كشف تصادفي ۸ ميليون دلار بيت كوين در فلش مموري قديمي

۵۷ بازديد

يكي از ماينرها كيف پول قديمي خود حاوي هزار بيت كوين را پس از يك دهه پيدا كرد و آنرا در ازاي حدوداً هشت ميليون دلار فروخت.

شش روز قبل (10 مارس) كاربري در فروم Bitcointalk پستي ارسال مي كند و در آن در مورد نحوه دستيابي به بيت كوين سوال مي كند. وي خود را ماينر «تازه كار» معرفي مي كند و مي گويد مدت ها قبل بيت‌كوين استخراج مي كرده و پس از وقفه اي نسبتاً طولاني، دوباره به دنياي كريپتو بازگشته است.

اين كاربر با نام مستعار «whoamisoon» در پست خود مدعي مي شود كه مدت ها قبل بوسيله كارت گرافيك سيستمش توانسته مقداري بيت كوين استخراج كند و به تازگي فايل wallet.dat را در يكي از فلش مموري هاي خود پيدا كرده است.

 

كاربر مورد بحث در ادامه پست از كاربران در مورد ارزش كيف پول سوال مي كند و از آنها مي خواهد تا او را در مورد نحوه دسترسي به بيتكوين ها و فروش آن‌ها راهنمايي كنند. كاربران فروم به وي مي گويند كه دسترسي به بيت كوين ها و فروش آنها امكان پذير است كه باعث خوشحالي وي مي شود.

چند ساعت بعد كاربران تراكنش انتقال هزار بيت كوين كه در تاريخ 24 اوت 2010 استخراج شده بودند را در سايت Blockchain شناسايي مي كنند. اين موضوع سبب شد تا برخي از كاربران حدس بزنند كه بيت كوين هاي انتقال داده شده به كاربر ياد شده تعلق داشته اند. مبادله بيت كوين ها در سايت كوين بيس (Coin Base) انجام گرفته بود.

دو روز بعد كاربر مورد بحث به فروم بازگشت و از كاربراني كه وي را راهنمايي كرده بودند، تشكر كرد. تاريخ پست اين كاربر نشان مي دهد كه او پيش از تاريخ 13 مارس هر بيتكوين را در ازاي 7500 تا 8 هزار دلار مبادله كرده كه مجموعاً نزديك به 7.5 تا 8 ميليون دلار مي شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/03/16/%da%a9%d8%b4%d9%81-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%be%d9%88%d9%84-%d8%a8%db%8c%d8%aa%da%a9%d9%88%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%db%8c%da%a9-%d8%af%d9%87%d9%87/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.