پشتيباني آنلاين براي سايت

۲۴ بازديد

يكي از مهم‌ترين اثراتي كه پشتيباني انلاين مي‌تواند بر روي سوداگري شما بگذارد، افزايش تعداد مشتريان است. بدون شك، نمي‌توان بي‌تفاوت از اين جمله گذشت. مشتري وريد حياتي يك كسب و كار محسوب مي‌شود.

 

اين مهم نيست كه شما در چه صنعتي فعاليت مي‌كنيد، صاحب يك فروشگاه اينترنتي پوشاك هستيد يا يك كمپاني فناوري. مثلا در يك فروشگاه اينترنتي پوشاك، شما بايد مشتريان خويش را به خوبي حمايت كنيد. چون ممكن است كه افراد در گزينش محصول، خريد و پروسه خريد مبتلا ترديد شوند و پيش از خريد بيچارگي به مشورت و براي اطلاعات بيشتر در زمينه پشتيباني آنلاين براي سايت اينجا را كليك كنيد همراهي داشته باشند. اين رويداد در شركت‌هاي فناوري نيز رخ مي‌دهد. وقتي فرآورده كمي پيچيده است، قطعا كاربراني كه از وب‌سايت شما بازديد مي‌كنند، سوالات زيادي در ارتباط با آن خواهند داشت. پشتيباني انلاين مي‌تواند به آنها كمك كند كه فرآورده را به خوبي بشناسند.

 

در پشتيباني انلاين، پلتفرم گفتگوي آنلاين يك دست موزه قدرتمند به آمار مي‌آيد. اين افزار مي‌تواند بسياري از بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كند و مايه برقراري ارتباط بلند مدت با مشتريان شود. اكنون سوال مهم اين است، چگونه؟ براي پذيرش اين سوال بيشتر بخوانيد لغايت متوجه شويد چگونه اين امر امكان‌پذير است.

 

آيا مي‌توان در دنياي امروز همانند مغازه‌داري بود كه مشتريان، چشم براه شنيدن صداي بالارفتن كركره مغازه باشند؟

براي پژوهنده شدن اين امر و جمع كردن مشتريان بايد بسيار كوشش كنيم، زيرا عوامل زيادي بايد در عقيده گرفته شود. عواملي مانند: محل مغازه، گونه 99designs چيدمان و دكوراسيون مغازه، تبليغات، رفتار فروشنده، كيفيت گونه ها و غيره. ولي در كسب و كارهاي آنلاين چطور مي‌توانيم اين پيشه را سپريدن دهيم؟

 

اگر مي‌خواهيد مشتريان زيادي را جمع كنيد، بايد ترافيك وب‌سايت خود را افزايش دهيد. يكي از راه‌هاي افزايش ترافيك، بهره‌گيري درست از ابزارهاي SEO است و اينكه رتبه وب‌سايت خويش را در نتايج جستجو، بالاتر ببريد.

 

نكته بسيار مهمي كه نبايد هرگز فراموش كنيد، اين است كه صرف بالا بردن ترافيك، شدني است تنها تعداد بازديدكنندگان سايت شما را افزايش ‌دهد و تأثير اقليت در جمع كردن مشتري براي شما داشته باشد. بعد تدبير چيست؟ اينبار بهتر است به كيفيت ترافيك نيز فكر كنيم. كيفيت شدامد به مفهوم تبديل كاربران به مشتريان است.

 

همانطور كه مي‌دانيد كسب و كارهاي آنلاين انعطاف‌پذيري بالاتري دارند و به اصطلاح كركره اين گونه كسب و كارها همش باز است. اين خاصيت به عنوان نكته قوت يك كسب و كار محسوب مي‌شود كه در اثر بي‌توجهي شدني است همين خاصيت تبديل به نقطه ناتواني سوداگري شما شود! اما چرا؟ چون يك مغازه باز ولي بدون فروشنده بدتر از يك مغازه بسته است! فلذا براي حفظ اين نكته قوت، بايد حمايت انلاين را جدي بگيريم.

 

 

در پشتيباني انلاين، گپ زدن با كاربران موجب افزايش تعامل وب‌سايت مي‌شود، برآيند اينكه شما نه‌تنها مشتريان اكثريت را به دست مي‌آوريد بلكه pinxdigital رفته‌رفته آنها را به مشتريان دائمي وب‌سايت خود تبديل مي‌كنيد. مشترياني كه سررسيد زيادي را در وب‌سايت شما مي‌گذرانند.

 

 

 

نگاهي متفاوت به وب‌سايت

آيا مي‌توان از راه حمايت انلاين پروا كاربران را به وب‌سايت جلب كرد؟ آيا مي‌توان گفتگو‌هاي طولاني مدت ايجاد كرد؟

 

 

گاهي بعضي از كاربران از وجود چت زنده بر روي وب‌سايت شما حتي اطلاعي ندارند بنابراين اين انگاشت كاملا اشتباه هست كه حمايت انلاين يعني فقط نصب يك ابزار نيرومند مثل نرم‌افزار گفتگوي آنلاين، بالطبع شيوه درست بهره‌گيري كردن از نرم‌افزار زياد مهم‌تر از نصب آن بر روي وب‌سايت است.

 

استفاده درست از آلت گفتگوي آنلاين

شما مي‌توانيد با تنظيماتي كه بر روي ابزارك گفتگو اعمال مي‌كنيد به طور نامحسوس كاربران خود را از هستي چت آنلاين آگاه سازيد.

 

يك نكته مهم ديگر، يكپارچگي نصب چت انلاين بر روي پلتفرم‌هاي مختلف است. امروزه كاربران زيادي وب‌سايت شما را از راه تلفن همراه بازديد مي‌كنند، فلذا يكپارچگي نصب اين نرم افزار با تلفن همراه زياد مهم است. اگر اين كار به درستي سپريدن شود كاربران به اثناء بازديد از طريق تلفن همراه نيز به راحتي با شما چت مي‌كنند.

 

مهارت اپراتور پشتيباني در پاسخ‌گويي سريع، يگانه از مهم‌ترين عوامل موفقيت در پشتيباني انلاين است. بهتر است زماني را براي تطبيق اپراتور‌ها با نرم‌افزار در نظر بگيريد و كاركنان خويش را تعليم دهيد.

 

فراموش نكنيد كه هيچ كدام از مشتريان نمي‌خواهند منتظر بمانند، بنابراين اپراتورهاي حمايت بايد در كمترين زمان شدني پاسخگوي مشتريان باشند.  

 

 

راه‌حل‌هايي براي پاسخ‌گويي سريع

اگر مي‌خواهيد فرصت‌هاي زيادي در كسب‌وكار خويش را داشته باشيد، راه ديگري به جز پاسخ‌گويي به موقع وجود ندارد.

 

– شما مي‌توانيد با استفاده از موشكافي گوگل متوجه شويد كه چه زماني كاربران اكثريت از وب‌سايت شما بازديد مي‌كنند. به طور مثال اگر مشخص شود كه در شب ترافيك بالايي داريد، ايده احسان است كه شخصي را استخدام كنيد كه در ساعات شبانه در گپ زنده حضور داشته باشد.

 

– تنظيم پيام‌هاي حاضر گرد ديگر از راه‌هاي بالا بردن سرعت پاسخ‌گويي است.

 

– پيوستگي نرم‌افزار گفتگوي آنلاين با پلتفرم پيام‌رسان همچون مسنجر تلگرام  ايده احسان است، زيرا با اينكار شما مي‌توانيد پيام‌ها را به‌صورت اتوماتيك در تلگرام دريافت كنيد و به هنگام پاسخ‌گوي مشتريان خويش باشيد.

 

هوشمندسازي گرد از امكانات اخص چت زنده در حمايت انلاين

شما مي‌توانيد با ارسال پيام هوشمند در زمان وابستگي با مشتري، پيش درآمد كننده گفتمان باشيد. احتمالاً بگوييد (سري كه درد نميكند چرا دستمال ببنديم!) درواقع وقتي مشتري سوالي ندارد چرا خودمان را به زحمت بياندازيم. به اين مثال‌ها توجه كنيد:

 

 كاربر اول: انگار كنيد كاربري وارد سايت مي‌شود چند لحظه بعد از ورود، پيامي در بر گيرنده “سلام مي‌تونم كمك‌تون كنم؟” براي كاربر نما مي‌شود. در واقعيت با اين سوال از جانب يك شخص زنده (اپراتور)، فضاي مجازي حالت راستي به خويش مي‌گيرد و مشتري مي‌تواند با اطمينان‌خاطر بيشتري سايت را بازديد كند چون مطمئن هست كه اگر درحين بازديد سوالي برايش قبل بيايد كسي هست كه داوطلبانه و مشتاقانه پاسخ‌گوي او باشد. اين اطمينان‌خاطر و تسكين نكته قوت فروشگاه آنلاين شما خواهد بود.

 

 كاربر دوم: كاربر ديگري را انگاشت كنيد كه به قصد خريد وارد سايت شما مي‌شود و همه مراحل پروسه خريد را تا خاتمه قبل مي‌رود. در اثناء پرداخت و تكميل نهايي خريد، دچار تعلل مي‌شود. ما اطلاعي از علت تعلل نداريم. اما مي‌توانيم با ارسال يك پيام‌هوشمند به موقع دليل را بفهميم و اين پروسه ناتمام را به چرخه فروش بازگردانيم.

 

كاربر سوم: تصور كنيد كاربري براي خريد محصولي وارد سايت شما مي‌شود و بعد از گزينش محصول باره نظر، متوجه عدم موجودي محصول مي‌شود. در اين لحظه يك پيام هوشمند با محتواي معرفي محصول جايگزين و يا محصولي مشابه با برندي متفاوت براي كاربر ارسال مي‌شود، بنابراين مشتري مي‌تواند با فرآورده مشابهي آشنا شود كه چه بسا حتي از محصولي كه هدف خريد آن را داشت بهتر باشد.

يكي از مهم‌ترين اثراتي كه پشتيباني انلاين مي‌تواند بر روي سوداگري شما بگذارد، افزايش تعداد مشتريان است. بدون شك، نمي‌توان بي‌تفاوت از اين جمله گذشت. مشتري وريد حياتي يك كسب و كار محسوب مي‌شود.
اين مهم نيست كه شما در چه صنعتي فعاليت مي‌كنيد، صاحب يك فروشگاه اينترنتي پوشاك هستيد يا يك كمپاني فناوري. مثلا در يك فروشگاه اينترنتي پوشاك، شما بايد مشتريان خويش را به خوبي حمايت كنيد. چون ممكن است كه افراد در گزينش محصول، خريد و پروسه خريد مبتلا ترديد شوند و پيش از خريد بيچارگي به مشورت و همراهي داشته باشند. اين رويداد در شركت‌هاي فناوري نيز رخ مي‌دهد. وقتي فرآورده كمي پيچيده است، قطعا كاربراني كه از وب‌سايت شما بازديد مي‌كنند، سوالات زيادي در ارتباط با آن خواهند داشت. پشتيباني انلاين مي‌تواند به آنها كمك كند كه فرآورده را به خوبي بشناسند.
در پشتيباني انلاين، پلتفرم گفتگوي آنلاين يك دست موزه قدرتمند به آمار مي‌آيد. اين افزار مي‌تواند بسياري از بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كند و مايه برقراري ارتباط بلند مدت با مشتريان شود. اكنون سوال مهم اين است، چگونه؟ براي پذيرش اين سوال بيشتر بخوانيد لغايت متوجه شويد چگونه اين امر امكان‌پذير است.
آيا مي‌توان در دنياي امروز همانند مغازه‌داري بود كه مشتريان، چشم براه شنيدن صداي بالارفتن كركره مغازه باشند؟
براي پژوهنده شدن اين امر و جمع كردن مشتريان بايد بسيار كوشش كنيم، زيرا عوامل زيادي بايد در عقيده گرفته شود. عواملي مانند: محل مغازه، گونه چيدمان و دكوراسيون مغازه، تبليغات، رفتار فروشنده، كيفيت گونه ها و غيره. ولي در كسب و كارهاي آنلاين چطور مي‌توانيم اين پيشه را سپريدن دهيم؟
اگر مي‌خواهيد مشتريان زيادي را جمع كنيد، بايد ترافيك وب‌سايت خود را افزايش دهيد. يكي از راه‌هاي افزايش ترافيك، بهره‌گيري درست از ابزارهاي SEO است و اينكه رتبه وب‌سايت خويش را در نتايج جستجو، بالاتر ببريد.
نكته بسيار مهمي كه نبايد هرگز فراموش كنيد، اين است كه صرف بالا بردن ترافيك، شدني است تنها تعداد بازديدكنندگان سايت شما را افزايش ‌دهد و تأثير اقليت در جمع كردن مشتري براي شما داشته باشد. بعد تدبير چيست؟ اينبار بهتر است به كيفيت ترافيك نيز فكر كنيم. كيفيت شدامد به مفهوم تبديل كاربران به مشتريان است.
همانطور كه مي‌دانيد كسب و كارهاي آنلاين انعطاف‌پذيري بالاتري دارند و به اصطلاح كركره اين گونه كسب و كارها همش باز است. اين خاصيت به عنوان نكته قوت يك كسب و كار محسوب مي‌شود كه در اثر بي‌توجهي شدني است همين خاصيت تبديل به نقطه ناتواني سوداگري شما شود! اما چرا؟ چون يك مغازه باز ولي بدون فروشنده بدتر از يك مغازه بسته است! فلذا براي حفظ اين نكته قوت، بايد حمايت انلاين را جدي بگيريم.
در پشتيباني انلاين، گپ زدن با كاربران موجب افزايش تعامل وب‌سايت مي‌شود، برآيند اينكه شما نه‌تنها مشتريان اكثريت را به دست مي‌آوريد بلكه رفته‌رفته آنها را به مشتريان دائمي وب‌سايت خود تبديل مي‌كنيد. مشترياني كه سررسيد زيادي را در وب‌سايت شما مي‌گذرانند.
 
نگاهي متفاوت به وب‌سايت
آيا مي‌توان از راه حمايت انلاين پروا كاربران را به وب‌سايت جلب كرد؟ آيا مي‌توان گفتگو‌هاي طولاني مدت ايجاد كرد؟
گاهي بعضي از كاربران از وجود چت زنده بر روي وب‌سايت شما حتي اطلاعي ندارند بنابراين اين انگاشت كاملا اشتباه هست كه حمايت انلاين يعني فقط نصب يك ابزار نيرومند مثل نرم‌افزار گفتگوي آنلاين، بالطبع شيوه درست بهره‌گيري كردن از نرم‌افزار زياد مهم‌تر از نصب آن بر روي وب‌سايت است.
استفاده درست از آلت گفتگوي آنلاين
شما مي‌توانيد با تنظيماتي كه بر روي ابزارك گفتگو اعمال مي‌كنيد به طور نامحسوس كاربران خود را از هستي چت آنلاين آگاه سازيد.
يك نكته مهم ديگر، يكپارچگي نصب چت انلاين بر روي پلتفرم‌هاي مختلف است. امروزه كاربران زيادي وب‌سايت شما را از راه تلفن همراه بازديد مي‌كنند، فلذا يكپارچگي نصب اين نرم افزار با تلفن همراه زياد مهم است. اگر اين كار به درستي سپريدن شود كاربران به اثناء بازديد از طريق تلفن همراه نيز به راحتي با شما چت مي‌كنند.
مهارت اپراتور پشتيباني در پاسخ‌گويي سريع، يگانه از مهم‌ترين عوامل موفقيت در پشتيباني انلاين است. بهتر است زماني را براي تطبيق اپراتور‌ها با نرم‌افزار در نظر بگيريد و كاركنان خويش را تعليم دهيد.
فراموش نكنيد كه هيچ كدام از مشتريان نمي‌خواهند منتظر بمانند، بنابراين اپراتورهاي حمايت بايد در كمترين زمان شدني پاسخگوي مشتريان باشند.  
راه‌حل‌هايي براي پاسخ‌گويي سريع
اگر مي‌خواهيد فرصت‌هاي زيادي در كسب‌وكار خويش را داشته باشيد، راه ديگري به جز پاسخ‌گويي به موقع وجود ندارد.
– شما مي‌توانيد با استفاده از موشكافي گوگل متوجه شويد كه چه زماني كاربران اكثريت از وب‌سايت شما بازديد مي‌كنند. به طور مثال اگر مشخص شود كه در شب ترافيك بالايي داريد، ايده احسان است كه شخصي را استخدام كنيد كه در ساعات شبانه در گپ زنده حضور داشته باشد.
– تنظيم پيام‌هاي حاضر گرد ديگر از راه‌هاي بالا بردن سرعت پاسخ‌گويي است.
– پيوستگي نرم‌افزار گفتگوي آنلاين با پلتفرم پيام‌رسان همچون مسنجر تلگرام  ايده احسان است، زيرا با اينكار شما مي‌توانيد پيام‌ها را به‌صورت اتوماتيك در تلگرام دريافت كنيد و به هنگام پاسخ‌گوي مشتريان خويش باشيد.
هوشمندسازي گرد از امكانات اخص چت زنده در حمايت انلاين
شما مي‌توانيد با ارسال پيام هوشمند در زمان وابستگي با مشتري، پيش درآمد كننده گفتمان باشيد. احتمالاً بگوييد (سري كه درد نميكند چرا دستمال ببنديم!) درواقع وقتي مشتري سوالي ندارد چرا خودمان را به زحمت بياندازيم. به اين مثال‌ها توجه كنيد:
 كاربر اول: انگار كنيد كاربري وارد سايت مي‌شود چند لحظه بعد از ورود، پيامي در بر گيرنده “سلام مي‌تونم كمك‌تون كنم؟” براي كاربر نما مي‌شود. در واقعيت با اين سوال از جانب يك شخص زنده (اپراتور)، فضاي مجازي حالت راستي به خويش مي‌گيرد و مشتري مي‌تواند با اطمينان‌خاطر بيشتري سايت را بازديد كند چون مطمئن هست كه اگر درحين بازديد سوالي برايش قبل بيايد كسي هست كه داوطلبانه و مشتاقانه پاسخ‌گوي او باشد. اين اطمينان‌خاطر و تسكين نكته قوت فروشگاه آنلاين شما خواهد بود.
 كاربر دوم: كاربر ديگري را انگاشت كنيد كه به قصد خريد وارد سايت شما مي‌شود و همه مراحل پروسه خريد را تا خاتمه قبل مي‌رود. در اثناء پرداخت و تكميل نهايي خريد، دچار تعلل مي‌شود. ما اطلاعي از علت تعلل نداريم. اما مي‌توانيم با ارسال يك پيام‌هوشمند به موقع دليل را بفهميم و اين پروسه ناتمام را به چرخه فروش بازگردانيم.
كاربر سوم: تصور كنيد كاربري براي خريد محصولي وارد سايت شما مي‌شود و بعد از گزينش محصول باره نظر، متوجه عدم موجودي محصول مي‌شود. در اين لحظه يك پيام هوشمند با محتواي معرفي محصول جايگزين و يا محصولي مشابه با برندي متفاوت براي كاربر ارسال مي‌شود، بنابراين مشتري مي‌تواند با فرآورده مشابهي آشنا شود كه چه بسا حتي از محصولي كه هدف خريد آن را داشت بهتر باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.