چگونه در اينستاگرام استوري بزاريم

۲۸ بازديد

ترفندهاي قراردادن يا استوري در اينستاگراماگر شما احد از كاربران اينستاگرام باشيد، همان نوع كه ميدانيد اينستاگرام هر چند مدت يكبار آپديت هاي مختلفي را ارائه مي دهد كه كاربران با استفاده از اين امكانات مي توانند به راحتي و چيره دست تر از اين برنامه استفاده كنند. با اين وجود اينستاگرام در يكتا از آپديت هاي پسين خود از استوري اينستاگرام "instagram story" رونمايي كرد كه تمام كاربران مي توانند بدون هيچ هزينه اي از اين ويژگي بهره‌گيري كنند.
استوري
اما اين گزينه فقط يكتا از گزينه هاي برتري اينستاگرام نسبت به برنامه هاي ساير مي باشد كه اكثر ما نيز در درازا سررسيد از اين قابليت كاربرد مي كنيم. از اين رو اگر شما از جديدترين كاربران اينستاگرام هستيد و به دنبال آموزش استفاده از اينستاگرام هستيد، رهنمود مي شود در مرحله اول وارد اين لينـــــــــك شويد الي كمي با ابزارهاي اينستاگرام آشنا شويد.
استوري اينستاگرام چيست؟استوري اينستاگرام يا instagram story همان گونه كه اسم آن گويا است، بيانگر داستاني مي باشد كه هر كاربري مي تواند از اين آلت در صفحه اينستاگرامي خود بهره‌گيري كند. با اين وجود در استوري اينستاگرام شما مي توانيد عكس ها و ويديوهاي مورد علاقه خويش را بارگذاري و آپلود كنيد تا كساني كه شما را پيگيري كرده اند بتوانند مشاهده كنند.
با اين هستي هيچ محدوديتي براي شمار استوري نيست و شما مي توانيد استوري هاي مختلفي را در حساب كاربري خويش اپلود كنيد. ولي احتمالاً براي شما سوال شود كه استوري در كجاي اينستاگرام است؟! اگر اين سوال براي شما نيز رخ ديتا است و هيچ آشناييتي با آن داريد در پيوستگي شما را با آن آشنا خواهيم ساخت.
استوري در كجاي اينستاگرام استاستوري اينستاگرام
جايگاه استوري در اينستاگرامجايگاه استوري در صفحه هوم يا منزل اينستاگرام است كه در اصل وقتي شما برنامه اينستاگرام را باز مي كنيد، به صفحه اولي كه شما وارد آن مي شويد، صفحه خانه گفته مي شود كه در تقدير بالا چندين دايره (به نسبت فالوئينگ هاي شما) هستي دارد كه به آنها استوري گفته مدت زمان انقضاي هر كدام اين استوري ها، 24 ساعت مي باشد و شما فقط در طي 24 ساعت مي توانيد اين استوري ها را نگريستن كنيد.
روش قراردادن يا استوري اينستاگرام خب الي اين سرنوشت از اين مطلب از نمدار با بنياد و پايه استوري آشنا شده ايد. در پيوستگي منظور داريم شما را با روش قراردادن يا استوري در اينستاگرام آشنا سازيم كه براي گذاشتن استوري براي دوستان خود مي توانيد از اين روش و ترفند استفاده كنيد؛
1-در قدم اول از منو كاربري وارد برنامه اينستاگرام شويد.
2-دقيقا در بالاي صفحه، كناره استوري هايي كه رفقا شما آپلود كرده اند، تصوير پروفايل شما وجود دارد كه در كناره آن يك علامت + هستي دارد كه ذيل آن Your Story تأليف شده است.
استوري اينستاگرام
آموزش گذاشتن استوري در اينستاگرام3- اينك بر روي آن كليك كنيد. همهنگام با كليك دوربين گوشي شما فعال مي شود. اگر شما منظور داريد الي تصويري از نگارخانه را در اينستاگرام آپلود كنيد، فقط بس است انگشتتان را از ذيل صفحه نمايشگر گوشي پيمان دهيد و سپس به سمت بالا بكشيد. در اين مرحله عكس ها و ويديوهاي بازپسين نگارخانه شما بالا خواهند آمد و مي توانيد آنها را گزينش كنيد.
4-بعد از انتخاب تصوير، اينك مي توانيد بر روي آن كليك كنيد. بعد از كليك بر روي تصوير با به كارگيري امكاناتي كه در بالاي صفحه قرار دارند مي توانيد تصوير را ويرايش كنيد. براي نمونه مي توانيد متن دلخواه، ايموجي دلخواه و... را وارد كنيد. وانگهي اگر انگشتتان را از سمت چپ به راست يا از راست به چپ بكشيد، مي توانيد به راحتي لايه عكس را اديت كنيد.
گذاشتن استوري
طريقه استوري گذاشتن در اينستاگرام5- بعد از اتمام كارهاي نهايي اينك بايد گزينه "Your story" را از قسمت پايان بفشاريد لغايت استوري شما آپلود شود.
روش گذاشتن استوري دوم در اينستاگرام زمانيكه شما استوري اول را در پيج اينستاگرامي خويش آپلود مي كنيد، با كليك بر روي عكس پروفايل خود، استوري كه گذاشته ايد را فقط مي توانيد مشاهده كنيد. از اين رو براي قراردادن يا استوري دوم بايد چيكار كرد؟! اگر شما منظور داريد الي استوري دوم را آپلود كنيد، بايد با استفاده از مراحل ذيل اقدام كنيد؛1- از منو كاربري وارد برنامه اينستاگرام شويد.استوريترفند گذاشتن استوري دوم در اينستاگرام2- در صفحه خانه كه در صفحه اول واقع شده است مي توانيد استوري هاي را نگريستن كنيد. براي قراردادن يا استوري دوم اينستاگرام بايد بر روي علامت دوربين زاويه كه با كادر قرمز در تصوير مشخص شده است كليك كنيد. اينك شما مي توانيد مجددا اقدام به آپلود استوري دوم خويش كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.