي تبليغاتي يا ضبط يك پادكست هم جزو فرآوري درونمايه به حساب مي آيد.
 
نكاتي كه در پيوستگي مطرح مي نماييم درباره محتواي نوشتاري و نوشتار نويسي است. اگر مي خواهيد مطالب هماهنگ و با ادبيات مناسب در تارنما خويش منتشر كنيد، پيشنهاد مي نماييم پيشه توليد محتوا را برون سپاري كنيد. يگانه از پلتفرم هايي كه  انتشار رپورتاژ آگهي و خدمات سئو مي دهد و با كم و بيش به 300 رسانه پركار و معتبر همكاري مي كند، سايت رپورتاژ آگهي تريبون است. رپورتاژ آگهي يا همان رپورتاژ خبري مطالبي است كه در قالب يك گزارش يا خبر در وب سايت ها و رسانه هاي معتبر منتشر شده و باعث بالا رفتن ترافيك سايت شما و همينطور شناساندن برندتان خواهد شد.

اگر تصميم گرفتيد كه مطالب وب سايت خود را شخصاً توليد كنيد، 4 نكته پايين را فراموش نكنيد.1.  در مرحله نخست ايده هاي خود را روي كاغذ بياوريد.توليد درونمايه مي تواند به مرور موعد فرآيند پيچيده و تكراري اي شود. چرا كه موضوعات گستره اي كه مي خواهيد براي آن محتوا توليد كنيد در نگاه نخست اندك به نظر مي رسند. حال اگر قبل از شروع هر كاري، يك استراتژي درونمايه بچينيد و تمام ايده هايي كه درباره واژه ها كليدي مطالب پهنه فعاليتتان به ذهنتان مي رسد را روي كاغذ بياوريد، يك بانك ايده خواهيد داشت. فرقي ندارد خودتان مي خواهيد از اين بانك ايده استفاده كنيد و محتواهاي متفاوت از هم بسازيد و يا اينكه كار را برون سپاري كنيد. در هر صورت داشتن ايده هاي پسين مي توانيد به جذاب تر شدن مطالب وب سايتتان كمك كند.

2. ساده نويسي كنيد.يكي از نكاتي كه اهميت زيادي در اثناء نگارش متون دارد، ساده نگارش است. بايد دائم نيمه نگاهي به جامعه مخاطبين خود داشته باشيد. اگر مشتريان تارنما شما مادران و نسوان خانه دار هستند، مسلماً قرار نيست با ادبيات رسمي و ساختار مقالات علمي مطالب را بنويسيد. سعي كنيد ساده اما جذاب بنويسيد و كمتر از كلمات تخصصي كاربرد كنيد.

3. محتوايي فرآوري كنيد كه بيننده اخ دارد.بارها ديده شده كه برندها اغلب از اين كه به فكر بيننده باشند، به دلخواه خود درونمايه فرآوري مي كنند. اين مساله مي تواند باعث زير آمدن تعاملات كاربران با وب سايتتان شود. مهم است كه شما سليقه مخاطب را هم در نظر بگيريد. ببينيد او از چه جنس محتوايي خوشش مي آيد. احتمالاً به جاي محتواي متني ترجيح تن به پادكست گوش بدهد. معرفي جامعه مخاطب قبل از فرآوري درونمايه اهميت بالايي دارد.
توجه كردن به اين نكته كه شدني است مخاطبين معاصر فرصت و تمركز احضار محتواهاي طولاني را نداشته باشند هم مهم است. مخاطبان امروزي با شبكه هاي اجتماعي اي سر و كار دارند كه محتواهاي بسيار هوشمند و چكيده در اختيارشان قرار مي دهند. خويش را جاي مخاطبين سايتتان بگذاريد. با تمام مشغوليت هاي ذهني كه اين ايام براي كل هستي دارد، احتمال زياد او مي خواهد كه اطلاعات مورد نيازش را به سرعت از وب سايتتان جاسازي كند و به نتيجه برسد. پس الي جايي كه مي توانيد محتواي زودهضم به مخاطب خود ارائه كنيد.

4. از احساسات بيننده به سود خويش بهره‌گيري كنيدمنظور از اين نكته اين است كه در محتواي خويش كوشش كنيد بيشتر با مخاطب پيوستگي برپا كنيد. اگر بتوانيد از راه احساساتي همچون ترس، خشم، حس مالكيت، حس پيروزي و لذت كاربرد كنيد و روي او اثر بگذاريد، بردباري انتقال پيام بالاتر مي رود. اين پيشه را مي توانيد از راه پيشنهاداتي كه به او مي دهيد سپريدن دهيد. يا از راه همذات پنداري و سرگذشت سرايي كاري كنيد كه بيننده با شما همراه شود.

با توجه به نكاتي كه گفته شد لازم است  توليد بهترين محتوا براي انتشار محتوايي كه فرآوري كرده ايد هوشمندانه عمل كنيد. اگر احتياج به مشاوره در زمينه فرآوري درونمايه داشتيد مي توانيد از كارشناسان كارآزموده در پلتفرم رپورتاژ اعلان تريبون كمك بگيريد.

گزينه ويرايش به توييتر اضافه نميشود

۴۷ بازديد

به گزارش مهر،  كاربران توئيتر از زمان تاسيس اين شبكه اجتماعي در ۲۰۰۶ ميلادي خواستار گزينه اي براي اديت (اصلاح) توئيت هاي خويش هستند. ولي كمپاني هميشه از ارائه آن طفره رفته و مي گويد دشوار را رسيدگي مي كند يا مشغول بررسي عميق آن است. 
 
 الان جك دورسي مدير بزرگتر اجرايي توئيتر  پاسخي قاطع به اين سوال ديتا است.  طي يك جلسه پرسش و استجابت ويدئويي با نشريه «ويرد»(Wired) از او پرسيده شد آيا دكمه اديت در ۲۰۲۰ به توئيتر افزوده مي شود يا خير. او با لبخند نامحسوسي پاسخ داد: پذيرش اين سوال «نه » است.
 
البته اين پذيرش چندان غيرمنتظره نيست. هرچند كاربران توئيتر مدت ها است كه در ارتباط با مزاياي گزينه اديت بحث مي كنند، اما اين شركت همش پاسخي دو پهلو به كاربران داده و هيچ گاه اجتهاد نكرد اين مشكل را برطرف كند.

 
كيوان بيك پور احد از مديران توئيتر تابستان ماضي در اين باره گفت: به راستي انديشه مي كنم سرانجام بايد اين ويژگي را بسازيم. البته اين از اولويت هاي ما به حساب نمي آيد.
 
در ويدئوي پرسش و پاسخ، دورسي روشنگري عدل كه نبود گزينه اصلاح  در توئيتر به طراحي اصلي اين شبكه اجتماعي مربوط است. 
 كالاي باره نظرتان را قسطي سفارش دهيدكارشناسي بزرگتر بدون كنكور
او گفت: ما به عنوان يك سرويس اس ام اس و ارسال متن شغل و تحرك خود را آغاز كرديم. هنگاميكه شما پيامي ارسال مي كنيد نمي توانيد آن را بعد بگيريد. ما مي خواهيم همين ويژگي را حفظ كنيم.

منبع:  https://www.beytoote.com/computer/technews/enews4073164.html

لوازم خانگي داراي هوش مصنوعي

۴۶ بازديد

ال‌جي تراشه‌ هوش مصنوعي جديدي براي استفاده در لوازم خانگي هوشمند فرآوري كرده است. به گزارش  فارس به نقل از تك كرانچ، ال‌جي تراشه‌ هوش مصنوعي جديدي براي كاربرد در ابزارها خانگي هوشمند فرآوري كرده است.
 
ال‌جي با استفاده از يك تراشه هوش مصنوعي جديد در سعي است الي بر فناوري‌هاي در حال ظهور تمركز كند.
 
اين شركت در همين راستا تصميم گرفته است، هوشمندسازي ابزارها خانگي را تعقيب كند و بازار را در دست گيرد. 
 
ال‌جي اعلام كرده تراشه‌ جديد اين شركت شامل موتور شبكه‌ عصبي مخصوصي است كه الگوريتم‌هاي يادگيري عميق را شفا مي‌بخشد و مي‌توان از آن در دستگاه‌هاي هوشمند آينده استفاده كرد.
 
براساس آنچه كه اين شركت اعلام كرده، جارو برقي رباتيك، ماشين لباسشويي، يخچال و فريزر از جمله وسايل‌هايي هستند كه هوشمند مي‌شوند و لغايت سنه 2022 بيش از 900 ميليون دستگاه از آنها در بازار براي عرضه هستي خواهد داشت. 
 
 آگاهي ها تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,لوازم‌خانگي همچنين، اين تراشه هوش مصنوعي براي فعاليت احتياج به پيوست به اينترنت ندارد و پردازش اطلاعات بدست خويش تراشه صورت مي‌گيرد.
 ثبت اسم بدون كنكور كارشناسي ارشدمهمترين نكات براي عينك كامپيوتر
تراشه ساخته شده بدست ال‌جي، دسته امن سخت‌افزاري مجزايي دارد كه براي ذخيره‌سازي داده‌هاي شخصي كاربر بهره‌گيري مي‌شود. 
 
اين تراشه شامل اطلاعات بصري براي فهم بهتر، فضا، مكان، اشياء و كاربران است و هوش مصنوعي به آن براي تشخيص صدا كمك مي‌كند.

منبع:  https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11027919.html