آموزش كامل افزونه Site Kit Google

۶۱ بازديد

اينكه وب سايتي را طراحي  نماييم و و در آن فعاليتي نداشته باشيم  . و يا  تكاپو خوبي هم روي آن داشته باشيم اما آن را باره رسيدگي و آناليز قرار ندهيم مفتوح هم سودي ندارد. اين به اين خاطر است كه تا سايت را باره تجزيه و تحليل و بازرسي قرار ندهيم با دشواري ها و روند حركتي آن مواجه نشده و نمي‌توانيم ترقي كنيم. در اين تعليم سعي مي نماييم با فعال كردن افزونه گوگل در وردپرس براي نظارت كامل بر سايت كمكتان كنيم. Google Site Kit افزونه جديدي براي اين فرمايش بوده است كه بدست گوگل توسعه يافته است. شما با نصب اين افزونه به ۴ ابزار تحليلي و بازاريابي در پيشخوان وردپرس خويش دسترسي خواهيد داشت كه عبارت است از:
Search Console
Analytics
PageSpeed Insights
AdSense
پس از اتصال مي‌­توانيد عملكرد مواردي چون جستجو، آناليز، سرعت بارگذاري صفحات و داده­‌هاي ديگر را به چهره سر راست از داشبورد وردپرس خويش و به ازاي هر پست و صفحه مشاهده كنيد. اين پيشه كمك زيادي به شما كمك مي­‌كند الي بتوانيد مستقيما موشكافي سايت وردپرسي خود را داشته باشيد.
توجه:  Site Kit به يكتا از ويژگي­‌هاي سرويس گوگل اشاره دارد، بنابراين در پيوستگي اين مقاله از عبارت­‌هاي “سرويس‌­هاي گوگل” و “ويژگي­‌ها” به جاي يكديگر بهره‌گيري كرده‌­ايم.
بررسي Google Site Kit در وردپرسدر حالت ايده‌آل، شما بايد از قبل هر دو سرويس Search Console و Google Analytics را به سايت وردپرسي خود وصل كرده باشيد. اگر اينگونه نيست، به شما توصيه مي‌­كنيم قبل از نصب Google Site Kit، در آغاز Google Analytics و Search Console را متصل كنيد.
در حالي كه Google Site Kit مي‌­تواند يك حساب كاربري جديد براي بعضي از ويژگي‌­ها همانند Search Console برپايي كند، ولي شما بايد از اتمام اين شغل خودداري كنيد. ما به شما رهنمود مي­كنيم هر دو سرويس Analytics و Search Console را به چهره دستي نصب كنيد، چرا كه نصب دستي، فهم بهتري از روش پيشه ابزار آناليز بازاريابي به شما ديتا و موشكافي سايت وردپرسي را راحت مي‌كند.در ادامه مواردي كه بايد اتمام دهيد را به صورت ناچيز بررسي مي­‌كنيم و سپس روش نصب افزونه Google Site Kit در وردپرس را توضيح مي­‌دهيم:
افزونه Google Site Kit را به چهره دستي نصب كنيد.
يك پيكربندي جديد كلاينت برپايي كرده و پيوند دهيد. يك شغل ساده از راه كليك-كليك-كپي و چسباندن است، البته گوگل اغلب كارهاي پيچيده را براي شما سپريدن مي‌­دهد.
ويژگي­‌هاي گوگل (سرويس‌­هاي گوگل) مشابه Google Search Console و Google Analytics را به Site Kit پيوند بزنيد
آموزش نصب افزونه Site Kit Googleنصب افزونه Site Kit Google به راحتي از طريق اندوختگاه وردپرس شدني است. اين افزونه در حال آماده كاملاً رايگان ارائه شده و بس است به پنل مديريت وردپرس مراجعه كنيد و از دسته افزونه ها>> اضافه كردن ، نام Site Kit را جستجو كنيد و افزونه مربوط به شركت گوگل را نصب و فعالسازي كنيد.
plugin-site-kit-googleپس از فعالسازي اين افزونه اعلاني بالاي صفحه شما نمايش داده ميشود كه از شما ميخواهد ارتباط بين وردپرس و گوگل را برطرف كنيد، چه بسا براي اولين بار نيازمند اين باشيد كه با ابزارهاي تغيير آي پي مراحل اتصال حساب خويش به وردپرس را سپريدن دهيد ولي از دفعات بعدي نيازي نيست.
با پركار كردن هر يك از چهار ابزار گوگل در بخش داشبورد اين افزونه اطلاعات براي شما در دسترس پيمان ميگيرد.
چنانچه بدرستي مراحل ست كردن اكانت خويش را دنبال كرده باشيد زير هر يك از افزار ها علامت سبز رنگ و Connected نمايش ديتا ميشود.
اين ابزار در حال حاضر بخشي از آمارهاي مهم را به پنل وردپرس شما اضافه

افزونه جديد گوگل google site kit براي وردپرس

ميكند و شايد در بروزرساني هاي بعدي اين افزونه كمپاني گوگل امكانات اكثريت داشته باشد و شمردن و اطلاعات اكثريت براي شما در پنل وردپرس به ارمغان آورد.
 
نكته بسيار مهم :اين دست موزه زياد كاربردي و مهم بدون محدوديت در دسترس شماست، ولي تارنما هاي كه از هاست و يا سرورهاي دروني (ايران) كاربرد مي‌كنند دسترسي به داده هاي گوگل نخواهند داشت زيرا همانطور كه مي‌دانيد از طرف گوگل تحريم ايران تحريم است و تارنما هاي كه هاست و سرور آنها بيرون از كشور هست تنها مي‌توانند به اين دست موزه دسترسي داشته باشند. مثلاً زماني كه سرور يا هاست اشتراكي شما در آلمان باشد دسترسي به ديتا ها مشكلي نخواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.