كارهايي كه نبايد با گوشي هوشمند خود بكنيد!

۴۲ بازديد

 

 

گوشي هاي هوشمند اين روزها براي هر فرد، يكي از مهمترين و ارزشمندترين ابزارها تلقي مي شوند و در نتيجه هر گونه آسيب رسيدن به آنها مي تواند خسارت هاي مادي و به ويژه معنوي زيادي داشته باشد؛ لذا توصيه ما به شما اين است كه اين عدم انجام اين كارها با گوشي هوشمند خود را همواره مد نظر داشته باشيد.


البته در مورد برخي از توصيه هاي زير، بحث و مجادلاتي در جريان است و برخي كارشناسان در خصوص برخي نكات نظرات متفاوتي دارند؛ اما آنچه در ادامه مي آيد، توصيه هاي كارشناسي عمومي و عرفي پذيرفته شده در مورد صيانت و حفاظت هرچه بهتر و مطمئن تر از گوشي هاي هوشمند است. توصيه ها بر اين است كه تا حد ممكن از انجام كارهاي زير در مورد گوشي هوشمند خود خودداري كنيد.

 

تنظيمات گوشي هوشمند, ترفند گوشي هوشمند

استفاده از ساعت گوشي هوشمند باعث كاهش عمر گوشي هوشمند مي شود.

 

1- خاموش نكردن گوشي
كارشناسان بر اين باورند، براي جلوگيري از استهلاك شديد گوشي هوشمند به ويژه در خصوص باتري آن بايد حداقل هر يك هفته يك بار آن را خاموش كنيد، زيرا روشن بودن گوشي به شكل مداوم منجر به تحت فشار بودن شديد باتري خواهد شد. در نتيجه بهتر است، به جاي كوك كردن ساعت گوشي هوشمند خود، يك ساعت زنگ دار بخريد و در طول شب و هنگام خواب به هوشمند خود استراحت دهيد.

 

2- روشن گذاشتن WiFi و بلوتوث به شكل مداوم
هنگامي كه بدون هيچ استفاده موردي، WiFi يا بلوتوث يا هر دو آنها در گوشي هوشمند فعال و روكارهايي كه نبايد با گوشي هوشمند خود بكنيد!شن باشد، عملا انرژي گوشي به شكلي بي مورد هدر مي رود. متأسفانه اغلب كاربران حتي در زماني كه خارج از منزل يا محل كار هستند و عملا به اينترنت دسترسي ندارند WiFi گوشي خود را روشن مي گذارند كه مصرف باتري را به شدت افزايش ميدهد. بهترين كار عادت به خاموش كردن WiFi در مواقع غير ضروري يا استفاده از نرم افزارهاي مخصوص به اين كار است.

 

3- استفاده از گوشي در آب و هواي نامناسب
گوشي هوشمند شما براي كار با يك دماي خاص طراحي شده و چنانچه در آب و هوايي بيش از اندازه سرد يا گرم قرار بگيرد، منجر به خالي شدن سريع باتري يا حتي خاموش شدن ناگهاني آن خواهد شد. اين دما بين 0 تا 32 درجه سانتي گراد است. در چنين شرايطي بهترين كار خاموش كردن گوشي يا نگه داشتن آن در جيب لباس است تا از آسيب به باتري يا گوشي به شكل كلي اجتناب شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.