اضافه كردن متن به عكس در موبايل

۲۲ بازديد

در گوشي هاي آيفون

اگر يك گوشي اضافه كردن متن به عكس در موبايل آيفون با سيستم عامل ios 11 به بالا داريد، قطعا به ابزاري به اسم Markup دسترسي داريد كه در برنامه photos شما هستي دارد. با استفاده از Markup شما مي توانيد متن هاي مورد نظر خود را به عكس ها و تصاوير خويش اضافه كنيد.
۱-برنامه Photos (برنامه قبل فرض آيفون كه با آن عكسها را مشاهده مي كنيد) را مفتوح كنيد و تصوير دلخواه خود را انتخاب كنيد.
۲-براي باز كردن صفحه تنظيمات، گزينه edit يا ويرايش را در رأس صفحه خود گزينش كنيد. در رأس صفحه نماد منو (دايره اي با سه نقطه در داخل) را انتخاب كنيد.
۳-از تقسيم pop-up ، Markup را برگزيدن كنيد.


۴-علامت به علاوه (+) در ابزارهاي ذيل صفحه نشانه گذاري را انتخاب كنيد لغايت متن به عكس اضافه شود. شما وانگهي مي توانيد ابزارهاي قلم، هايلايت و ابزارهاي مداد را نيز برگزيدن كنيد.
۵-متن را از منوي pop-up برگزيدن كنيد. يك كادر متني روي تصوير نما مي شود. شما مي توانيد با لمس كردن و كشيدن آن، متن را به هر طرف و جايي كه مي خواهيد پيمان دهيد و يا اندازه متن را تغيير دهيد.


۶-جعبه متن را برگزيدن كنيد الي يك نوار منو شناور به نمايش درآورده شود. براي تغيير متن، ويرايش را انتخاب كنيد. متن باره عقيده خود براي تصوير را تايپ كنيد.


سيستم عامل گوشي آيفون شما ios 11 نيست؟ شما مي توانيد برنامه Photoshop Express را به صورت رايگان دانلود كنيد.


در اندرويد

در همه گوشي هاي اندرويد كافي ست هر عكسي كه مي خواهيد متن به آن اضافه كنيد را باز كنيد و روي گزينه T يا گزينه ويرايش يا گزينه عصاي جادويي كليك كنيد و تكست را گزينش نماييد و آغاز به افزودن متن كنيد. در ضمن مي توانيد Google Photos (دانلود از گوگل پلي دانلود از سايت فارسي) را در گوشي نصب و باز كنيد.
عكس را دستگاه اندرويد خود مفتوح كنيد.در ذيل عكس، گزينه ويرايش (نماد ۳ لغزنده) را برگزيدن كنيد.نشانه گذار را برگزيدن كنيد.

نكته: در اين صفحه شما مي توانيد رنگ صفحه خويش را نيز گزينش كنيد.
۴-گزينه text را برگزيدن كنيد.
۵-متن باره نظر خود را بنويسيد
۶-بعد از تمام شدن كار، گزينه Done را انتخاب كنيد.


در سيستم عامل هايي با اندرويد ۷ و پايين تر، هيچ راهي براي درج متن در عكس و حاشيه سازي عكس وجود ندارد. بنابراين شما بايد از يك برنامه سومي براي سپريدن اين كار استفاده كنيد.
هم در آيفون و هم در اندرويددانلود براي اندرويددانلود براي آيفونPhotoshop Express يك برنامه مجاني است كه شيوه هاي مختلفي براي ويرايش عكس هاي گوشي هاي هوشمند از آنگونه افزودن متن به عكس را ارائه مي دهد. همچنين اين برنامه يك جايگزين عالي براي ابزارهاي ويرايش عكس دروني گوشي هوشمند شما است. با استفاده از برنامه Photoshop Express شما مي توانيد يك متني را با سخيف قلم ها و رنگ هاي متفاوت، به عكس هاي خود اضافه كنيد.
براي اضافه كردن متن به عكس هايتان در گوشي هايي با سيستم عامل اندرويد و ios در برنامه Photoshop Express مراحل ذيل را انجام دهيد:
۱-برنامه Photoshop Express را مفتوح كرده و يك عكس را گزينش كنيد.
نكته: اگر اثناء بسط دادن برنامه، هيچ عكسي نمي بينيد، مطمئن شويد كه اجازه دسترسي به عكس هاي خويش را به برنامه داده ايد.
۲-در پايين صفحه پنج سمبول(لاتين) هستي دارد. آن نوار آلت را لغايت زماني كه تقسيم T (نوشتن متن) را پيدا نكرديد به سمت چپ بكشيد.
۳-بخش T را برگزيدن كنيد. سپس مي توانيد از راه مجموعه اي از جعبه هاي متني، شكل ها و سخيف هاي مختلف را برگزيدن كنيد.


۴-مدل متني كه همنشين داريد را برگزيدن كنيد تا يك كادر متني روي عكس شما نما شود.
۵-روي جعبه ضربه بزنيد لغايت آن را بر روي تصوير جابجا كنيد. مظهر ويرايش كوچك را گزينش كنيد لغايت متن شما تغيير كند.
۶-براي انجام تنظيمات ديگر، در انتهاي صفحه مي توانيد قلم، رنگ، Stroke يا Alignment را گزينش كنيد.


۷-گزينه Back را در زاويه بالا سمت چپ انتخاب كنيد و سپس عكس خود را همراه با تغييرات اعمال شده بر روي آن ذخيره كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.