افزايش فروش در اينستاگرام

۳۸ بازديد

قبل از اينكه به بحث در مورد راهبرد هاي واقعي كه مي تواند به تجارت شما كمك كند ، بپردازيم ، ابتدا سعي مي نماييم تعامل با اينستاگرام را درك كنيم. ما در نوشتار هاي قبل درباره ابزارهاي كاربردي در اينستاگرام گفتگو كرديم و در اين نوشتار مي خواهيم ۱۸ راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام را براي شما بيان كنيم.
ميزان همكاري بيشتر در هر رسانه اجتماعي مي تواند سنجه وفاداري پيروان شما به صفحه ي شما تلقي شود.
موفقيت يك پيج اينستاگرام به شمار مخاطبان شما مربوط نمي شود بلكه ميزان درگيري آنها با محتواي برند شما است كه از همه چيز مهم تر است.
اين ميزان سنجش علاقه و تعامل آنها با عكس ها ، فيلم ها و داستان هاي شماست كه در واقع به موفقيت در بازاريابي مي انجامد.
اين مهم است كه مشاغل در رسانه هاي اجتماعي حضوري فعال داشته باشند. همچنين هيچ راهبرد بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي بدون استفاده از اينستاگرام كامل نيست. اينستاگرام يك بستر برتر براي مارك ها ، تبليغ كنندگان و مصرف كنندگان به طور يكسان فراهم آورده است.
اين اپليكيشن ۸۰۰ ميليون كاربر پركار ماهانه دارد و روزانه ۵۰۰ ميليون پروفايل در اينستاگرام فعال هستند.
چيز ديگري كه ممكن است شما را شگفت زده كند اين است كه ۷۰٪ از هشتگ هاي اينستاگرام حائز برند هستند. اين به شما چه مي گويد؟ اگر در اينستاگرام فعال نيستيد ، قطعاً رقباي شما هستند.
كساني كه قبلاً حساب كاربري خويش را تنظيم كرده اند در مسير درست پيمان دارند اما فقط داشتن پيجي از اينستاگرام لزوماً به فروش خاتمه نمي شود.
اگر مي خواهيد فروش در اينستاگرام كسب كنيد ، بايد يك استراتژي پسنديده را ارائه دهيد.
در پيوسته بعضي از پارامترهاي كليدي كه براي ارزيابي كارگماري خود بايد در جستجوي آن باشيد را براي شما شرح داده ايم :
۱. Followersفالوئر يك عامل پديدار است كه شما بايد به آن توجه كنيد. شمار مخاطبان يا افراد تأثيرگذار در پيج شما اهميت دارد اما مهم ترين پارامتر نيست.
علاوه بر تعقيب كنندگانتان ، شما مي توانيد followers جديدي هم با به كارگيري راهكارهايي به صفحه ي خويش اضافه كنيد.
۲. Likesميزان مناسب شدن گرد ديگر از پارامترهاي بنيادي است. اين يك اندازه گيري در سطح پايه است براي اينكه مشخص شود آيا محتواي شما توسط طرفداران شما به خوبي پذيرفته شده است يا خير !
اين يك اثر ي نسبتاً مستقيم از ميزان محبوبيت پيج شما در بين مخاطبان هدف شماست.
۳. Commentsنظرات جنبه ي ديگري از فضاي اينستاگرام است كه مي توانيد هنگام تعقيب و درگير شدن در اينستاگرام به آنها توجه كنيد.
تجزيه و تحليل نظرات ، فهم با كيفيت تري از آنچه دنبال كنندگان شما درباره پست هاي شما انديشه مي كنند  ، به شما مي دهد.
دوست داشتن يك مطلب مهم است ، اما نظرات نشانگر درگيري بيننده با آن محتوا است ، زيرا آنها وقت خويش را صرف نوشتن يك عقيده براي آن محتوا مي كنند.
البته ، كيفيت نظرات نيز به همان اندازه مهم است. بيشتر ، مردم نظرات ساده اي همانند “خوب” يا “خوب به نظر مي رسند” مي گذارند كه در واقع معني چنداني ندارند. فقط به نظرات ايموجي اسپم در زير نگاه كنيد.
18 راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام
۴. Shares  and  Repostsبا تكيه بر موارد فوق ، شمار به اشتراك گذاري و ري پست از صفحه ي شما نيز بسيار مهم است.اگر يك كاربر مايل است مطالب شما را با رفقا خويش به اشتراك بگذارد ، مي فهميد كه آنها واقعاً مطالبي را كه ارسال كرده ايد همنشين داشته اند.
اين پست با ۱۸ راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام كه مي توانيد از امروز در راهبرد بازاريابي اينستاگرام خويش اعمال كنيد ، شما را در راه صحيح هدايت مي كند. در پيوستگي با هم اين ۱۸ استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام را رسيدگي مي كنيم.۱. Increase your followingيكي از اولين گام ها براي داشتن يك استراتژي موفق در بازاريابي اينستاگرام ، رشد شمار فالوئر هاي شما است.
بدون شمار زيادي پيگيري كننده ، شما براي ديده شدن پست هاي خويش بيهوده تلاش خواهيد كرد. فرآوري بدون دنبال بدست مخاطب براي شما راحت نخواهد بود.
براي شما كه اخيرا صفحه ي اينستاگرام خويش را برپايي كرده ايد ، شروع با شمار فالوئر صفر مي تواند در شما ارعاب برپايي كند ، مگر اينكه يك كمپاني كاملاً جديد باشيد و در حال حاضر مشتري نداشته باشيد.
اينستا بهترين محيط‌ براي شروع جستجو بدست تعقيب كنندگان است.
در اينجا مهم ترين دلايلي كه كاربران برند ها را در رسانه هاي اجتماعي دنبال مي كنند آمده است :18 استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرامهمانطور كه در تصوير و اين اعداد مي بينيد ، بيش از ۷۳٪ كاربران مي گويند كه برند ها را در رسانه هاي اجتماعي تعقيب مي كنند زيرا به فرآورده يا خدماتي كه آنها ارائه مي دهند علاقه مند هستند.
مشتريان موجود شما به برند شما علاقه مند هستند. در مورد مشخصات خويش به آن ها بگوييد و متعلق به ها بخواهيد كه شما را پيگيري كنند.
براي ارسال پيام به مشتركان ، با ايميل خود شروع كنيد. فقط مطمئن شويد كه به آنها انگيزه اي براي پيگيري كردن صفحه و محصولات شما ، مي بخشيد.
به عنوان مثال : شما شدني است فقط چند بار در ماه ايميل ارسال كنيد و به مشتركان خويش بگوييد كه اگر مي خواهند تخفيفات و تبليغات اكثريت نگريستن كنند ، شما را در اينستاگرام خود تعقيب كنند.
اگر از اين استراتژي استفاده مي كنيد ، كران به آن وعده ها عمل كنيد.
علاوه بر دسترسي به مشتركين ايميل خويش ، مي توانيد يك اثر از Instagram در وب سايت خويش داشته باشيد.
براي تبليغ پروفايل اينستاگرام خود از ديگر كانال هاي رسانه هاي اجتماعي خويش نيز استفاده كنيد.
بعد از انجام اين مراحل ، مسير عالي ساير براي به دست آوردن حاميان اغلب ، تعقيب كردن كسان ساير است ، اما پروا داشته باشيد كه كاربران تصادفي را تعقيب نكنيد.
دنبال كننده هايي را پيدا كنيد كه براي هدف شما پسنديده باشند. اين بهترين پيشه براي افزايش محصولات و فروش آنها است.
چگونه افرادي را پيدا مي كنيد كه در بازار منظور شما جاي مي گيرند؟ كمي سخت است و بايد كوشش كنيد. در مرحله نخست ، شما بايد اكانت هايي مانند به خودتان را پيدا كنيد.
نمي گويم كه شما بايد رفتارهاي رقيبان خود را تكرار كنيد ، گرچه اين هم مي تواند كار كند.
درعوض ، مي توانيد پروفايل هايي از اينستاگرام را جستجو كنيد كه محتواي مربوط به صنعت شما را ارسال مي كنند.
براي نمونه : شركت adventurenthusiasts تجهيزات پياده روي و كمپينگ را مي فروشد.
18 راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرامآنها بيش از ۱۳۲،۰۰۰ تعقيب كننده دارند. تمام محتواي آنها به محيط‌ هاي خارجي در سراسر عالم مربوط مي شود.
مي توانيد فرض كنيد افرادي كه اين حساب را تعقيب مي كنند ، علاقه مند به كمپينگ و پياده روي هستند.
هرچند وقت گير است ، اما اين شغل انجام خواهد شد. بعد از يافتن حسابي مشابه اين ، به دنبال حاميان آن برويد و افراد آن پيج را دنبال كنيد.
كاربران آگهي دريافت مي كنند و صفحه شما را رسيدگي مي كنند. اگر آنچه را كه در پيج شما مي بينند همنشين داشته باشند ، احتمالاً شما را پيگيري مي كنند.
پس از افزودن تعدادي تعقيب كننده ي جديد ، هدايت فروش با استراتژي اينستاگرام براي شما زياد ساده تر خواهد بود.
Focus on the first impression of your page.2برداشت نخست مهم است. اين جمله در دنياي واقعي و در ضمن دنياي مجازي صادق است.
به عنوان يك بازارياب ، بايد آن را تشخيص دهيد. به همين علت است كه نوشتن مقدمه مناسب بلاگ براي استراتژي محتواي شما زياد مهم است.
وقتي يك كاربر اينستاگرام روي صفحه ي شما كليك مي كند ، نخستين چيزي كه مي بيند چيست؟
آنها عكس پيج ، بيوگرافي و واپسين ارسال هاي شما را مي بينند. صفحه ي شما بايد بگويد شما چه كسي هستيد و چه كاري سپريدن مي دهيد.
داشتن آرم پسنديده ، خويش به عنوان عكسي از پيج شما ، دانستن نكويي را در بيننده برپايي مي كند. استفاده از آرم بسيار بهتر از استفاده از تصويري تصادفي از يك شخص يا عكس گرد از محصولات شما ، خواهد بود.
در اينجا مثالي از صفحه اينستاگرام Club Shave Dollar آورده شده است :
18 راهبرد براي قويتر شدن اينستاگرام
اولين ذهنيت شما از اين پروفايل چيست؟براي من ، از نخست مشخص است كه آنها چه كساني هستند. تصويرهاي پيج ، آرم آن ها و شرح حال آن ها با جزئيات روشنگري ديتا شده است.
آنها حتي پيوندي به صفحه ي ورود در وب سايت خويش دارند تا كاربران را ترغيب به ثبت نام در سرويس خويش نمايند.
اصولاً ، اگر صفحه ي اينستاگرام برند شما پروا كاربران را جلب نكند ، كامياب نخواهيد شد پيگيري كننده داشته باشيد. در بيشتر موارد ، بهتر است كل چيز را كوتاه و الي حدي حرفه اي نگه داريد.
اكنون ، فرصت اكثريت براي تبليغ محصولات خود و در پايان افزايش فروش خويش خواهيد داشت .
Post content on a regular basis.3 اگر تنها يك بار در ماه تصوير يا ويديويي را به پروفايل خويش اضافه مي كنيد ، اين يك استراتژي كارآمد نيست. اصلاً اين چنين صفحه هايي فعال نيستند !
شما مي خواهيد كه برند شما همش در ذهن حاميان شما تازه باشد. در همان سان ، شما نمي خواهيد به عنوان پيجي آزار دهنده تلقي شويد. در اينجا بايد يك بي گمان متوسط پيدا كنيد.
توصيه نمي كنم بيشتر از يك بار در روز پستي ارسال كنيد. اگر هر روز محتواي زيادي داريد كه مي خواهيد آنها را به اشتراك بگذاريد ، بهتر است آن را به استوري اينستاگرام خويش اضافه كنيد.
ما در پيوستگي ي ۱۸ استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام ، راهنماي مناسبي براي به كارگيري story اينستاگرام را براي ارتقاي هر تجارتي بررسي مي كنيم.
روزانه چند بار بايد در اينستاگرام پستي را ارسال كنيم؟ تحقيقات نشان مي دهد كه برترين مارك ها در اينستاگرام به طور متوسط يوميه ۱.۵ بار پستي را ارسال مي كنند. اين در حدود ۱۰ يا ۱۱ پست در هفته است.
زمان اين پست ها نيز بسيار مهم است. مارك هاي برتر به طور معمول مطالب را در ساعات كاري يك هفته به صورت استاندارد ، ارسال مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.