انتشار محتوا در شبكه‌هاي اجتماعي

۴۲ بازديد

بخش اصلي مديريت رسانه‌هاي اجتماعي، توليد و انتشار محتواي پسنديده در شبكه‌ي اجتماعي قصد است. اين تقسيم علاوه بر فرآوري محتواي متني به زيباسازي آن با تصوير و ويديو نيز مي‌پردازد. در اين ميان بعضي شركت‌ها علاوه بر انتشار محتواي اوريجينال خود، به بازنشر محتواي همكاران و شركاي تجاري نيز مي‌پردازند.
اين تقسيم از مديريت رسانه‌هاي اجتماعي نيازمند شناخت ريزبين شما از شبكه‌ي اجتماعي قصد و در ضمن مخاطبان است. شما بايد بهترين نوع محتوا براي شبكه‌ي اجتماعي خويش را بشناسيد و علاوه بر آن محتوايي كه بيش از همه توسط مخاطبان هدف ديده شده و به اشتراك گذاشته مي‌شود را معرفي كنيد.
پاسخ دادن به هواداران و فالورهاپاسخ دادن به هوادران و افرادي كه در صفحات شما در شبكه‌هاي اجتماعي عقيده يادداشت مي‌كنند،  قيمت مديريت شبكه هاي اجتماعي بخش مهمي از كاميابي در اين رسانه‌ها است. وقتي فردي در احد از كانال‌هاي شما نظري يادداشت مي‌كند، يعني فرصتي جديد براي جذب بيننده جديد و در ضمن اثر دادن اهميت بيننده در برندتان به دست آورده‌ايد.
پاسخ برندها اغلب به‌صورت عمومي منتشر مي‌شوددر نتيجه چك كردن مداوم كامنت‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي احد از برنامه‌هاي اصلي مديريت رسانه‌ها است. پيام‌هاي مستقيم نيز بايد به‌صورت منظم مطالعه شده و پاسخ ديتا شوند. حتما پيش از ارسال استجابت آن را به‌خوبي مطالعه كرده و با سياست‌هاي كلي كمپاني مقايسه كنيد؛ چرا كه چنين پاسخ‌هايي بيشتر به‌صورت عمومي منتشر شده و نماينده‌اي براي برند شما خواهند بود.

رتاريخ احتمالي رونمايي از پيكسل 5 و نسخه 5G پيكسل 4a مشخص شد

۴۲ بازديد

پيكسل 4a كه اوايل اين ماه معرفي شد قطعا گوشي پريميوم شركت گوگل براي سال ۲۰۲۰ نيست و اين عنوان به گوشي پيكسل 5 مي رسد كه طبق تازه ترين خبرها در كنار نسخه 5G از گوشي پيكسل 4a تا پايان ماه سپتامبر (يعني اوايل مهرماه) رونمايي شود.

برنامه ريزي هاي گوگل براي معرفي گوشي هاي امسالش شايد بيشتر از هر شركت ديگري به خاطر پاندمي كرونا دستخوش تغيير و تحول شد. البته روشن است كه گوگل به لحاظ ابعاد فعاليت سخت افزاري از ديگر توليدكنندگان مطرح موبايل كوچك تر است و اين قبيل بي نظمي ها در فعاليت هايش دور از انتظار نيست. در هر حال به نظر مي رسد كه اوضاع در حال عادي شدن است و دو گوشي پيكسل بعدي گوگل طبق برنامه ريزي ها ماه آينده از راه مي رسند.

براساس اخبار فاش شده قبلي امكان پيش سفارش پيكسل 5 گوگل و نسخه 5G از گوشي پيكسل 4a اواسط مهرماه ميسر مي شود و تا به امروز هيچ اطلاعاتي در خصوص زمان معرفي اين گوشي ها مطرح نشده بود. حالا جان پراسر فاش كرده كه هر دوي اين گوشي ها در تاريخ ۳۰ سپتامبر مصادف با ۹ مهر ماه سال جاري معرفي خواهند شد.

منبع: 

https://digiato.com/article/2020/08/21/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-5-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/

گوشي اقتصادي ال جي K31 با قيمت ۱۵۰ دلار معرفي شد

۵۰ بازديد

ساعاتي پيش گوشي اقتصادي ال جي K31 در آمريكا رونمايي شد. اين تلفن هوشمند كه حاشيه هايي نسبتا بزرگ دارد به نمايشگري با بريدگي مجهز شده و پنل پشتي آن دو دوربين را در خود جاي داده است. جك هدفون و دكمه فراخواني گوگل اسيستنت نيز از ديگر امكانات در نظر گرفته شده براي اين گوشي است.

ال جي K31 به يك نمايشگر ۵.۷ اينچي فول ويژن اچ دي پلاس با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پيكسل، تراكم پيكسلي 295ppi و نرخ رفرش ۶۰ هرتز مجهز شده است. توان پردازشي اين گوشي از يك چيپست مدياتك هليو P22 تامين مي شود و دو گيگابايت رم نيز براي آن در نظر گرفته شده است.

ال جي K31

 

همانطور كه در ابتدا اشاره شد تازه ترين موبايل اقتصادي ال جي به يك دوربين اصلي دوگانه با تركيب حسگرهاي ۱۳ مگاپيكسلي و ۵ مگاپيكسلي وايد با زاويه ديد ۱۲۰ درجه مجهز شده است. در بخش جلويي بدنه اين موبايل هم يك دوربين سلفي ۵ مگاپيكسلي با گشودگي دهانه لنز f/2.2 قرار دارد كه درون يك بريدگي يو شكل جاي گرفته است.

ال جي K31 داراي ۳۲ گيگابايت حافظه داخلي است كه با كمك درگاه كارت حافظه ميكرو اس دي مي توان آن را ارتقاء داد. از جمله امكانات ارتباطي اين گوشي هم ميتوان به واي فاي، LTE، بلوتوث ۵.۰، GPS/ A-GPS و جك ۳.۵ ميليمتري صدا اشاره كرد. يك پورت ميكرو يو اس بي هم روي بدنه ديده مي شود كه براي شارژ دستگاه مورد استفاده قرار مي گيرد.

منبع: 

https://digiato.com/article/2020/08/21/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-k31/