آرشیو مهر ماه 1399

تكنولوژي روز

فيسبوك محتواي تحريف‌كننده هولوكاست را مسدود مي‌كند

۳۱ بازديد

فيسبوك در چند ماه گذشته گزينه‌هاي بيشتري به سياست مقابله با نفرت‌پراكني خود اضافه كرده است. توسعه‌دهندگان اين شبكه اجتماعي با اعمال قوانين مربوط به سياست مذكور به‌طور كلي قصد دارند جلوي پست‌ها و كامنت‌هايي كه محتواي آن‌ها مخالف يك نژاد، دين يا هر چيز مشابه آن است بگيرند. به‌تازگي اين شركت يك قدم فراتر گذاشته و سياست مقابله با نفرت‌پراكني را گسترش داده است.

فيسبوك اعلام كرده است كه هرگونه محتوايي كه در پلتفرم آن وجود دارند و حادثه هولوكاست را انكار يا تحريف مي‌كند، حذف خواهد كرد. اين شركت دليل كار خود را افزايش يهودستيزي در سطح جهاني و ناآگاهي نگران‌كننده مردم به‌خصوص جوانان درباره هولوكاست اعلام كرده است. پيش‌تر انتقادهاي زيادي درباره همين مسئله به فيسبوك شده‌‍ بود؛ زيرا اين شبكه اجتماعي اجازه مي‌داد پست‌هاي انكاركننده هولوكاست آزادانه منتشر شوند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/internet-network/363767-facebook-holocaust--content-banned-hate/

اموزش طراحي سايت در مشهد

۳۶ بازديد

آموزش طراحي سايت مشهداستان هاي سه گانه خراسان اعم شمالي جنوبي و رضوي رويهمرفته يكتا از فرمانروايي هاي بسيار با اهميت ايران مي باشد. اين اهميت از چندين باب مد نظر است. جنبه هايي همانند جنبه مذهبي و توريستي و فرهنگي و نيز از منظر اقتصادي مي نا مشهد و خراسان را از شهرهاي مهم ايران قلمداد كرد. طراحي سايت مشهد نيز با توجه به اين اهميت و بايستگي مورد رسيدگي پيمان مي گيرد. با پروا به گسترش انواع طراحي سايت در خراسان بايد به مؤلفه تعليم طراحي سايت مشهد براي نيروي شغل بومي اين ايالت نيز پروا شاياني داشت. در اين مطلب نكاتي را كه توسط كارشناسان نونگار پردازش جمع آوري گشته است را براي شما عزيزان يكي آورده ايم الي آشنايي اكثريت با آموزش طراحي سايت مشهد پيدا كنيد.
آموزش طراحي سايت مشهداهميت آموزش طراحي سايت مشهداهميت طراحي سايت مشهد را از چند منظر مي طاقت اموزش طراحي سايت در مشهد مورد پروا قرار داد. نخست اينكه تعداد زيادي از فارغ التحصيلان زنجيره هاي فناوري اطلاعات و مهندسي كامپيوتر با توجه به عدم دربايستن بازار پيشه به كارهاي متفرقه روي آورده اند در حالي كه طراحي سايت به عنوان يك شغل پسنديده مي تواند شمار زيادي از اين نيروي جوان و مستعد را مشغول به شغل كند. ثانياً اينكه كسان بومي شهر مشهد با توجه به آشنايي بهتر با فضاي اين شهر و نيز اقامت در ايالت خراسان مي توانند با هزينه هاي كمتري نيازهاي طراحي سايت استان را برطرف نمايند و تنها نيازمند حضور در كلاس هاي آموزش طراحي سايت در مشهد مي باشند تا بعد از تجربه و تخصص كافي به بازار پيشه بازگردند.
آموزش طراحي سايت مشهدهزينه تعليم طراحي سايت مشهدمورد مهم ساير براي افرادي كه علاقه مند به كمپاني در كلاس هاي تعليم طراحي سايت در مشهد هستند خرج اين دوره هاي آموزشي مي باشد. در اين مورد بايد به چند نكته دقت داشته باشيد. آغاز اينكه طراحي سايت دربرگيرنده تخصص هاي مختلفي است كه نياز نيست همه آنها را فرا بگيريد و اگر در يك مقوله تخصص داشته باشيد موفق تر نيز خواهيد بود. سئو سايت مشهد و طراحي اپليكيشن مشهد ، گرافيك سايت و تخصص در php و يا جوملا و وردپرس و غيره هر كدام دوره هاي آموزشي مجزايي دارد. اما رويهمرفته خرج هاي تعليم طراحي سايت در مشهد زياد نيست و مي توانيد با سپريدن يك يا دو پروژه همگي خرج ها را جبران نماييد.

۵ راهكار امنيتي براي بانكداري موبايلي

۳۲ بازديد

 

سرويس موبايل بانكينگ , امنيت موبايل بانكينگ

بدافزارهاي موبايل بانكينگ در حال پيشرفت‌اند 

 

مركز مديريت امداد و هماهنگي عمليات رخدادهاي رايانه‌اي با اعلام هشدار امنيتي در استفاده از خدمات بانكداري موبايلي، ۵ راهكار براي دريافت خدمات بانكي ايمن از طريق گوشيهاي هوشمند را تشريح كرد.

 

بانكداري موبايل بسيار آسان است و در وقت و هزينه‌هاي شما صرفه‌جويي مي‌كند. پيش‌تر براي انجام يك تراك۵ راهكار امنيتي براي بانكداري موبايلينش بانكي بايد مدت‌ها در صف انتظار بانك‌ها منتظر مي‌مانديم ولي امروزه با پيشرفت بانكداري الكترونيك و به‌ويژه همراه بانك‌ها، كافي است گوشي همراه خود را برداشته و با فشردن چند كليد تمام تراكنش‌هاي بانكي خود را انجام دهيد.

 

در نگاه اول داشتن چنين زندگي آرماني بسيار لذت‌بخش است ولي آيا همه اقشار جامعه نسبت به خطرات احتمالي آن آگاهي كافي را دارند؟ چند درصد از افرادي كه از همراه بانك‌ها براي انجام تراكنش‌هاي بانكي خود استفاده مي‌كنند اقدامات امنيتي لازم را در گوشي‌هاي هوشمند خود اعمال كرده‌اند؟ خارج از الزامات امنيتي گوشي هوشمند، سؤالي كه وجود دارد اين است كه آيا انجام تراكنش‌هاي بانكي آن‌هم با فراواني اخبار در زمينه سرقت اطلاعات بانكي و سودجويي‌هاي صورت گرفته در گوشي‌هاي هوشمند به صلاح است؟ اگر حساب بانكي شما توسط يك شخص سودجو خالي شد چه مقدار زمان بايد صرف بازپس‌گيري وجه ازدست‌رفته با مراجعه به شعب دادگاه‌ها و كلانتري‌ها كنيد؟

 

شايد عنوان اين‌گونه سؤال‌ها منجر به عدم اطمينان كاربران به همراه بانك‌ها شود، اما مركز مديريت امداد و هماهنگي عمليات رخدادهاي رايانه‌اي (ماهر) با تاكيد بر لزوم اقدامات امنيتي براي استفاده از خدمات موبايل بانكينگ، تاكيد كرد: جاي نگراني نيست، كافي است كاربران اطلاعات كافي درباره امينت گوشي‌هاي هوشمند خود داشته باشند.

 

كارشناسان معتقدند بيشتر كاربران گوشي‌هاي هوشمند، اين فناوري جديد را در حفظ اطلاعات شخصي قابل‌اطمينان مي‌دانند، اما برخي ديگر از كاربران گوشي‌هاي هوشمند از اين وسيله براي انجام تراكنش‌هاي بانكي استفاده نمي‌كنند و تاكيد دارند كه نمي‌دانند اين دستگاه‌ها به‌اندازه كافي امن باشند.

 

در اين زمينه مركز ماهر نكات كليدي براي انجام يك تراكنش بانكي ايمن را عنوان كرده است.

 

يك تراكنش بانكي امن با دستگاههاي همراه
در بانكداري همراه، شما مي‌توانيد گردش حساب بانكي، انتقال وجه، پرداخت قبوض و ساير فرآيندهاي بانكي را به پشتوانه دستگاه كوچك هوشمند خود كه آن را «گوشي هوشمند» نيز مي‌نامند در هرجاي اين كره خاكي كه باشيد به‌راحتي انجام دهيد. از اينكه بانكداري همراه زندگي ما را آسان كرده شكي نيست، اما همين آساني به‌دست‌آمده از بانكداري همراه مي‌تواند تهديداتي را براي شما به وجود آورد. البته اگر اقدامات لازم را براي پيشگيري انجام ندهيد. ازجمله‌ اين اقدامات مي‌تواند نصب يك ضدويروس معتبر باشد.

 

كارهايي كه نبايد با گوشي هوشمند خود بكنيد!

۴۰ بازديد

 

 

گوشي هاي هوشمند اين روزها براي هر فرد، يكي از مهمترين و ارزشمندترين ابزارها تلقي مي شوند و در نتيجه هر گونه آسيب رسيدن به آنها مي تواند خسارت هاي مادي و به ويژه معنوي زيادي داشته باشد؛ لذا توصيه ما به شما اين است كه اين عدم انجام اين كارها با گوشي هوشمند خود را همواره مد نظر داشته باشيد.


البته در مورد برخي از توصيه هاي زير، بحث و مجادلاتي در جريان است و برخي كارشناسان در خصوص برخي نكات نظرات متفاوتي دارند؛ اما آنچه در ادامه مي آيد، توصيه هاي كارشناسي عمومي و عرفي پذيرفته شده در مورد صيانت و حفاظت هرچه بهتر و مطمئن تر از گوشي هاي هوشمند است. توصيه ها بر اين است كه تا حد ممكن از انجام كارهاي زير در مورد گوشي هوشمند خود خودداري كنيد.

 

تنظيمات گوشي هوشمند, ترفند گوشي هوشمند

استفاده از ساعت گوشي هوشمند باعث كاهش عمر گوشي هوشمند مي شود.

 

1- خاموش نكردن گوشي
كارشناسان بر اين باورند، براي جلوگيري از استهلاك شديد گوشي هوشمند به ويژه در خصوص باتري آن بايد حداقل هر يك هفته يك بار آن را خاموش كنيد، زيرا روشن بودن گوشي به شكل مداوم منجر به تحت فشار بودن شديد باتري خواهد شد. در نتيجه بهتر است، به جاي كوك كردن ساعت گوشي هوشمند خود، يك ساعت زنگ دار بخريد و در طول شب و هنگام خواب به هوشمند خود استراحت دهيد.

 

2- روشن گذاشتن WiFi و بلوتوث به شكل مداوم
هنگامي كه بدون هيچ استفاده موردي، WiFi يا بلوتوث يا هر دو آنها در گوشي هوشمند فعال و روكارهايي كه نبايد با گوشي هوشمند خود بكنيد!شن باشد، عملا انرژي گوشي به شكلي بي مورد هدر مي رود. متأسفانه اغلب كاربران حتي در زماني كه خارج از منزل يا محل كار هستند و عملا به اينترنت دسترسي ندارند WiFi گوشي خود را روشن مي گذارند كه مصرف باتري را به شدت افزايش ميدهد. بهترين كار عادت به خاموش كردن WiFi در مواقع غير ضروري يا استفاده از نرم افزارهاي مخصوص به اين كار است.

 

3- استفاده از گوشي در آب و هواي نامناسب
گوشي هوشمند شما براي كار با يك دماي خاص طراحي شده و چنانچه در آب و هوايي بيش از اندازه سرد يا گرم قرار بگيرد، منجر به خالي شدن سريع باتري يا حتي خاموش شدن ناگهاني آن خواهد شد. اين دما بين 0 تا 32 درجه سانتي گراد است. در چنين شرايطي بهترين كار خاموش كردن گوشي يا نگه داشتن آن در جيب لباس است تا از آسيب به باتري يا گوشي به شكل كلي اجتناب شود.

شغل اينترنتي بدون سرمايه

۲۷ بازديد

كسب درامد اينترنتي بدون بيچارگي به سرمايه اوليه (بدون ادب تخصصي)اگر تعقيب يك سوداگري اينترنتي به عنوان شغل دوم هستيد بايد تناقضي با كسب و كار نخست شما نداشته باشد و در كناره پيشه اصلي خود بتوانيد كسب درامد اينترنتي مطمئني را آغاز كنيد.  كسب درامد اينترنتي بدون احتياج به سرمايه اوليه (بدون ادب تخصصي)اگر منظور داريد در سال جديد يك كسب و كار اينترنتي با درامد قابل پروا به عنوان پيشه دوم اينترنتي و يا تاسيس يك استارتاپ را شروع كنيد و در اين روزهاي قرنطينه و در خانه پايدار گذاشتن نيز درامد داشته باشيد، توصيه ميكنم با ما همراه باشيد الي ايده جديدي در گستره كسب درامد اينترنتي بدون نياز به سرمايه اوليه اما مطمئن را به شما شناسايي كنيم.
 از بين كسب و كارهاي اينترنتي، كسب و كارهايي كه قابليت كار در منزل را دارند و دربايستن به سرمايه نيز ندارند، بيشتر باره بهره‌گيري پيمان گرفته اند. ايده هاي سوداگري اينترنتي متفاوت است اما به دليل اينكه خيلي از اين روش هاي كسب و كارهاي آنلاين نياز به تخصص و نزاكت فني دارد همه مردم نمي توانند متعلق به ها استفاده كنند. كسب و كارهاي آنلايني مانند طراحي سايت، ساخت اپليكيشن و ... هرچند نوعي از كسب درامد آنلاين به حساب مي آيند اما مطمعنا نيازمند اين هستند كه قبلا در اين گستره فعاليت كرده باشيد. هدف ما در اينجا شناسايي يك كسب و كار بدون نياز به نزاكت فني و سرمايه است.
روش هاي كسب درامد از طريق اينترنت
نمايندگي پنل اس ام اس يك سوداگري اينترنتي مطمئنوقتي اسم از نمايندگي مي آيد اين احساس ايجاد شغل اينترنتي بدون سرمايه مي شود كه يك پشتوانه ديگري هستي دارد كه براي افزايش درآمد خودش هم كه شده شما را حمايت مي كند، نمايندگي پنل اس ام اس نيز از اين قاعده مستثني نيست.
اگر به پيگيري سوداگري اينترنتي مطمئن بدون سرمايه و در خانه هستيد، نمايندگي پنل اس ام اس بهترين گزينه براي شروع يك كسب و كار آنلاين پولساز است. از آنجايي كه اين نوع از كسب و كار آنلاين نيازمند صرف هزينه بالاي اوليه نمي باشد، مي توانيد بدون ريسك اين نوع از كسب و كار اينترنتي را شروع كنيد و از اين راه درامد كسب كنيد.
با راههاي كسب درامد از نمايندگي سامانه پيامك آشنا شويدشما با اخذ نمايندگي نظام پيامك از يك كمپاني معتبر در گويه پنل اس ام اس مي توانيد كسب و كار اينترنتي مطمئني را آغاز كنيد. تنها بس است كه يك پنل اس ام اس نمايندگي از يك شركت مطمئن تهيه كنيد و به بازاريابي بپردازيد. از آنجايي كه امروزه همه افراد به واسطه گونه سوداگري خويش نيازمند ارسال پيامك انبوه و استفاده از پنل اس ام اس هستند، برآيند اينكه مخاطب شما فقط يك گروه خاصي از مردم نيستند و مي توانيد بازاريابي خويش را با هر گروهي از ملت كه با آن ها در پيوستگي هستيد شروع كنيد.
همه افراد مي توانند از نمايندگي پنل اس ام اس درامد كسب كنند. هر فردي بسته به وقت و تمركزي كه براي فروش پنل اس ام اس مي گذارد، از نمايندگي پنل اس ام اس درامد كسب مي كند. يك طراح سايت و يا برنامه نويس اپليكيشن مي تواند با جاسازي يك پنل اس ام اس نمايندگي در كناره طراحي سايت از فروش پنل اس ام اس نيز درامد نكوداشتن داشته باشد. نمايندگي پنل اس ام اس براي طراحان سايت درامد بالايي دارد، زيرا همه افرادي كه سايت براي آن ها طراحي مي كنيد براي پناه دادن هويت كاربران خويش و ارسال پيامك هاي سيستمي نيازمند نظام پيامك هستند.
همانطور كه گفته شد به دليل اينكه كل افراد به واسطه گونه شغلشان نيازمند سامانه پيامك هستند، درنتيجه براي فروش پنل اس ام اس با بازار هدف گسترده اي روبرو هستيد كه مي توانيد از اين فرصت به نحواحسنت استفاده كنيد.
چه كساني به پنل ام اس دربايستن دارند؟
بازار قصد براي فروش پنل اس ام اس چه افرادي هستند؟افرادي كه نيازمند پنل اس ام اس براي شغل خود هستند به سه تقسيم دسته مي شود:
 افرادي كه پيامك هاي تبليغاتي انبوه ارسال مي كنند. افرادي كه پيامك هاي تكي و به مخاطبين خود پيامك ارسال مي كنند. افرادي كه تارنما و يا اپليكيشن دارند و پيامك وب سرويس ارسال مي كنند.دست اول شامل همگي مشاغل آزاد مي باشد كه براي شناسايي كسب و كار خود نيازمند ارسال پيامك متعدد تبليغاتي به همه ملت هستند. فروشگاهها و مراكز خريد، آرايشگاهها، پزشكان و همه مشاغلي كه بيننده آن ها مردم عام هستند، با استفاده از نظام پيامك و ارسال پيامك تبليغاتي متعدد خدمات و محصولات خود را معرفي مي كنند.
از آنجايي كه امروزه ديگر پخش تراكت و خرج هاي گزاف تبليغاتي بيلبوردي و ... بازخورد مناسبي ندارد، بهترين راهكار تبليغات ناچيز هزينه با ارسال پيامك مي باشند. هر چند بعضي از كسان معتقد هستند كه مردم پيامك تبليغاتي را مطالعه نمي كنند، ولي آمارگرفتن اثر مي دهد 98% كسان به محض دريافت اس ام اس، پيامك خود را تماشا مي كنند. اگر بازاريابي پيامكي شما به نوع اي باشد كه به بازار هدف خود پيامك ارسال كنيد حتما بازخورد مناسبي گرفتن مي كنيد.
روش هاي ارسال پيامك انبوه تبليغاتي كه يك نمايندگي نظام پيام كوتاه بايد داشته باشددر زمان خريد نمايندگي پنل اس ام اس بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه شركتي را براي خريد نمايندگي نظام پيامك گزينش كنيد كه روش هاي مختلف ارسال پيامك تبليغاتي مانند ارسال پيامك به جداسازي سن و جنسيت، ارسال پيامك محله اي، ارسال پيامك از روي نقشه، ارسال پيامك به جداسازي اصناف و ... را پشتيباني كند تا شما بتوانيد با تكيه بر اين موارد به بازاريابي و جذب مشتري بپردازيد. از آنجايي كه شركت هاي ارائه دهنده خدمات نمايندگي نظام پيامك بسيار است و شدني است انتخاب بهترين پنل اس ام اس دشوار باشد، با بررسي هاي اتمام شده در حوزه خدمات پيامك، شركت فراز اس ام اس به عنوان بهترين ارائه دهنده نمايندگي پنل اس ام اس هم از نظر خدمات و هم عقيده حمايت باره قبول مي باشد.
دسته دوم همانطور كه گفته شد افرادي هستند كه بازار منظور آن ها مخاطبين خودشان هستند و معمولا عدد مخاطبين خويش را دارند و به همان كسان پيامك ارسال مي كنند. براي نمونه مدارس كه فقط با اوليا نزاكت آموزان در ارتباط هستند و يا فروشگاههاي كه تخفيفات خويش را فقط به مشتريان خويش و با به كارگيري  پيامك اطلاع رساني مي كنند. اين كسان نيز براي ارتباط با مخاطبين خويش به پنل اس ام اس دربايستن دارند و از آنجايي كه دسترسي به اين قشر از جامعه راحت است به راحتي مي توانيد بازاريابي خود را براي فروش پنل اس ام اس سپريدن دهيد. اين گروه از كسان معمولا پيامك هاي اطلاع رساني مشابه حضور و غياب ادب آموزان و يا تعطيلي فروشگاه و ... را به مخاطبين آگاهي رساني مي كنند.
از آنجايي كه پيامك هاي اين گروه از افراد معمولا جز پيامك هاي اطلاع رساني به حساب مي آيد با به كارگيري خط خدماتي مي توانند به كل كسان حتي بلك فهرست ها پيامك خويش را ارسال كنند. برآيند اينكه در سررسيد خريد نمايندگي پنل اس ام اس توجه به ارائه خط خدماتي مجاني توسط كمپاني ارائه دهنده پنل اس ام اس نمايندگي مهم است كه با بررسي انجام شده شركت فراز اس ام اس امكان ارائه خط خدماتي مجاني را براي نمايندگان خويش فراهم كرده است
دسته سوم افرادي هستند كه در زمينه طراحي سايت و اپليكيشن كار و جنبش دارند. امروزه كاملا شفاف و روشن است كه اكثر كسب و كارها به سمت فروشگاههاي اينترنتي و آنلاين براي ارائه محصولات خود روي آورده اند. گسترش مرض كرونا به همه افراد نشانه عدل كه كسب و كار آنلاين دغدغه ها و حتي خرج هاي كمتري نسبت به مشاغل فيزيكي دارد و به همين دليل تقاضا براي فروشگاه اينترنتي افزايش يافت. تمامي تارنما ها و اپليكيشن ها براي پناه دادن هويت كاربران خويش كه در سايت آن ها ثبت اسم مي كنند نيازمند پنل اس ام اس و خط خدماتي مي باشند كه مي توانيد بازاريابي خويش را بر روي اين قشر از جامع نيز سپريدن دهيد. با تبليغات در گروه ها و كانال هايي كه طراحان سايت هستند به راحتي مي توانيد پنل اس ام اس خويش را به اين كسان شناسايي كنيد.

ال جي گوشي ارزان قيمت عرضه مي‌كند

۳۵ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,ال جي
ال جي بعد از طراحي گوشي‌هاي گران قيمت ولوت و وينگ، قصد دارد با عرضه گوشي‌هاي ميان رده و ارزان قيمت مانند ال جي دبليو ۳۱ نياز بخش ديگري از بازار را نيز برطرف كند. 

به گزارش مهر به نقل از جي اس ام آرنا، در اين گوشي از پردازنده جديد هليو پي ۲۲ ساخت مديا تك استفاده شده است. اين پردازنده هشت هسته‌اي بوده و داراي سي پي يو Cortex-A۵۳ است.

 

گوشي يادشده داراي ۴ گيگابايت رم و نمايشگر ال سي دي با دقت ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پيكسل است. سيستم عامل اين گوشيال جي گوشي ارزان قيمت عرضه مي‌كندهم اندرويد ۱۰ است. دوربين سه گانه با دقت ۱۳، ۱۲ و ۲ مگاپيكسل در پشت گوشي و دوربين سلفي ۱۶ مگاپيكسلي از جمله ديگر امكانات اين گوشي است.

 

باتري گوشي يادشده ۴۰۰۰ ميلي آمپري است، اما مشخص نيست آيا شارژ سريع آن امكان پذير است يا خير. قيمت اين گوشي ميان رده هنوز مشخص نشده، اما بعيد است بيش از ۲۰۰ دلار باشد.

چطور فايل‌هاي خود را در IOS آنزيپ كنيم؟

۳۱ بازديد



 خارج سازي فايل Zip از حالت فشرده, برنامه هاي زيپ براي گوشي آيفون

فايل‌هاي خود را در iOS آنزيپ كنيم

 

زيپ كردن فايل ها يكي از كارهاي مرسوم كاربران كامپيوتراست؛ اما مشكل اينجاست كه اين فايل ها در iphon به درستيچطور فايل‌هاي خود را در IOS آنزيپ كنيم؟خوانده نمي شوند. اپليكيشن هايي كه در ادامه اين مقاله معرفي مي‌شوند بهترين برنامه هاي آنزيپ كردن فايلها در سيستم عامل iOS خواهند بود كه شما مي‌توانيد از نصب و استفاده آن ها در آيفون يا آيپدتان لذت ببريد. 

 

باز كردن فايل زيپ در آيفون توسط نرم افزار izip : 

iZip را از فروشگاه App Store دانلود كنيد. اين برنامه رايگان است و به شما امكان خارج سازي فايل هاي Zip از حالت فشرده را مي دهد و شما با اين كار مي توانيد محتواي فايل را ويرايش دهيد و يا به اشتراك بگذاريد.

 

 خارج سازي فايل Zip از حالت فشرده, برنامه هاي زيپ براي گوشي آيفون

برنامه هاي آنزيپ كردن فايلها در سيستم عامل iOS

 

در اينجا نحوه ي دريافت اين برنامه توضيح داده شده است :

App Store را باز كنيد.

روي Search ضربه بزنيد.

Izip را در نوار جستجو تايپ كنيد.

روي iZip – Zip Unzip Unrar Tool ضربه بزنيد. آيكون اين برنامه به رنگ زرد است و روي آن تصوير زيپ كشيده شده است.

روي GET ضربه بزنيد.

روي Install ضربه بزنيد.

 

هنگامي كه برنامه نصب شد گزينه ي “GET” به گزينه ي “ OPEN ” تغيير خواهد يافت.

برنامه Files را باز كنيد. آيكون اين برنامه به شكل يك پوشه ي آبي رنگ است و در صفحه ي اصلي قرار دارد.

به پوشه اي كه فايل Zip در آن قرار دارد برويد. نسخه ي رايگان iZip فقط فايل هايي را از حالت فشرده خارج مي كند كه در iPhone يا  iPadشما ذخيره شده باشند. اگر مي خواهيد فايلي را در يك سرور ابري مانند Dropbox از حالت فشرده خارج كنيد، بايد نسخه ي ارتقا يافته ي برنامه را خريداري كنيد.

 

 خارج سازي فايل Zip از حالت فشرده, برنامه هاي زيپ براي گوشي آيفون

 Unzip كردن فايل در آيفون

 

روي فايل Zip ضربه بزنيد و نگه داريد. يك منوي مشكي براي شما نمايش داده خواهد شد.

روي Share ضربه بزنيد. با اين كار منوي اشتراك گذاري براي شما باز خواهد شد.

روي Save to Files ضربه بزنيد. چندين مكان نمايش داده خواهد شد.

روي فلش كنار “On My iPhone” ضربه بزنيد. با اين كار پوشه ي iZip براي شما باز خواهد شد.

اگر پوشه ي iZip را مشاهده مي كنيد, نيازي نيست روي اين فلش ضربه بزنيد.

 پوشه iZip را انتخاب كنيد.

روي Add ضربه بزنيد. اكنون فايل در iZip قابل دسترس خواهد بود.

به صفحه ي اصلي بازگرديد و iZip را باز كنيد. آيكون اين برنامه به رنگ زرد است و روي آن تصوير زيپ كشيده شده است.

روي Files ضربه بزنيد. اين گزينه در بالاي صفحه قرار دارد. با اين كار ليستي از فايل هايي كه در iZip ذخيره شده است را مشاهده خواهيد كرد.

روي فايل زيپي كه مي خواهيد آن را از حالت فشرده خارج كنيد ضربه بزنيد. پيامي براي شما نمايش داده خواهد شد.

روش موفقيت در اينستاگرام

۳۴ بازديد

حال آماده شبكه اجتماعي اينستاگرام زيرساختي با بيشترين سرعت رشد در بين شبكه هاي اجتماعي است و به عنوان يك مالك سوداگري ما نياز داريم الي وضعيت تكاپو در اين شبكه را در زمينه كسب و كار خويش بخوبي فهم كنيم. در روش موفقيت در اينستاگراماين مقاله، با گذشتن از حاشيه ها و ارائه ۷ تدبير كاربردي و البته در ظاهر بي معنا شما را در منتفع شدن حداكثري از اينستاگرام در كسب و كار خودتان راهنمايي مي كنم. لطفا در دسته نظرات بهترين نكات و ايده هاي خويش را در اين رابطه با ما شريك شويد! دوست دارم بدانم كه شما از اينستاگرام چگونه بهره‌گيري مي كنيد و به چه موفقيت هايي واصله ايد !مطالب شبكه هاي اجتماعي۷ مرحله الي كاميابي در اينستاگرام: چگونه از اينستاگرام در سوداگري خود استفاده كنيم؟در حال آماده شبكه اجتماعي اينستاگرام زيرساختي با بيشترين سرعت رشد در بين شبكه هاي اجتماعي است و به عنوان يك مالك سوداگري ما احتياج داريم الي وضعيت تكاپو در اين شبكه را در زمينه سوداگري خويش بخوبي فهم كنيم. در اين مقاله، با عبور كردن از حاشيه ها و ارائه ۷ تدبير كاربردي و البته در نما بي معنا شما را در منتفع شدن حداكثري از اينستاگرام در سوداگري خودتان راهنمايي مي كنم. خواهشمند است در دسته نظرات بهترين نكات و ايده هاي خود را در اين رابطه با ما شريك شويد! دوست دارم بدانم كه شما از اينستاگرام چگونه بهره‌گيري مي كنيد و به چه موفقيت هايي رسيده ايد !
۷ مرحله تا كاميابي در اينستاگرام: چگونه از اينستاگرام در سوداگري خود كاربرد كنيم؟۱- اطلاعات خود را بهينه سازي كنيد: اين بخش براي شما امثال كارت ويزيت عمل خواهد كرد.اگر مردم مطالب ارسال شده از طرف شما را دوست داشته باشند و علاقمند باشند كه در مورد شما و سوداگري شما بيشتر بدانند، پروفايل شما در پيرامون اينستاگرام اولين جايي است كه براي كسب اطلاعات اغلب به آن مراجعه مي كنند. بدين طريق، دسته اطلاعات شما همان طور عمل مي كند كه بيزينس كارت شما در بيرون از يك محيط مجازي عمل خواهد كرد.
مواردي كه وجود داشتن آنها در اين بخش از بايدها و ضروريات به حساب مي آيند عبارتند از:
از يك تصوير مناسب براي پروفايل خويش استفاده كنيد (از لوگو خود بهره‌گيري نكنيد . . . ملت ترجيح مي دهند لغايت با افراد همنوع خودشان پيوستگي پايدار كنند!)توضيحي مختصر از كسب و كار خودتوضيح مختصري از آنچه كه در محيط اينستاگرام به اشتراك مي گذاريدبك لينك به وبسايت خود۲- محصولات خويش را به نمايش بگذاريد (اما فقط و فقط برخي مواقع اقدام به اين شغل كنيد).در حاليكه پيرامون اينستاگرام روشي فوق العاده براي كسب و كارهاي فرآورده محور به منظور نمايش و شناسايي اجناس و كالاهاست، شما بايد اقدامي ما فوق آن براي برقراري تعامل دو جانبه بين خود و مخاطبان خود اتمام دهيد. در عين حاليكه ارسال تصاوير جذاب و خلاقانه از محصولات لزوما بايد بخشي از استراتژي سوداگري شما را ساختن دهد، بدنبال راههاي ديگري براي پرتو دادن و معرفي محصولات خويش از طريق عكس ها باشيد.
برخي از ايده هاي معمول در رابطه با عكس ها و ويدئو ها به قرار زير مي باشد:
تصاويري از كار و جنبش هاي پشت صحنهتصاويري از كاركنانتصاوير شخصي و يا حتي خانوادگيتصاوير مربوط به رويدادهاتصاويري كه توسط برخي از دنبال كنندگان شما به اشتراك گذاشته شده استنمايشي از محصولات و خدمات خويش به هدف معرفي آنهامبداء محصولات شما (به عنوان نمونه استارباكس گاهي اقدام به ارسال تصاوير از كشاورزاني مي كند كه مشغول كشت و . . . دانه هاي باره كاربرد هستند)تصاويري اتفاقي كه پرتو دهنده ارزشها، فرهنگ يا جو حاكم بر كسب و كار شما باشد۳- از ابزاري همانند آيكونواسكوار (ICONOSQUARE) براي بهينه سازي ارسال هاي خويش بهره‌گيري كنيد.آيكونواسكوار (كه پيش از اين تحت عنوان استاتيگرام شناخته مي شد) الي حدودي عميق تر و بهتر به موارد و طريق هاي پيوسته و تاثير گذار براي سوداگري شما در پيرامون اينستاگرام مي پردازد. اين دست موزه اطلاعاتي را در مقوله هاي پايين در گزين كردن شما قرار مي دهد:
اكثر تصاوير و ويدئو هاي پسنديده شده توسط كاربران و نظرات درج شده در پايين آنهابهترين زمانها و روزهاي ارسال درونمايه بر پاي بست، مخاطبان ويژه شمااستفاده از چه فيلترهايي بر روي عكس ها از بالاترين تاثير برخوردار مي باشداطلاعات آماري در مورد تعقيب كنندگان شما و افرادي كه شما در حال دنبال كردن آنها هستيد: به عنوان مثال مواردي كه شما پيگيري مي كنيد، ولي آنها اقدام به تعقيب كردن شما نكرده اندتعداد دفعات دلخواه براي ارسال محتوا۴- در موارد مناسب و مورد نياز اقدام به تگ كردن كسان كنيد.من اغلب در موارد مختلف به اهميت حفظ جنبه اجتماعي شبكه هاي اجتماعي اشاره و تاكيد داشته ام و تگ كردن افراد گوناگون روشي پسنديده براي دست يافتن به اين منظور است.
زماني كه اقدام به تگ كردن فردي در يك تصوير مي كنيد آنها بصورت اتوماتيك اعلاني را دريافت مي كنند و تصوير به مجموعه عكس ها آنها افزوده مي شود. با اين طريق مطمئنا آنها تصوير شما را مي بينند و بردباري به اشتراك گذاشته شدن تصوير شما توسط آنها افزايش پيدا مي كند.
اين پيشه در صورتي كه بصورت صحيح سپريدن پذيرد، مي تواند منجر به افزايش تعامل، افزايش اشتراك گذاري و افزايش شمار پيگيري كنندگان شود.
۵- تنها اقدام به ارسال درونمايه نكنيد – بگونه اي رفتار كنيد كه كاربران با شما تعامل دو سويه داشته باشند.انديشيدن به اينستاگرام تنها به عنوان يك سايت اشتراك گذاري تصوير كاري زياد سهل و آسان است، ولي اگر در برقراري تعامل با دنبال كنندگان خود و ساير كسان پركار در اين شبكه موفق نما نشويد، هرگز توانا به تجربه تمامي مزاياي اين سايت نخواهيد بود.
          “استفاده از هشتگ هاي پيوسته يك گذرگاه خوب و پسنديده براي نظارت داشتن بر گفتگو ها و مسائلي است كه در ارتباط با برند، محصولات يا صنعت شما در جريان است. اين روش به شما اين فرصت را مي دهد لغايت نه تنها از گفته هاي سايرين آگاه شويد، بلكه در اين ميانه خويش را وارد آن گفتگو كرده و نقشي در آن ايفا كنيد.”
يك راه ساير براي تعامل داشتن با ساير كاربران پسنديدن و درج عقيده در زير تصاوير ارسالي آنها مي باشد و در ضمن استجابت گفتن به نظرات درج شده در زير تصاوير خودتان نيز از اهميت بسيار زيادي برخوردار است.
۶- از هشتگ ها بهره‌گيري كنيد: استفاده از هشتگ ها اختياري نيست.هشتگ ها بخشي اصلي از اينستاگرام را ساختن مي دهند، و بدين صورت، بخش عمده ارسال هاي شما در اين شبكه كمينه بايد شامل يك باره از اين موارد باشند (اغلب مي توانيد بدون هيچ مشكلي از ۲ يا ۳ مورد از آنها سهم ببريد). هشتگ ها بهترين روشي است كه از آن طريق كسان خارج از گردآور تعقيب كنندگان شما توانا به پيدا كردن و احيانا پيگيري كردن شما هستند، بنابراين آنها چيزي نيستند كه من صرفنظر كردن از آنها را به شما توصيه دهم.
برخي از هشتگ هايي كه شما شدني است گرايش به استفاده از آنها را داشته باشيد به قرار پايين هستند:
هشتگ هاي پيوسته با برندهشتگ هاي مرتبط با مسابقات(اگر در حال برگزاري مسابقه اي هستيد)هشتگ ساخته شده از واژه ها كليدي معمول: به عنوان مثال، اگر در حال فروش كفش هستيد، #كفش يا #كفش ورزشيهشتگ هاي مرتبط با محصولات ويژه و ويژههشتگ هاي مرتبط با رويدادهاهشتگ هاي پر كاربرد توسط ديگرانهشتگ هاي پيوسته با محيط‌ هاي خاص۷-     بصورت منظم اقدام به ارسال درونمايه كنيد.اطمينان داشته باشيد، من مي دانم و مطمئن هستم كه اين شيوه از اهميتي زياد فوق العاده برخوردار است. شما نياز داريد لغايت تبديل به يك منبع باره اعتماد و ابديت و پايدار از محتواي تصويري بدل شويد و گرد از بهترين روشها براي به آخر الامر رساندن اين پيشه ارسال منظم محتواست.
اينستاگرام از سرعتي برابر با ساير شبكه هاي در حال رشد برخوردار نيست، بنابراين ارسال عكس ها با كيفيت يا ويدئو در ۲ يا ۳ نوبت در روز اغلب پسنديده و كافي مي باشد. شمار دفعات ارسال به اندازه هستي داشتن سامان در روند ارسال اين عكس ها داراي اهميت نيست؛ در درستي ارسال منظم و ۳ بار در هفته ولي منظم درونمايه زياد بهتر از ارسال گاه و بيگاه درونمايه مي باشد.
و اگر مي توانيد بصورت منظم و پيوستگي اقدام به ارسال ۲ لغايت ۳ بار درونمايه در طي روز بكنيد، حتما براي سپريدن آن اقدام كنيد! هر قدر شمار دفعات ارسال بيشتر و بيشتر باشد (البته با علت و منطق)، تندتر قادر به ساختن يك گردآوري پذيرفتني از طرفداران خود در شبكه اينستاگرام خواهيد شد.

برنامه “adobe connect” براي اندرويد، آيفون و ويندوز

۴۵ بازديد

اين روزها برگزاري كنفرانس هاي آنلاين يكي از مهم ترين و اصلي ترين راه ها براي اشتراك گذاري و تبادل اطلاعات بصورت ويديويي و آنلاين مي باشد كه استقبال زيادي هم از اين قابليت شد و برنامه هاي متعددي در اين زمينه حضور يافتند كه با يك جستجو شايد ده ها مورد براي سيستم عامل هاي مختلف مشاهده كنيد و به همين برنامه “adobe connect” براي اندرويد، آيفون و ويندوزدليل انتخاب آنها كمي سخت و دشوار است.

با اين حال وجود اين ميزان از برنامه هاي مختلف، به معناي اين نيست كه برخي كاربردي هستند و برخي ديگر هيچ كاربردي ندارند! لازم به ذكر است كه هر يك از اين برنامه ها داراي يك سري قابليت هاي يكسان و يك سري قابليت هاي خاص هستند كه براي شما در شرايط هاي مختلف مي توانند كاربرد داشته باشند و نيازهايي را از شما رفع كنند.

يكي از برنامه هايي كه با استقبال بيشتري روبرو شد، برنامه adobe connect مي باشد كه ساخته شركت معروف جهاني adobe است و با قابليت هايي كه دارد، تنها مخصوص كنفرانس هاي گروهي و آنلاين طراحي شده است. اين در حالي است كه كار كردن با اين برنامه در كنار قابليت هايي كه درون آن درج شده اند، بسيار ساده و آسان است كه در ادامه اين گزارش از بخش تكنولوژي نمناك به بررسي هرچه بيشتر اين برنامه خواهيم پرداخت. همراه ما باشيد.

قابليت هاي برنامه adobe connect

اصلي ترين و مهم ترين قابليت برنامه adobe connect، ايجاد وبينار و كنفرانس آنلاين مي باشد كه مي توانيد با وارد كردن لينك دعوت، به كنفرانس بپيونديد. اما در ادامه به يك سري ديگر از قابليت هاي برنامه adobe connect خواهيم پرداخت؛

  1. برنامه شبيه ساز دانشگاه مجازي
  2. امكان برقراري كنفرانس آنلاين
  3. مديريت كنفرانس آنلاين از طريق ابزارهاي داخلي برنامه
  4. قبول و رد كردن درخواست كاربران مختلف
  5. امكان محدود كردن دسترسي كاربران
  6. اجراي فايل ويديويي
  7. محيط كاربري ساده و آسان
  8. نوشتن متن و قابل نمايش براي كاربران
  9. امكان چت در حين كنفرانس آنلاين
  10. دعوت كردن كاربران ديگر به كنفرانس
  11. روشن كردن دوربين تمام مهمانان 

 

دوربين مداربسته AHD با لنز متغيير

۳۶ بازديد

بهترين دوربين مداربسته AHD با لنز متغيير دستي كدام است ؟

همانطور كه مي دانيد اين دوربين هاي مداربسته با پيشرفت تكنولوژي امروزه داراي تنوع زيادي مي باشند بطوريكه از هرمدل مي توان دوربين مداربسته AHD با لنز متغييربراي مقاصد و كاربردهاي خاصي استفاده كرد. اما با اين وجود توصيه مي شود كه قبل از تهيه اين تجهيزات نظارتي حتماً از فرد لنز آن مي باشد كه وظيفه تصوير برداري دوربين از محيط اطراف بر عهده اين قطعه استوانه اي شكل مي باشد. دورن اين قطعه استوانه اي شكل از تعدادي عدسي صيغل شده كه در پشت سرهم قرار گرفته اند تشكيل شده است كه وظيفه آنها تنظيم و عبور نور محيط اطراف بر روي حسگر دوربين مداربسته كه در انتهاي اين عدسي ها قرار گرفته است مي باشد كه هر چه كيفيت اين عدسي ها بهتر باشد بهمان اندازه ميزان دقت انتقال نور آنها هم بهتر است.

اين لنز هاي دوربين مداربسته از لحاظ كارايي به 3 دسته لنز ثابت (FIXED LENS) ، لنز متغيير دستي (Verifocal LENS) و لنز متغيير متور دار (Motorize LENS) تقسيم مي شوند كه در مقاله امروز شركت الكامپ مي خواهيم به بررسي لنزهاي متغيير دستي در دوربين هاي مداربسته AHD بپردازيم.

لنزمتغيير دستي چيست و چه تفاوتي با لنز ثابت دارد؟

لنز هاي ثابت داراي زاويه ديد و ميزان بزرگنمايي ثابتي دارند و قابل تغيير دادن نيستند و براي اينكه كاربر از ديد مناسبي از محل برخوردار شود لازم است بهترين قسمت ممكن را برايدر نظر گرفت .براي همين منظور با استفاده از لنز هاي متغيير ديستي اين مشكل تا حدودي برطرف شد و كاربر مي تواند ميزان زاويه ديد و بزرگنمايي تصوير را در اين مدل از دوربين هاي مداربسته تغيير دهد. اما اين تغيير بخاطر اينكه بصورت دستي مي باشد كه كار خيلي آساني نمي باشد و براي تنظيم آن معمولاً از يك فرد متخصص كمك مي گيرند كه معمولاً نصاب هاي دوربين مداربسته هنگام نصب دوربين مداربسته در محل اين كار را انجام مي دهند.

حال بعد اط اينكه مشخص شد كه لنز متغيير دستي چيست و چگونه تنظيم مي شود. مشتري اين دغدغه را دارد كه اين دوربين هاي مداربسته با چنين قابليتي را از كجا تهيه كند كه علاوه بر كيفيت خوب محصول داراي قيمتي مناسب و پشتيباني مطمئن باشد ؟