آموزش راه اندازي پيج اينستاگرام

۲۸ بازديد

چگونه يك اينستاگرام چيره دست داشته باشيم؟

امروزه اينستاگرام به يكتا از قدرتمندترين شبكه هاي اجتماعي در سراسر جهان تبديل شده است و با توجه به ويژگي هايي كه اينستاگرام دارد، مي طاقت اين رسانه اجتماعي را دوست داشتني ترين شبكه اجتماعي در نزد ايرانيان دانست. آموزش راه اندازي پيج اينستاگرام شمار بسيار اينفلوئنسرها و كاميابي آنها و بستر مناسب اينستاگرام براي بازاريابي و فروش، همه ما را در اين انديشه فرو مي برد كه چگونه يك اينستاگرام حرفه اي داشته باشيم؟
 
اينستاگرام، شبكه اجتماعي محبوب ايراني ها!قبل از اينكه شروع كنيم به يادگيري اين جستار كه چگونه يك اينستاگرام چيره دست داشته باشيم، بايد به سوالات ذيل پذيرش دهيم:
دقيقاً چرا مي خواهيد در اينستاگرام حضور داشته باشيد؟از اينستاگرام چه انتظاراتي داريد؟آيا شما برندي داريد كه خودش را معطوف به تصاوير جذاب مي كند؟آيا شما تمايل براي به اشتراك گذاشتن مطالبي كه ممكن است به كسب و كارتان مربوط نباشد داريد؟آيا شما موعد و منابعي را در جهت اينكه آن را درست سپريدن دهيد، براي صرف كردن داريد؟بعنوان مثال: اگر شما تنها به ارسال يك عكس از محصول تان در روز كفايت مي كنيد؛ يا مثلا يك بار در ماه login مي شويد و ۱۰ لغايت پست و استوري را در يك سررسيد ارسال مي كنيد، وقت خودتان را هدر ندهيد. اين به راستي پيشه اشتباهي است و براي هر برندي نامناسب است و حتي تكاپو نكردن شما در اينستاگرام كمتر به زيان سوداگري شماست!اما اگر شما غير از اين هستيد، من يك سر حقير را با شما در ميان مي گذارم: اينستاگرام، رسانه اجتماعي مورد علاقه شماست، بدون هيچ ترديدي!آگاه تشكيل يك برند و اينكه مشتريان ايده آل بيشتري را وارد كنيم، دسته مركزي همه كسب و كارهاي موفق است و اينستاگرام بستر اين موفقيت را فراهم كرده است.


انتخاب رسانه اجتماعي كه براي برند شما به بهترين نحو كار مي كند، از طريق رسيدگي تأثير نهفته آن در هر يك از رسانه هاي كبير نخست مي شود. اينستاگرام، به طور ويژه برخي از مزيت هاي متفاوت را براي اينكه يك برند را رشد بدهد، داراست.مطالعات اخير توسط فورستر نشان مي دهد كه اينستاگرام ۵۸ بار اغلب از فيس بوك و ۱۲۰ بار بيشتر از توئيتر يك برند را پرتو مي دهد؛ در واقع وقتي فورستر به ۷ شبكه اجتماعي نگاه كرد و آنها را رسيدگي نمود در ۶ تا از آنها نرخ باور نكردني از تعامل بر اساس طبيعت وفادار و فعال كاربران اينستاگرام ساخته شده است.دلايل زياد زيادي از اينكه چرا اينستاگرام زياد محبوب و مردمي مي باشد، همانند سطح منحصربه فرد از تعامل براي كسان و برندها به طور يكسان وجود دارد. ولي فرمان دهيد به طور خلاصه به بررسي عناصر اصلي كه اين نرم اسباب و شبكه را منحصر به فرد ساخته بپردازيم.

اين نوشتار ها را نيز براي مطالعه به شما پيشنهاد مي نماييم:

تأثير برندينگ يا برندسازي بر مغز انسان

چگونه فرآورده و خدمات را به مشتري ولخرج بفروشيم
 
اينستاگرام يگانه از شبكه هاي اجتماعي است كه به طور كامل در جيب شما حيات مي كند يا دست كم در يك صفحه نمايش لمسي. لغايت مدت هاي زيادي، شما نمي توانستيد از اينستاگرام بر روي وب استفاده كنيد و البته هنوز هم نمي توانيد از يك مرورگر پست ارسال كنيد. اين باعث شده كه اينستاگرام يك تجربۀ بسيار شخصي باشد و يك محصول باشد كه كاملاً از راه اينترنت تلفن همراه كار مي كند. به اين ترتيب، اين برنامه دسترسي به مخاطبان تلفن همراهتان را فراهم مي كند و اين بسيار لذت تقسيم است كه وقتي به آن وارد مي شويد كاربران آن فعال هستند.

اينستاگرام تنها (بيشتر) تصويري است.شما رويهمرفته به جز تصاوير، فيلم اختصار و چند واژه كه بنويسيد چيز بيشتري نمي توانيد ارسال كنيد. شما مي توانيد خلاقيت به خرج دهد و تصاويرتان را به متن تبديل كنيد. (عكس نوشته) اين كه اين نرم افزار انقدر در وسط ملت دوست داشتني شده است، به ظرافت و سادگي آن بر ميگردد. اين كه يك سري از تصاويري كه مختلط و برهم هستند را در يك چارچوب و در كنار هم پيمان بدهيم و صبر و حوصلۀ كاربران اين شبكه اجتماعي را سرببريم براي اين برنامه دستور يك آدمكش را دارد و كشنده است.

گذشته از پست هاي حمايتي (كه در حال حاضر زياد پراكنده هستند) اينستاگرام به شكل قابل ملاحظه اي غير اسپم است. به جز يك لينك كه آن هم در سرنوشت Bio در پروفايل شما پيمان دارد هيچ لينك ديگري مجاز نيست كه هستي داشته باشد. اين يك بحران بوجود مي آورد (كه بعدا اغلب درباره آن صحبت مي كنيم) ولي همچنين فرصتي براي اشتراك گذاري و تعامل صادقانه برپايي مي كند. كل اين ها باعث مي شود اينستاگرام صرفاً لذت بخش تر و صميمي تر باشد و يك فضاي اوليه براي برپايي ارتباطات و تعاملات شخصي ترسيم كند.

عليرغم اينكه مطلقاً نمي توانيد در اينستاگرام، لينك به اشتراك بگذاريد، پاپ آپ داشته باشيد و... با اين حال با اشاعه و تعميم دادن اين برنامه براي برندتان آگاهي برپايي مي كنيد و از طريق حضور نيرومند اينستاگرام مي توانيد با مخاطبان تان وارد تعامل شويد. شما مي توايند كسان بيشتري را وارد كنيد و فروش خودتان را افزايش دهيد. بعنوان يك پلتفرم، اينستاگرام هم دچار رشد حماسي شده است. تنها ۹ ماه پس از اينكه استارت اينستاگرام زده شد ۲۰۰ ميليون كاربر و در حال آماده بيش از ۱ ميليارد كاربر فعال ماهانه و ۵۰۰ ميليون كاربر فعال يوميه دارد! با رشد اعجاب انگيز در اين سالها به همه مقاوم شده كه اينستاگرام يك چيز زودگذر و يك علاقه دمدمي نيست.
اين سرويس در ضمن با حذف حساب (اكانت) جعلي و اسپم و اضافه كردن افراد نامي و برندها در پيوستگي باعث ايجاد اعتبار ميان كاربران شده است. در ضمن در واپسين اطلاعات منتشر شده تعداد حساب هاي كسب و كار (Business Accounts) در اينستاگرام ۲۵ ميليون اعلام شده است! يعني ۲۵ ميليون برند و كسب و كار در فضاي اينستاگرام به فعااليت هاي بازاريابي و برندينگ مي پردازند.
 



حتماً مقاله اشتباهات رايج در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي را بخوانيد
 
از اينستاگرام كسب درآمد كنيد!اينستاگرام يك پلت فرم در جهت برپايي و به اشتراك گذاشتن جنبه هاي بصري كسب و كار شما ارائه مي دهد و به عنوان يك پورتال براي برند شما عمل مي كند و به تعريف بهتر اگر اينستاگرام نبود، شما مي بايستي كوشش مي كرديد كه مطالب تان را در تارنگار ها، به چهره پادكست و تيزر در جاهاي ساير منتشر كنيد. همچنين نسبت به اكثر سيستم عامل هاي ساير به شما فرمان مي دهد، تصاويرتان را بعنوان يك سرگذشت ريزنگارگي از كسب و كاري كه داريد به اشتراك بگذاريد. به راستي اين يك چيز شخصي بعنوان يك تصوير از سوداگري شما ارائه مي دهد و در زمان راستين آن را به كار مي برد.بعنوان يك دست موزه براي رشد و توسعه، اينستاگرام مي تواند در همۀ گونه ها صنايع مؤثر باشد كه برخي از قابل توجه ترين آنها، مواد غذايي، سلامت، مسافرت، پوشاك و... است كه اينها بيشتر ميل به بصري بودن دارند.علاوه بر اين بيزينس شما احتياج ندارد كه يك محصول را به صورت فيزيكي به فروش برساند. در حقيقت، اينكه شما از طريق استفاده از تصاوير و فيلم ها با مخاطبانتان وابستگي پايدار كنيد به مراتب قابل توجه تر از اين است كه در مورد محصولات تان بخواهيد تبادل نظر داشته باشيد.
 
XKYKJFS.jpg
 
در درستي اين درجه و سطحي از تعامل است كه به راحتي روي هر پلت فرم ديگري نمي نا آن را يافت و از آنجايي كه حساب اينستاگرام ما چيزي است كه ما آن را اخ داريم، از كل مهمتر براي ما اين است كه اين به يكتا از كانال هايي كه ما مي توانيم مشتركين خودمان را به آن وارد نماييم تبديل شده است.
شما جامعۀ خودتان را مي شناسيد. شما نيازها، خواسته ها، دويي ها و زبان آنها را مي دانيد. صفحه اينستاگرام شما فرصتي براي نشانه دادن نزاكت و پيشبرد بستگي با آنهاست. موضوعاتي را براي ارسال گزينش كنيد كه طيف وسيعي از احساسات و ايده هايي كه فرآورده شما را پشتيباني مي كند را پوشش دهد. نيرو و توانمندي اينستاگرام قطعاً غير قابل انكار است. براي اين كه اين نيرو در كارمان پيمان بگيرد ما راهبرد را برپايي كرديم كه هر يك از جنبه هاي حضوراينستاگرام را تعريف مي كند و باره بررسي پيمان مي دهد.ما، انديشۀ ريزبين و هدفمندي را به آنچه كه براي فالوئرها يمان ايجاد مي نماييم قرار داده ايم. منظور ما اين است كه رغبت خودمان را براي برپايي يك جامعه حماسي از كارآفرينان اثر دهيم و ميزان بسيار زيادي از ارزش و اعتبار را به ان جامعه ارائه دهيم . تاكتيك هاي ما بر بنياد 3 دامنه اصلي بنا شده است: ترازبندي محتوا، ارائه مستمر و تعهّد.

اگر شما كوشش مي كنيد كه محتوايي را داشته باشيد كه متناسب با اين لايحه باشد، بعضي از سررسيد خودتان را به پژوهش برگزيدن دهيد. ببينيد كه رقباي شما چه نوع محتوايي را ارسال كرده اند و آيا موفق بوده اند؟ براي كشف نگرش هاي جديد و ابقاء در خط مقدّم آنچه كه به آن ميل داريد، به صنعت و حرفۀ خودتان نگاه كنيد، امّا در آنجا متوقف نشويد. مخاطبان تان را به نكويي بشناسيد و درمورد آن ها تحقيق كنيد. در دام توجّه بيش از بي گمان به رقبايتان نيافتيد و وانگهي اين را بدانيد كه توجه به مخاطبان اجل كافي نيست
 
شنيدن گفتگوي دكتر مهريزدان با برنامه رويش راديو اقتصاد تحت عنوان همه چيز درباره بازاريابي ديجيتال خالي از لطف نيست.
 
در اينستاگرام كوتاه و تاثيرگذار باشيد!پست هاي كوتاه، جذاب (از لحاظ بصري) و تاثير گذار ما موجي از تشويق و ايجاد علت براي مان به به اتفاق خواهد داشت. در اين جا، ما از وجود شغل آفرينان خودمان بهره‌گيري خواهيم برد، به طوري كه محتوايي كه بدست ما پخش مي شود گرايش دارد بدست مخاطبان ما نيز گسترش پيدا كند و طنين انداز گردد.
ما شخصاً به اين نوع از مسائل برمي خوريم ، فلذا پيدا كردن و به اشتراك قراردادن يا آن به طور طبيعي پيش مي آيد . كليد ديگر براي تعيين آنچه كه ما به اشتراك مي گذاريم از طريق انتفال احساسات است. مفتوح هم مي گويم، اينستاگرام يك شبكه اجتماعي منحصر به فرد و شخصي است. ما هميشه محتوايي را كه احساس مي كنيم يك پذيرش عاطفي از فالوئرهايمان را براي ما به به اتفاق دارد را انتخاب مي كنيم، خواه مربوط به آرزوهاي آنها، خوف هايشان ، استرس ، غرور و يا جاه طلبي باشد.
پست گذاشتن به طور هميشگي و با برنامه ريزي ايجاد توقع و انتظار مي كند. چقدر عالي و لذت دسته است كه يك گروه كبير از مخاطبين دلخواه شما چشم براه باشند كه مطلب بعدي كه شما مي خواهيد بگوييد را بشنوند؟ اين چيزي است كه يك برنامه ارسال هميشگي (يعني ارسال پست برنامه ريزي شده و در مدت معين) گسترش مي دهد. چيزي پايدار و ثابت باقي مي ماند كه تركيبي از اشتياق براي داشتن اطلاعات اغلب و اجر و پاداش بصورت تناوبي باشد. در جهت توسعۀ اين كار، يك مسير براي ارسال خودكار محتواهاي تان كه بر اساس يك دستور العمل در جهت ارسال مطالب است ايجاد كنيد. بعنوان يك سرويس اشتراك، اين گرد از جنبه هاي مهم از راهبرد اينستاگرام شده كه بخصوص براي ما بسيار حائز اهميت است و براي ما انتظار و چشمداشت ارائه پيوسته را بوجود آورده است.
قبل از اينكه هر كسي، مشترك مجلۀ ما بشود، جامعۀ ما مي داند كه آنها مي توانند در جهت ارائه مطالب به ما اعتماد كنند و مطالبي با ارزش و اعتبار بالا كه نيازهاي آنها را برآورده مي سازد ارسال نمايد.
 

 
اينكه شما انبوهي از پست ها را از يك درونمايه ارسال كنيد حس طبيعي بودن را نابود مي كند و كاربران اينستاگرام اين رفتار و اين شيوه را بعنوان اسپم مي بينند و شما را آنفالو خواهند كرد. درعوض، از آنچه كه دربارۀ مخاطبان تان فهميديد در جهت برپايي يك برنامۀ سازمان بندي شدۀ ارسال كه درونمايه را در لحظه و سررسيد پسنديده به دست مخاطبان مي رساند كاربرد كنيد. ما رهنمود مي كنيم 2 الي 3 بار در روز ارسال داشته باشيد يا هر 3 يا 4 ساعت يك بار.
ديدن و از عقيده گذراندن هر پست در اكانت شما بعنوان يك فرصت براي فالوئرهاي شما در جهت برپايي تعامل با شما مي باشد. جز بعضي از موارد استثنايي، هر پست يك فرصت يا دعوت از مخاطبانتان براي برپايي تعامل مي باشد. ما اين پيشه را در رأس تصوير يا در شرح پست (يا هر دو) پوشش مي دهيم. همه چيز را به پيروان تان بسپاريد و به تماشا بنشينيد.
 
ريچ كارت (Rich cards) نتايجي هستند كه در SERP به صورت كارت نمايش ديتا مي شوند و حاوي مواردي مانند اطلاعات اجازه پختن غذا، افراد، محيط‌ ها، كتاب ها و موارد بسيار گوناگون ديگر هستند و همانطور كه در ابتدا به آن اشاره شد، گوگل اين اطلاعات را از طريق اطلاعات ساختار يافته به دست مي آورد.
ريچ كارت (Rich cards) چيست؟
 
 
با به كارگيري ابزارهاي تحليلي، ما مي توانيم سررسيد ارسال پست مان را براي زماني كه مخاطبان ما احتمالا اغلب ميل دارند كه با ما در تعامل باشند تنظيم كنيم. شما هميشه مي توانيد پست بگذاريد و يا اجازه دهيد عكس هايتان در آن جا قرار بگيرد، ولي ما مي خواهيم از راه دعوت فعالانه فالوئرهايمان به تعامل با محتواي ما به كاميابي هاي كبير دست پيدا كنيم.
لطفاً اين جمله را با اين اشتباه نگيريد كه شما بايد از فالوئرهايتان بخواهيد هر زمان كه شما پست ارسال مي كنيد برايتان كاري انجام دهند. اين مسئله مهمي است. تعامل به اين معنا نيست كه شما از ما چيزي بخريد، ايميل تان را به ما بدهيد و يا اكانت ما را براي هر كسي كه مي شناسيد به اشتراك بگذاريد.
شما از ان ها مي خواهيد كاري را برايتان انجام بدهند كه مايه شود دانستن خوب داشته باشيد ، به آنها كمك كنيد لغايت با دوستانشان تعامل داشته باشند و يا مجددا باورها و اهداف آنها را ياد آور شويد. به عبارت ديگر تعامل بايد برپايي لذت بكند.
بيشتر اوقات، اين بعنوان يك چيز اساسي است كه از مردم بخواهيم چيزي را كه لايك كردند اگر مورد قبولشان بود؛ دوستانشان را هم براي اينكه آن مطلب را به اشتراك بگذارند در دسته كامنت، تگ يا منشن كنند. ما به طور معمول، سوالاتي مربوط به پست هاي مان را از فالوئرهايمان خواهيم پرسيد. پست هايي كه دربرگيرنده سوال مي باشد 300% بيشتر از پست هاي فاقد سوال تعامل برپايي مي كند. در اين عكس، شما مي توانيد پست هايي كه بيشترين بيننده را داشتند و بيشترين نظر را جلب كردند مشاهده كنيد.
 
LIULKWGDFAKJ.jpg
 
چگونه در اينستاگرام پست پيمان دهيم؟حال مي خواهيم بررسي دقيق نسبت به اين جستار كه چگونه در اينستاگرام پست پيمان دهيم كه پيروز و برنده باشد داشته باشيم. هر عنصري از پست هاي اينستاگرام شما، ارائه دهندۀ توانايي شما براي برپايي تعامل و ايجاد شبكۀ شماست.
از آنجا كه اينستاگرام، يگانه از پلت فرم هاي رسانه هاي اجتماعي است كه به شدت بصري است شما مي توانيد از تصاويري كه يك سرگذشت را بيان مي كند و به سادگي احساسات را بر مي انگيزد استفاده كنيد. اما بدون تصاوير بعيد است كاربران شما مطالب تان را اغلب بخوانند و زياد كمتر آنها را بين دوستانشان به اشتراك مي گذارند.
ارزيابي ها به ما نشانه مي دهد كه هر تصويري كه مي بينيم مايه چه گونه احساساتي مي شود: اميد، آرزو، غرور، همدلي، ترس. بسته به زمينۀ تكاپو شما، اين مي تواند فضا هاي زيبا، مواد غذايي شگفت انگيز، مناظر، مدل هاي تناسب اندام و يا محتواي طنز آميز باشد. اغلب ما به سادگي از يك متن با طراحي گرافيكي كاربرد مي كنيم. سررسيد آن است كه طور ديگري انديشه كنيم وبرگرديم به سمت عكس ها بيزينس و محصولات شما.اما آنچه كه يك عكس را باحال مي كند و راه جالبي كه آن را منطبق بر مطالب مي كند يك نكته است: از مسائل كپي رايت مستحضر باشيد. اگر شما در حال به كارگيري عكس ها و يا عكس هاي شخص ديگري هستيد، مطمئن شويد كه اجازۀ آن را داريد و اين منابع معتبر است. تصاوير هم مي تواند يك داستان را گفتار كند و احساسات را جلب كند و تجارب را به اشتراك بگذارد.
 
درصد زيادي از ملت كارمند هستند يا مغازه‌اي دارند و با كمك آن پول در‌مي‌آورند. بسياري از كسان همنشين دارند درآمد زيادي داشته باشند و به دنبال پيشه دوم مناسبي مي‌گردند. كار دوم مخصوصاً براي كارمندان و معلمان زياد مفيد است. در اين نوشته پيمان است به شما پاسخ دهيم كه آيا مي‌توانيد به عنوان پيشه دوم خويش به كسب‌ و‌ شغل اينترنتي مشغول شويد؟
كسب‌ و ‌كار اينترنتي؛ به عنوان كار دوم
 
از عكس نوشته ها استفاده كنيد!متن جذاب و سرگرم كننده اضافه كنيد. اضافه كردن متن در پوشش عكس ها راهبرد شده كه در اكثر پست ها وجود دارد و اين روش فوق العاده اي براي به اشتراك گذاشتن پيام شما، معرفي نام بازرگاني شما و دعوت مردم به تعامل با پست هاي شماست.ما به كاميابي هاي چشم گيري در تركيب تصاوير بسيار جذاب با نقل قول هاي گيرا و الهام تقسيم و يا سوالات، دست يافته ايم. ما از Word swag براي ساخت پست هايي كه با معيارهاي ما تطابق دارد بهره‌گيري كرديم. Word swag يك افزار عالي است. ما از آن براي آپلود كردن عكس و اضافه كردن متن براي ايجاد پست هاي خيره كننده كاربرد كرديم. و اگر هم اين امكان را نداشتيد مي توانيد از نرم انگيزه ها پينت نيز بهره‌گيري كنيد اما بايد با محدوديت هاي آن ساحل بياييد.
هر تصوير آپلود شده در ليست دوربين (گالري) ذخيره مي شود و ارسال درونمايه در اينستاگرام را بي اندازه راحت مي سازد. در ذيل چند مثال از اين عكس ها پيمان ديتا شده است:براي شروع، ما اطمينان برپايي مي نماييم كه عكس دربرگيرنده برندينگ ما، بعنوان بخشي از پست ماست. اكثر پست هاي ما دربرگيرنده لوگو و وب سايت مي باشد. تصاوير، رسانه هايي هستند كه قابليت اشتراك گذاري فوقاني دارند. بنابراين بايد درونمايه لوگوي ما كه نشانه دهندۀ برندمان است باشد و ارزش ذاتي ما را برساند حتي اگر از اينستاگرام برداشته شود و در سيستم عامل هاي ديگر به اشتراگ گذاشته شود. در ضمن دربرگيرنده لينك يا آدرس هاي اينترنتي براي دانلود، صفحات فشرده و مسابقات مي باشد. هر پست، فرصتي براي ايجاد تعامل، بوجود آوردن فالوئينگ هاي شما، توسعه و تعامل با جامعۀ خودتان است.
 
iugdfoishxx.jpg
 
براي جذابيت پست ها در اينستاگرام و جذب مخاطبان اغلب از سوالات بهره‌گيري كنيد: علاوه بر نقل قول ها و پيام هاي الهام بخش در تصاوير كه ايجاد ارتباط عاطفي مي كنند، سوال پرسيدن هم بيشتر برپايي تعامل كرده و افراد را به آن دعوت مي كند. برخي از موفق ترين پست هاي ما از فالوئرهايمان براي پاسخ به يك سوال و يا بحران دعوت به عمل مي آوردند.

يكي از راه هاي اصلي كه مردم مي توانند در اينستاگرام پست هاي شان را به اشتراك بگذارند، از طريق TAG كردن دوستانشان است. كه به اين طريق است كه در قسمت پيام ها نوشته مي شود يا حتي بدون اينكه چيزي بنويسيد فقط كسان را TAG مي كنيد (بدون كامنت). شما حقيقتاً از راه استفاده از اين طريق در اين جا مي توانيد خلّاقيت به هزينه بدهيد.
به جاي اين كه تنها از كسان بخواهيد، دوستانشان را TAG كنند، برخي از همايش ها يا موقعيت ها را براي ارتباط با سايرين رواج دهيد. براي نمونه عكس ذيل نوعي از تصاوير ماست كه جزء برخي از محبوب ترين پست هاي ما حساب مي شود و بالاي 10% تعامل ايجاد مي كند. در اينستاگرام مي تاب گفت 2 تا 3% تعامل واقعا خوب است.
 
 نحوه ارتباطات كنوني با روش تعاملات در گذشته فرق كرده است. در سده حاضر، شبكه‌ هاي اجتماعي يكتا از ستون ها اصلي ارتباطات به احصاييه مي ‌روند. كسب ‌و كارهاي مختلف مي‌ توانند از تأثيرپذيري شبكه‌ هاي اجتماعي براي ارتقاي شغل خود كمك بگيرند.
چرا بايد در كسب و ‌كار هاي اينترنتي از شبكه ‌هاي اجتماعي بهره‌گيري كرد؟
 
 
توضيحات (Caption) هر پست مهم استما دريافتيم كه مردم واقعاً اين بخش از يك پست اينستاگرام راناديده مي گيرند. اين يك چيز مشترك بين برندهاست كه اين قسمت را تنها صرف گذاشتن هشتگ يا محتواي بي معنا مي كنند. در عوض از آن براي رونوشت هاي جالب و اضافه كردن مطالبي كه موجب افزايش ارزش هر پست مي شود كاربرد كنيد. اگر شماخواسته ها يا سوالات تان را در عكس مطرح نمي كنيد.
اين يك محيط‌ زياد خوب و پسنديده براي درخواست عمل شماست.ما دريافتيم كه جزئيات بيشتري كه شما در بخش توضيحات (Caption) عكس هاي تان مي گذاريد، ايجاد تعامل بيشتري مي كند. در عقيده داشته باشيد، توضيحات پست شما بعنوان تعميم دهندۀ همه چيزهايي است كه محتواي تان براي آن سعي مي كند.
يك ذكر متناسب با تنظيم پارامترها براي همۀ پست هاي تان ايجاد كنيد و روي همۀ پست هاي تان الصاق كنيد. اين برمي گردد به اينكه ايجاد چشمداشت كنيد و آن انتظار را برآورده كنيد. هنگامي كه شما اين كار را اتمام دهيد يك انسجام و يك بيان مرتبط با برندتان كه براي هر كسي كه جديداً به شبكۀ شما اضافه مي شود ايجاد كرده ايد.
ما به سرعت قسمتي از نزاكت و بينش مان را ارائه مي دهيم و مي دانيم كه مخاطبان ما چيزهاي سودمند و سودمندي را پيدا خواهند كرد، اين مي تواند يك چيز عالي از زمينه اي كه كسب و كارتان را تعريف مي كند باشد. نگارش اين نوع مطالب در توضيحات ارزش هاي شما را مستحكم مي كند و به فالوئرهايتان اطمينان مي دهد كه شما دائم حاضر و فعال باقي مي مانيد.
در اين جا تعدادي از شيوه هاي قوت بخشيدن به توضيحات پست شما هستي دارد:
دوستان تان را tag كنيد: اين از همان ريشه-بن-بيخ كه در بالا گفته شد پيروي مي كند. حتي اگر عكس شما مايه نشود كه افراد به سرعت براي شما اقدام كنند، اغلب اين فرصت هستي دارد كه از راه tag كردن دوستان تان تبادل نظر را اشاعه دهيد.
هشتگ #: هشتگ به عنوان يك ابزار بسيار داراي اهميت است. آن ها مكانيزمي را براي بينندگان ارائه مي دهند كه به سرعت به موضوعات مورد علاقه شان دسترسي پيدا كنند و همۀ پست ها را با سوژه لينك گروه بندي كنند.
 
oirwhfnvc.jpg
 
آن ها (هشتگ ها) پيدا كردن مطالب شما را براي كساني كه در حال آماده فالوئينگ شما نيستند راحت تر مي كنند و آنها بعضي از طريق هاي اصلي هستند براي اينكه مردم فيلد هاي جديد را پيدا كنند. بررسي كنيد كه چه كساني از صنعت شما بهره‌گيري مي كنند و دوست داشتني ترين واژه ها كليدي را اجتماع كنيد كه بازگو كننده پيام شما و گونه ها محتواهايي كه ارسال خواهيد كرد باشد امّا توضيحات پست خودتان را با يك فهرست بلند بالا از هشتگ پر نكنيد. چون اين تقسيم نخستين جايي است كه شما چيزهاي جذاب را در آن قرار مي دهيد، آن را حفظ كنيد.
 
يكي از مواردي در سئو همواره مورد توجه كارشناسان سئو پيمان دارد، بك لينك يا شبكه لينك سازي است كه به مجموعه لينك ها و يا پيوندهايي گفته مي شود كه به سايت خويش و يا ساير سايت ها داده مي شود.
اهميت بك لينك در سئو
 
به جاي اينكه تقسيم توضيحات خودتان را با هشتگ ها در هم ريخته كنيد در مورد پست خودتان كامنت بگذاريد و هشتگ را در ذيل كامنت قرار دهيد. هشتگ ها دقيقاً به همان روش كه دائم عمل مي كنند عمل خواهند كرد و توضيحات شما هم به خودي خود روشن و مختصر باقي مي مانند.
ويدئو: توانايي ارسال كليپ 60 ثانيه اي از يك ويدئو در اينستاگرام (يعني تنها 60 ثانيه از يك ويدئو) براي سيستمي مثل اينستاگرام كه در پاسخ به چشم وهمچشمي با سرويسي مثل vine آمده چندان دلچسب نيست ولي ما از اين فرصت اختصار نيز براي تعامل بيشتر با مخاطبان مان بهره‌گيري كرده ايم. در اين ويدئوها ما مطالبي را كه مي توانيم از آن كسب درآمد كنيم قرار نداده ايم برعكس بر ايجاد رابطه عميق تر با مخاطبانمان كاربرد كرده ايم. اين ويدئوها در بر گيرنده تكنيك هاي بكر و ابداعي ما براي برپايي دگرگوني در حيات مخاطبان ما بهره‌گيري مي شود. به چهره كلي از ويدئوها براي تمثال بندي كارمان در راستاي اهداف مان استفاده مي كنيم.
در حقيقت، مطالعه فورستر اشاره به اين فيلم ويژه از ردبول مي كند كه حساب كردند ده ها هزار نفر از اينستاگرام آن را لايك كردند. شما مي توانيد ببينيد كه چگونه استراتژي كه ما پيشنهاد مي كنيم در اين جا اعمال مي شود. اين ويدئو از افرادي نيست كه ردبول مي نوشند، بلكه ويدئويي است كه كسان در ردبول مي دانند كه مشتريان آن بي اندازه خواهند بود.
 
مقاله رسانه هاي تبليغاتي را نيز بي گمان مطالعه نماييد


از اينستاگرام استفاده كنيد لغايت به درآمد برسيدهمان طور كه در گذشته مطرح شد، احد از توفيق هاي اجباري در مخفي ماندن در اينستاگرام منحصراً در اين است كه نمي توانيم آن را با لينك لود بكنيم. در واقع شما تنها يك لينك در قسمت bio خودتان داريد. اين به آن معناست كه فروش سخت خود، سوالات بزرگ و به سرعت عمل كردن، شامل طرفداراني است كه براي رفتن به bio خود به آن لينك كليك مي كنند. اين مي تواند سخت باشد ولي ما يك گذرگاه قابل اعتماد براي سپريدن آن پيدا كرديم. اين دشوار است كه بينندگان روي bio شما كليك كنند، عمدتا به اين دليل است كه bio ها چندان معتبر نيستند. از لحاظ محتواي پربار و متناوب مشابه يك زمين باير بي ثمر هستند، با محتواي ناچيز حائز شهرت اندك هستند. براي لوگيري از اين دام؛ برپايي يك bio سريع و دقيق (150 كاركتر يا كمتر) با يك CTA مستقيم كه از URL به ياد ماندني تعقيب مي گردد.
ما از www.drmehryazdan.com يا https://telegram.me/MHMIRAN بهره‌گيري كرديم. يك لينك بايد كاربران را به يك صفحۀ بي همتا ببرد بنابراين شما مي توانيد ترافيكي كه فرآوري كرده ايد را در اينستاگرام پيگيري كنيد.
اين روش بيش از 30 هزار بازديد كننده داشته كه در هر ماه به صفحه لينك bio ما و 30 درصداز كساني كه بازديد كردند به مشتريان ايميل ما تبديل شدند.
اما اين كافي نيست كه تنها از ملت بخواهيد كه كليك كنند. شما بايد به بينندگان تان كه كساني هستند كه bio شما را تماشا كرده اند و از طريق مراجعه به آدرس اينترنتي از شما پيروي كردند پاداش بدهيد.
 j;qhesf,mnsdfhgkks.jpg
 
مردم دائماً از من مي پرسند كه آيا اينستاگرام واقعاً يك منبع خفته درآمد است؟
يك سوء تفاهم خيلي بزرگ دربارۀ اين سوژه در جهان بازاريابي رسانه هاي اجتماعي ارشد وجود دارد. من اين جا هستم كه به شما بگويم اينستاگرام يك مسير كاملاً قانوني براي رسيدن به فروش است. اينستاگرام قطعاً در فروش كتاب ها و محصولات آموزشي من در بيش از 2 ماه گذشته زياد داراي اهميت بوده است. من شخصاً افراد زيادي را مي شناسم كه ميليون ها تومان در آمد از راه اينستاگرام داشته اند. اين يك اسطوره است كه اينستاگرام نمي تواند پول برپايي كند. افراد بدبين را باور نكنيد. وقتي كه شما در اينستاگرام پست مي گذاريد، يك آپشن براي پيمان دادن موقعيت خودتان داريد (location). اگر لوكيشن شما هستي ندارد مي توانيد يك لوكيشن برپايي كنيد.
 
 
فالوئينگ هاي اينستاگرام خودتان را بسازيدحالا كه شما، استراتژي خودتان، بعضي از ايده هاي كبير براي محتوا، BIO و صفحه فرود با ارزش براي مهر و موم كردن معامله را داريد سررسيد آن است كه فالوئينگ هاي خودتان را بسازيد. مانند زندگي واقعي، آشنا شدن با مردم در ناحيه خودتان در شبكه هاي اجتماعي بسيار مهم است. بسياري از اكانت هاي اينستاگرام هستند كه با SHARE كردن تبادل مي كنند يا پروانه مي دهند  كه مطالب شما در صفحات شان پيمان بگيرد، اگر شما به آنها نفعي برسانيد.
اين مهم است كه اين گونه اكانت ها را تعقيب كنيد و به آن ها متصل شويد، برخي از سرچ هاي ساده آن ها را به شما پرتو خواهد داد. به ياد داشته باشيد شبكه سازي هميشه در باره آنچه كه شما مي توانيد براي سايرين اتمام بدهيد است و در نهايت 10 مساوي براي شما بر ميگرداند.
Shoutout يك پست در اكانت هاي ساير اينستاگرام است كه دلگرمي مي كند فالوئرها، شما را فالو كنند. اين يك روش خيلي خوب براي توسط آوردن دسترسي به يك شبكه ارشد و يك مسير كارساز براي ايجاد فالوئر است. شدني است متشكل از عكس (تصوير) صاحب اكانت باشد اما در عنوان به شما اشاره كند.
 
lwwejkbndfki.jpg
 
شات اوت در اينستاگرام يعني از صفحه يك كاربر ديگه اسكرين شات بگيريد و در صفحه خودتون منتشر كنيد.
اين مي تواند مفيد باشد اما حتي مي تواند خيلي اغلب مفيد پيمان بگيرد اگر اكانت دستور بدهد كه تصوير و عنوان مطلب شما در فيدهاي ديگر هم ارسال شود، حتي اگر به طور زودگذر باشد. براي شروع، اكانتي را كه داراي محبوبيت است و به زمينه كاري شما هم مربوط مي شود پيدا كنيد. به اكانت هايي پروا كنيد كه پست هاي مانند با شما دارند و به شكيبيدن بسيار مخاطبان همانند هم دارندبيشترين shoutout هايي كه پرداخت نشده هستند معاملاتي هستند كه يك shoutout را در ازاء shoutout ديگر (s4s) ارائه مي دهند. اكانت هايي با تعداد مشابهي فالوئر به شايستن زياد با ارائه shoutout به شما موافقت مي كنند.
براي آن ها كامنت و لايك بگذاريد و حتي آن ها را فالو كنيد سپس با صاحب اكانت از راه دايركت يا يك سرويسي به اسم kik تماس بگيريد براي اينكه ببينيد آنها علاقه مند هستند كه به شما shoutout ارائه بدهند. Kik يك نرم افزار است كه بسياري از معاملات در آن سپريدن مي گيرد.
اين ممكن است عجيب به نظر برسد اما چيزي است كه همه از آن كاربرد مي كنند .حال مي خواهيم به paid shoutout بپردازيم. اين كمي متفاوت است. در اين جا به جاي اين كه به دنبال اكانت هايي با تعداد مشابه فالوئر باشيد، به اكانت هايي نگاه كنيد كه شمار بسيار بالاتري فالوئر نسبت به شما دارند و كساني باشند  كه سطوح مشاركت از دست كم 2-3 درصد از لايك ها در هر پست بوسيله چندي از فالوئرها دارند. اين پرتو مي دهد  كه اكانت سالمي است به اتفاق با جامعۀ فعال.
باز هم مهم است كه روي كساني فوكوس كنيد كه حائز فالوئرهاي مشابه و مطالب مثل با شما هستند. ما حدود 200 هزار تومان در shotout در دو هفته نخست اكانت اينستاگرام صرف كرديم و اين ابزاري براي توسط آوردن اولين 5 هزار فالوئر ما بود.
هنگامي كه شما shotout مي كنيد استراتژي هاي مختلفي در فراخواني شما براي CTA هستي دارد. طبق تجربۀ ما بهترين استراتژي اين است كه از مردم بخواهيد شما را فالو كنند. اين به اثبات دريافتي كه شيوه موثرتري نسبت به اينكه ما از ملت بخواهيم كه در تارنما ما مشترك شوند.
ترويج مسابقات يا جوايز آنلاين از طريق اكانت اينستاگرام يك شيوه عالي براي تمام جنبه هاي حياتي رشد اينستاگرام است. آنها به شما دستور مي دهند كه مخاطبان بيشتري برپايي كنيد و اهرمي هستند كه كاربرانتان را به سيستم عامل هاي ديگر (وبلاگ ها، پادكست ها) برسانيد و به طور كلي شناسايي كنندۀ برند شما هستند. اين جايزه، هزينه زيادي براي شما ندارد .ما بطور كلي از طريق اشتراك در وب سايت مان آن را پرداخت كرديم.
ما لغايت به حال بسياري از موفقيت هايش را با برگزاري اين چالش بدست آورده است. ولي اين ايدۀ خوبي است كه شما آن را نگه داريد الي زماني كه يك توده حياتي و پسنديده و معقول از فالوئرها پيش از تعقيب كردن داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.