روش موفقيت در اينستاگرام

۳۵ بازديد

حال آماده شبكه اجتماعي اينستاگرام زيرساختي با بيشترين سرعت رشد در بين شبكه هاي اجتماعي است و به عنوان يك مالك سوداگري ما نياز داريم الي وضعيت تكاپو در اين شبكه را در زمينه كسب و كار خويش بخوبي فهم كنيم. در روش موفقيت در اينستاگراماين مقاله، با گذشتن از حاشيه ها و ارائه ۷ تدبير كاربردي و البته در ظاهر بي معنا شما را در منتفع شدن حداكثري از اينستاگرام در كسب و كار خودتان راهنمايي مي كنم. لطفا در دسته نظرات بهترين نكات و ايده هاي خويش را در اين رابطه با ما شريك شويد! دوست دارم بدانم كه شما از اينستاگرام چگونه بهره‌گيري مي كنيد و به چه موفقيت هايي واصله ايد !مطالب شبكه هاي اجتماعي۷ مرحله الي كاميابي در اينستاگرام: چگونه از اينستاگرام در سوداگري خود استفاده كنيم؟در حال آماده شبكه اجتماعي اينستاگرام زيرساختي با بيشترين سرعت رشد در بين شبكه هاي اجتماعي است و به عنوان يك مالك سوداگري ما احتياج داريم الي وضعيت تكاپو در اين شبكه را در زمينه سوداگري خويش بخوبي فهم كنيم. در اين مقاله، با عبور كردن از حاشيه ها و ارائه ۷ تدبير كاربردي و البته در نما بي معنا شما را در منتفع شدن حداكثري از اينستاگرام در سوداگري خودتان راهنمايي مي كنم. خواهشمند است در دسته نظرات بهترين نكات و ايده هاي خود را در اين رابطه با ما شريك شويد! دوست دارم بدانم كه شما از اينستاگرام چگونه بهره‌گيري مي كنيد و به چه موفقيت هايي رسيده ايد !
۷ مرحله تا كاميابي در اينستاگرام: چگونه از اينستاگرام در سوداگري خود كاربرد كنيم؟۱- اطلاعات خود را بهينه سازي كنيد: اين بخش براي شما امثال كارت ويزيت عمل خواهد كرد.اگر مردم مطالب ارسال شده از طرف شما را دوست داشته باشند و علاقمند باشند كه در مورد شما و سوداگري شما بيشتر بدانند، پروفايل شما در پيرامون اينستاگرام اولين جايي است كه براي كسب اطلاعات اغلب به آن مراجعه مي كنند. بدين طريق، دسته اطلاعات شما همان طور عمل مي كند كه بيزينس كارت شما در بيرون از يك محيط مجازي عمل خواهد كرد.
مواردي كه وجود داشتن آنها در اين بخش از بايدها و ضروريات به حساب مي آيند عبارتند از:
از يك تصوير مناسب براي پروفايل خويش استفاده كنيد (از لوگو خود بهره‌گيري نكنيد . . . ملت ترجيح مي دهند لغايت با افراد همنوع خودشان پيوستگي پايدار كنند!)توضيحي مختصر از كسب و كار خودتوضيح مختصري از آنچه كه در محيط اينستاگرام به اشتراك مي گذاريدبك لينك به وبسايت خود۲- محصولات خويش را به نمايش بگذاريد (اما فقط و فقط برخي مواقع اقدام به اين شغل كنيد).در حاليكه پيرامون اينستاگرام روشي فوق العاده براي كسب و كارهاي فرآورده محور به منظور نمايش و شناسايي اجناس و كالاهاست، شما بايد اقدامي ما فوق آن براي برقراري تعامل دو جانبه بين خود و مخاطبان خود اتمام دهيد. در عين حاليكه ارسال تصاوير جذاب و خلاقانه از محصولات لزوما بايد بخشي از استراتژي سوداگري شما را ساختن دهد، بدنبال راههاي ديگري براي پرتو دادن و معرفي محصولات خويش از طريق عكس ها باشيد.
برخي از ايده هاي معمول در رابطه با عكس ها و ويدئو ها به قرار زير مي باشد:
تصاويري از كار و جنبش هاي پشت صحنهتصاويري از كاركنانتصاوير شخصي و يا حتي خانوادگيتصاوير مربوط به رويدادهاتصاويري كه توسط برخي از دنبال كنندگان شما به اشتراك گذاشته شده استنمايشي از محصولات و خدمات خويش به هدف معرفي آنهامبداء محصولات شما (به عنوان نمونه استارباكس گاهي اقدام به ارسال تصاوير از كشاورزاني مي كند كه مشغول كشت و . . . دانه هاي باره كاربرد هستند)تصاويري اتفاقي كه پرتو دهنده ارزشها، فرهنگ يا جو حاكم بر كسب و كار شما باشد۳- از ابزاري همانند آيكونواسكوار (ICONOSQUARE) براي بهينه سازي ارسال هاي خويش بهره‌گيري كنيد.آيكونواسكوار (كه پيش از اين تحت عنوان استاتيگرام شناخته مي شد) الي حدودي عميق تر و بهتر به موارد و طريق هاي پيوسته و تاثير گذار براي سوداگري شما در پيرامون اينستاگرام مي پردازد. اين دست موزه اطلاعاتي را در مقوله هاي پايين در گزين كردن شما قرار مي دهد:
اكثر تصاوير و ويدئو هاي پسنديده شده توسط كاربران و نظرات درج شده در پايين آنهابهترين زمانها و روزهاي ارسال درونمايه بر پاي بست، مخاطبان ويژه شمااستفاده از چه فيلترهايي بر روي عكس ها از بالاترين تاثير برخوردار مي باشداطلاعات آماري در مورد تعقيب كنندگان شما و افرادي كه شما در حال دنبال كردن آنها هستيد: به عنوان مثال مواردي كه شما پيگيري مي كنيد، ولي آنها اقدام به تعقيب كردن شما نكرده اندتعداد دفعات دلخواه براي ارسال محتوا۴- در موارد مناسب و مورد نياز اقدام به تگ كردن كسان كنيد.من اغلب در موارد مختلف به اهميت حفظ جنبه اجتماعي شبكه هاي اجتماعي اشاره و تاكيد داشته ام و تگ كردن افراد گوناگون روشي پسنديده براي دست يافتن به اين منظور است.
زماني كه اقدام به تگ كردن فردي در يك تصوير مي كنيد آنها بصورت اتوماتيك اعلاني را دريافت مي كنند و تصوير به مجموعه عكس ها آنها افزوده مي شود. با اين طريق مطمئنا آنها تصوير شما را مي بينند و بردباري به اشتراك گذاشته شدن تصوير شما توسط آنها افزايش پيدا مي كند.
اين پيشه در صورتي كه بصورت صحيح سپريدن پذيرد، مي تواند منجر به افزايش تعامل، افزايش اشتراك گذاري و افزايش شمار پيگيري كنندگان شود.
۵- تنها اقدام به ارسال درونمايه نكنيد – بگونه اي رفتار كنيد كه كاربران با شما تعامل دو سويه داشته باشند.انديشيدن به اينستاگرام تنها به عنوان يك سايت اشتراك گذاري تصوير كاري زياد سهل و آسان است، ولي اگر در برقراري تعامل با دنبال كنندگان خود و ساير كسان پركار در اين شبكه موفق نما نشويد، هرگز توانا به تجربه تمامي مزاياي اين سايت نخواهيد بود.
          “استفاده از هشتگ هاي پيوسته يك گذرگاه خوب و پسنديده براي نظارت داشتن بر گفتگو ها و مسائلي است كه در ارتباط با برند، محصولات يا صنعت شما در جريان است. اين روش به شما اين فرصت را مي دهد لغايت نه تنها از گفته هاي سايرين آگاه شويد، بلكه در اين ميانه خويش را وارد آن گفتگو كرده و نقشي در آن ايفا كنيد.”
يك راه ساير براي تعامل داشتن با ساير كاربران پسنديدن و درج عقيده در زير تصاوير ارسالي آنها مي باشد و در ضمن استجابت گفتن به نظرات درج شده در زير تصاوير خودتان نيز از اهميت بسيار زيادي برخوردار است.
۶- از هشتگ ها بهره‌گيري كنيد: استفاده از هشتگ ها اختياري نيست.هشتگ ها بخشي اصلي از اينستاگرام را ساختن مي دهند، و بدين صورت، بخش عمده ارسال هاي شما در اين شبكه كمينه بايد شامل يك باره از اين موارد باشند (اغلب مي توانيد بدون هيچ مشكلي از ۲ يا ۳ مورد از آنها سهم ببريد). هشتگ ها بهترين روشي است كه از آن طريق كسان خارج از گردآور تعقيب كنندگان شما توانا به پيدا كردن و احيانا پيگيري كردن شما هستند، بنابراين آنها چيزي نيستند كه من صرفنظر كردن از آنها را به شما توصيه دهم.
برخي از هشتگ هايي كه شما شدني است گرايش به استفاده از آنها را داشته باشيد به قرار پايين هستند:
هشتگ هاي پيوسته با برندهشتگ هاي مرتبط با مسابقات(اگر در حال برگزاري مسابقه اي هستيد)هشتگ ساخته شده از واژه ها كليدي معمول: به عنوان مثال، اگر در حال فروش كفش هستيد، #كفش يا #كفش ورزشيهشتگ هاي مرتبط با محصولات ويژه و ويژههشتگ هاي مرتبط با رويدادهاهشتگ هاي پر كاربرد توسط ديگرانهشتگ هاي پيوسته با محيط‌ هاي خاص۷-     بصورت منظم اقدام به ارسال درونمايه كنيد.اطمينان داشته باشيد، من مي دانم و مطمئن هستم كه اين شيوه از اهميتي زياد فوق العاده برخوردار است. شما نياز داريد لغايت تبديل به يك منبع باره اعتماد و ابديت و پايدار از محتواي تصويري بدل شويد و گرد از بهترين روشها براي به آخر الامر رساندن اين پيشه ارسال منظم محتواست.
اينستاگرام از سرعتي برابر با ساير شبكه هاي در حال رشد برخوردار نيست، بنابراين ارسال عكس ها با كيفيت يا ويدئو در ۲ يا ۳ نوبت در روز اغلب پسنديده و كافي مي باشد. شمار دفعات ارسال به اندازه هستي داشتن سامان در روند ارسال اين عكس ها داراي اهميت نيست؛ در درستي ارسال منظم و ۳ بار در هفته ولي منظم درونمايه زياد بهتر از ارسال گاه و بيگاه درونمايه مي باشد.
و اگر مي توانيد بصورت منظم و پيوستگي اقدام به ارسال ۲ لغايت ۳ بار درونمايه در طي روز بكنيد، حتما براي سپريدن آن اقدام كنيد! هر قدر شمار دفعات ارسال بيشتر و بيشتر باشد (البته با علت و منطق)، تندتر قادر به ساختن يك گردآوري پذيرفتني از طرفداران خود در شبكه اينستاگرام خواهيد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.