برنامه “adobe connect” براي اندرويد، آيفون و ويندوز

۴۶ بازديد

اين روزها برگزاري كنفرانس هاي آنلاين يكي از مهم ترين و اصلي ترين راه ها براي اشتراك گذاري و تبادل اطلاعات بصورت ويديويي و آنلاين مي باشد كه استقبال زيادي هم از اين قابليت شد و برنامه هاي متعددي در اين زمينه حضور يافتند كه با يك جستجو شايد ده ها مورد براي سيستم عامل هاي مختلف مشاهده كنيد و به همين برنامه “adobe connect” براي اندرويد، آيفون و ويندوزدليل انتخاب آنها كمي سخت و دشوار است.

با اين حال وجود اين ميزان از برنامه هاي مختلف، به معناي اين نيست كه برخي كاربردي هستند و برخي ديگر هيچ كاربردي ندارند! لازم به ذكر است كه هر يك از اين برنامه ها داراي يك سري قابليت هاي يكسان و يك سري قابليت هاي خاص هستند كه براي شما در شرايط هاي مختلف مي توانند كاربرد داشته باشند و نيازهايي را از شما رفع كنند.

يكي از برنامه هايي كه با استقبال بيشتري روبرو شد، برنامه adobe connect مي باشد كه ساخته شركت معروف جهاني adobe است و با قابليت هايي كه دارد، تنها مخصوص كنفرانس هاي گروهي و آنلاين طراحي شده است. اين در حالي است كه كار كردن با اين برنامه در كنار قابليت هايي كه درون آن درج شده اند، بسيار ساده و آسان است كه در ادامه اين گزارش از بخش تكنولوژي نمناك به بررسي هرچه بيشتر اين برنامه خواهيم پرداخت. همراه ما باشيد.

قابليت هاي برنامه adobe connect

اصلي ترين و مهم ترين قابليت برنامه adobe connect، ايجاد وبينار و كنفرانس آنلاين مي باشد كه مي توانيد با وارد كردن لينك دعوت، به كنفرانس بپيونديد. اما در ادامه به يك سري ديگر از قابليت هاي برنامه adobe connect خواهيم پرداخت؛

  1. برنامه شبيه ساز دانشگاه مجازي
  2. امكان برقراري كنفرانس آنلاين
  3. مديريت كنفرانس آنلاين از طريق ابزارهاي داخلي برنامه
  4. قبول و رد كردن درخواست كاربران مختلف
  5. امكان محدود كردن دسترسي كاربران
  6. اجراي فايل ويديويي
  7. محيط كاربري ساده و آسان
  8. نوشتن متن و قابل نمايش براي كاربران
  9. امكان چت در حين كنفرانس آنلاين
  10. دعوت كردن كاربران ديگر به كنفرانس
  11. روشن كردن دوربين تمام مهمانان 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.