نحوه ساخت سوال و جواب در استوري اينستاگرام

۶۲ بازديد

آموزش كار با ويژگي پرسش و پذيرش به استوري اينستاگرامHow to Use Instagram’s Story Questions Feature
نحوه ساخت سوال و جواب در استوري اينستاگرام
با استفاده از قابليت سوال و جواب در استوري شما مي توانيد به راحتي سوال مورد نظر خود را از تمامي فالوور هايتان بپرسيد و متعلق به ها جواب اخذ كنيد. استجابت هاي واصله شما در نظرسنجي و راي گيري در ويديو و عكس استوري اينستاگرام به چهره تاب چشمگير خواهد بود.


قبلا شيوه ميوت كردن پست و استوري يك شخص در فيد اينستاگرام را در آموزك داديم و حالا به ادامه آموزش استيكر سوال instagram مي پردازيم.
نحوه ساخت سوال و پاسخ در استوري اينستاگرام
 
استيكر سوال جواب استوري اينستاگرام
استيكر سوال و جواب در استوري اينستاگرام مشابه باقي

پرسش و پاسخ در استوري اينستاگرام

استيكرها در گردآور اي پيمان دارد كه در رأس استوري مي توانيد روي آن كليك كرده و آن را انتخاب كنيد. پس از گزينش اين استيكر سوال باره عقيده خود را در قسمت بالا كه همان Ask me a question مي نويسيد و فالوور ها مي توانند عقيده خويش را در ذيل اين تقدير تايپ كنند الي سوال و پاسخ در استوري اينستاگرام اتمام شود.
استيكر سوال پاسخ استوري اينستاگرام
قابليت سوال جواب در استوري 
از به روز بودن نسخه اينستاگرام خود مطمئن شويد.
جواب هاي فاوور هاي شما به استيكر سوال و جواب اينستاگرام در همان قسمتي كه فهرست كساني كه استوري شما را ديده بودند “seen” نمايش ديتا مي شود. از اين بخش مي توانيد ببينيد چه كساني به استوري سوالي شما جواب ديتا اند.
اين مطلب رو هم بخونيد  روش استفاده از تگ پروفايل Nametag در اينستاگراماستيكر سوال و پاسخ در استوري اينستاگرام
قابليت ask me a question اينستاگراماگر در استوري اشخاص سوالي مي بينيد كه مي خواهيد به آن جواب بدهيد، كافي است روي تقدير طوسي استوري كه متن “Type Something …” يا چيزي بنويس در آن ديده ميشود را بزنيد و سوال خود را تايپ و ارسال كنيد.
سوال اصلي استوري صاحب پيج نيز به به اتفاق عكس پروفايل به صورت مقاوم در سرنوشت بالاي استيكر سوال پاسخ استوري اينستاگرام پرتو ديتا مي شود، ولي خبري از افرادي كه به اين سوال پاسخ داده اند نيست.
استوري سوالي
اگر قابليت سوال و جواب در استوري به اينستاگرام شما اضافه نشده است و پيدايش نميكنيد، بايد حتما اين نرم افزار را بروزرساني (آپديت) كنيد.
ويژگي جديد اينستاگرام كه اين روز ها سر و صداي زيادي برپايي كرده است اگرچه براي كاربران عادي به نوعي سرگرمي محسوب مي شود، اما در پيمانه بالا قابليت سؤال كردن سوال در استوري اينستاگرام مي تواند به ابهامات عمومي زيادي ته دهد.
ارسال جواب در استوري اينستاگرام
اشتراك گذاري پاسخ هاي استيكر سوال و جواب در استوري اينستاگرامبراي اشتراك گذاري و استوري كردن جواب هاي كساني كه به سوالات استيكر شما جواب ديتا اند كافيست، در قسمتي كه جواب ها را مي بينيد، روي پذيرش باره عقيده بزنيد و از راه گزينه Share آن را به اشتراك بگذاريد. بعد از زدن گزينه Share در Story مي توانيد هر چه كه مي خواهيد به روي عكس اضافه كنيد و آن را منتشر كنيد.


توجه داشته باشيد كه اثناء اشتراك گذاري پذيرش استيكر سوال اينستاگرام اسم پاسخ دهنده اثر ديتا نميشود.
 
اشتراك گذاري پاسخ هاي استيكر سوال و جواب در استوري اينستاگرام
تغيير عكس پس مقوله پاسخ استوري سوالي اينستاگرامبراي تغيير عكس پس مقوله پاسخ هاي استوري سوالي در اينستاگرام بايد درقسمت جواب ها روي پاسخ مورد نظر بزنيد و آن را انتخاب كنيد. سپس گزينه share response را در سوال پاسخ اينستاگرام برگزيدن كنيد. حالا مي توانيد يا عكس جديدي براي قراردادن بگيريد و يا از گالري  يك عكس براي پشت پاسخ استوري اينستاگرام برگزيدن كنيد.
اين مطلب رو هم بخونيد  آموزش استفاده از ويديو كال اينستاگرام به چهره گروهيتغيير عكس پس گويه جواب استوري سوالي اينستاگرام
نظر و توصيه خويش را با ما به اشتراك بگذاريداينبار در آموزك با شما طريق استفاده از استيكر سوال و جواب در استوري اينستاگرام را مرور كرديم. نظر و تجربه خويش را از اين قابليت اينستاگرام با ما به اشترام بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.