برنامه حذف فالوور فيك در اينستاگرام رايگان

۳۵ بازديد

اينستاگرام اين روز ها به برنامه دوست داشتني ايراني ها تبديل شده الي حدي كه هر شخصي ميخواهد به هر دليلي فالوور هاي پيج خويش را افزايش داده لغايت بازديد كننده هاي زيادي را براي پست و استوري هاي خود جمع كرده باشد. در اين وسط بعضي از افراد اقدام به خريد فالوور ميكنند كه از اين جهت فالوور هاي فيك اينستاگرام برنامه حذف فالوور فيك در اينستاگرام رايگان خودشان را به چهره ناخواسته افزايش خواهند داد.
البته افزايش فالوور فيك يك پيج فقط مربوط به خريد فالوور نبوده و اگر براي نمونه شما از قديمي هاي اينستاگرام باشيد قطعا تو پيج خويش فالوور هايي را داريد كه فعال نيستند و يا از واپسين آنلايني آن ها ماه ها ميگذرد.
در همه به اكانت هايي كه پركار نبوده و از آخرين آنلاين بودن آنها ماه ها ميگذرد ميتوان آن ها را فالوور فيك ناميد. براي حذف فالوور فيك چند راه هستي دارد كه طي آپديت جديد اينستاگرام اين امكان فراهم شد كه به سادگي هر چه تمام با ورود به تقدير فالوور ها در پيج خود، اقدام به حذف آن ها از پيج خويش كرده باشيد.
ما در اين مقاله هم روش حذف فالوور فيك را به صورت دستي آموزش خواهيم عدل و هم اينكه با ربات اينستاگرام اينبو شما را آشنا ميكنيم كه ميتوانيد به راحتي هر چه تمام، حذف فالوور فيك هاي خود را دست ربات بسپاريد تا ربات اقدام به حذف فالوور فيك در پيج شما كرده باشد.


مزاياي حذف فالوورهاي فيكهمانگونه كه گفتيم براي اينكه شما بفهميد يك پيج فيك هست يا نه؟ بايد موارد زيادي از آنگونه آخرين فعاليت آن اكانت در اينستاگرام، تعداد فالوور و فالووينگ هاي آن پيج، داشتن عكس پروفايل و… توجه كنيد. اگر شما با پروا به موارد گفته شده اقدام به معرفي و حذف فالوور هاي فيك خود كرده باشيد ميتوانيد كارايي پيج خود را بيش از بيش بالا ببريد.
يكي از اصلي ترين الگوريتم هاي اينستاگرام براي اينكه يك پست به صفحه اكسپلور انتقال پيدا كند. نسبت شمار واكنش پرتو دادن فالوور هاي آن پيج به نسبت تعداد فالوور هاي كلي پيج مربوطه ميباشد.
به اين چهره كه در عقيده بگيريد شمار فالوور هاي اكانت شما 10 هزار ميباشد و در مقابل آن تعداد لايك و يا ويو هاي پست هاي شما سخت به عدد 100 ميرسد.
بالا بودن فالوور فيك يا همان فالوور هاي كم فعال ميتواند دلايل زيادي از جمله خريد فالوور، زير بودن كار و جنبش پيج شما و ناچيز پركار بودن فالوور هاي شما و … باشد.  البته ناگفته نماند كه به مرور زمان حتي اگر شما فرد فعالي در اينستاگرام هم باشيد باز هم بر تعداد فالوور هاي ناچيز پركار و به قولي فيك شما افزوده خواهد شد.
اگر شما لغايت به حال اقدام به خريد فالوور كرده باشيد حتما تاثير بدي كه بر روي اكانت شما گذاشته را حس كرده ايد. در كل اينستاگرام مخالف خريد فالوور بوده و سياست اينستاگرام و يا هر شبكه اجتماعي ديگر اين ميباشد كه دنبال كننده هاي يك پيج به چهره طبيعي بالا برود از اين رو لغايت كران امكان از خريد و افزايش فالوور به چهره فيك امتناع كنيد.
همانطور كه اينستاگرام از افزايش فالوور فيك مخالف ميباشد قطعا با حذف فالوور فيك موافق بوده و احتمالا دليل آپديت جديد خود كه با به كارگيري اين ويژگي ميتوانستيم اقدام به حذف فالوور در اينستاگرام كرده باشيم را آپديت كرد.
در باره ديگر مزاياي حذف فالوور فيك به جز بالا رفتن شايستن اينكه پست هاي شما به صفحه اكسپلوور برود بالا خواهد بود. ميتوان به راستين تر شدن پيج شما اشاره كرد كه اين باره به انفرادي مايه معتبر شدن اكانت شما در عقيده ربات هاي اينستاگرام شده و روز به روز به تعداد بازديد كننده هاي شما افزوده خواهد شد.
روش هاي پاك كردن فالوور در اينستاگرام

قبلا براي حذف فالوور هاي خويش تنها عازم كه داشتيد اين بود كه آن پيج را بلاك كنيد الي آن اكانت مربوطه از ليست فالوور هاي شما پاك شود. ولي همانطور كه گفتيم در آپديت جديد، حذف فالوور در اينستاگرام با اضافه شدن گزينه اي با عنوان remove به راحتي ميتوانيد اقدام به منزه كردن فالوور هاي فيك خود كرده باشيد.
البته قبل از اينكه اكانتي را remove كنيد نخست درون صفحه پروفايل آن شده و بررسي هاي لازم كه در مطالب بالا براي شما گفتيم را سپريدن دهيد و در چهره اينكه ديديد اكانت مربوطه فيك يا همان مختصر پركار بوده اقدام به حذف آن بكنيد.
به همين قصد براي منزه كردن فالوور هاي فيك خويش با مراجعه به صفحه پروفايل و لمس نوشته followers وارد فهرست اكانت هاي تعقيب كننده خود شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.