بخش اصلي مديريت رسانههاي اجتماعي، توليد و انتشار محتواي پسنديده در شبكهي اجتماعي قصد است. اين تقسيم علاوه بر فرآوري محتواي متني به زيباسازي آن با تصوير و ويديو نيز ميپردازد. در اين ميان بعضي شركتها علاوه بر انتشار محتواي اوريجينال خود، به بازنشر محتواي همكاران و شركاي تجاري نيز ميپردازند.
اين تقسيم از مديريت رسانههاي اجتماعي نيازمند شناخت ريزبين شما از شبكهي اجتماعي قصد و در ضمن مخاطبان است. شما بايد بهترين نوع محتوا براي شبكهي اجتماعي خويش را بشناسيد و علاوه بر آن محتوايي كه بيش از همه توسط مخاطبان هدف ديده شده و به اشتراك گذاشته ميشود را معرفي كنيد.
پاسخ دادن به هواداران و فالورهاپاسخ دادن به هوادران و افرادي كه در صفحات شما در شبكههاي اجتماعي عقيده يادداشت ميكنند، قيمت مديريت شبكه هاي اجتماعي بخش مهمي از كاميابي در اين رسانهها است. وقتي فردي در احد از كانالهاي شما نظري يادداشت ميكند، يعني فرصتي جديد براي جذب بيننده جديد و در ضمن اثر دادن اهميت بيننده در برندتان به دست آوردهايد.
پاسخ برندها اغلب بهصورت عمومي منتشر ميشوددر نتيجه چك كردن مداوم كامنتهاي شبكههاي اجتماعي احد از برنامههاي اصلي مديريت رسانهها است. پيامهاي مستقيم نيز بايد بهصورت منظم مطالعه شده و پاسخ ديتا شوند. حتما پيش از ارسال استجابت آن را بهخوبي مطالعه كرده و با سياستهاي كلي كمپاني مقايسه كنيد؛ چرا كه چنين پاسخهايي بيشتر بهصورت عمومي منتشر شده و نمايندهاي براي برند شما خواهند بود.
شنبه ۰۱ شهریور ۹۹ | ۱۴:۴۹ ۴۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است