۱۸ استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام

۵۸ بازديد

قبل از اينكه به بحث در باره راهبرد هاي واقعي كه مي تواند به بازرگاني شما كمك كند ، بپردازيم ، پيش درآمد سعي مي نماييم تعاملتبليغات در اينستاگرام رايگانبا اينستاگرام را فهم كنيم. ما در مقاله هاي قبل درمورد ابزارهاي كاربردي در اينستاگرام گفتگو كرديم و در اين مقاله مي خواهيم ۱۸ استراتژي براي قويتر شدن اينستاگرام را براي شما بيان كنيم.

ميزان مشاركت بيشتر در هر رسانه اجتماعي مي تواند سنجه وفاداري طرفداران شما به صفحه ي شما تلقي شود.
موفقيت يك پيج اينستاگرام به شمار مخاطبان شما مربوط نمي شود بلكه ميزان درگيري آنها با محتواي برند شما است كه از همه چيز مهم تر است.
اين ميزان مقايسه علاقه و تعامل آنها با عكس ها ، فيلم ها و حكايت هاي شماست كه به راستي به كاميابي در بازاريابي مي انجامد.
اين مهم است كه مشاغل در رسانه هاي اجتماعي حضوري پركار داشته باشند. وانگهي هيچ راهبرد بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي بدون به كارگيري اينستاگرام كامل نيست. اينستاگرام يك بستر برتر براي مارك ها ، تبليغ كنندگان و مصرف كنندگان به طور يكسان فراهم آورده است.
اين اپليكيشن ۸۰۰ ميليون كاربر پركار ماهانه دارد و يوميه ۵۰۰ ميليون پروفايل در اينستاگرام فعال هستند.
چيز ديگري كه ممكن است شما را حيرت زده كند اين است كه ۷۰٪ از هشتگ هاي اينستاگرام حائز برند هستند. اين به شما چه مي گويد؟ اگر در اينستاگرام فعال نيستيد ، قطعاً رقباي شما هستند.
كساني كه قبلاً حساب كاربري خويش را تنظيم كرده اند در راه درست قرار دارند ولي تنها داشتن پيجي از اينستاگرام لزوماً به فروش انتها نمي شود.
اگر مي خواهيد فروش و درآمد راستين را از اينستاگرام كسب كنيد ، بايد يك راهبرد پسنديده را ارائه دهيد.
در پيوسته بعضي از پارامترهاي كليدي كه براي ارزيابي كارگماري خود بايد در جستجوي آن باشيد را براي شما شرح داده ايم :
۱. Followersفالوئر يك عامل بارز است كه شما بايد به آن پروا كنيد. تعداد مخاطبان يا كسان تأثيرگذار در پيج شما اهميت دارد اما مهم ترين پارامتر نيست.
علاوه بر دنبال كنندگانتان ، شما مي توانيد followers جديدي هم با به كارگيري راهكارهايي به صفحه ي خود اضافه كنيد.
۲. Likesميزان پسنديده شدن يگانه ديگر از پارامترهاي اساسي است. اين يك اندازه گيري در سطح پايه است براي اينكه مشخص شود آيا محتواي شما بدست پيروان شما به نكويي پذيرفته شده است يا خير !
اين يك پرتو ي كمابيش سر راست از ميزان محبوبيت پيج شما در بين مخاطبان منظور شماست.
۳. Commentsنظرات جنبه ي ديگري از فضاي اينستاگرام است كه مي توانيد هنگام دنبال و درگير شدن در اينستاگرام به آنها پروا كنيد.
تجزيه و تحليل نظرات ، درك با كيفيت تري از آنچه پيگيري كنندگان شما درباره پست هاي شما فكر مي كنند  ، به شما مي دهد.
دوست داشتن يك مطلب مهم است ، ولي نظرات نشانگر ستيز بيننده با آن درونمايه است ، زيرا آنها وقت خويش را صرف نوشتن يك نظر براي آن درونمايه مي كنند.
البته ، كيفيت نظرات نيز به همان اندازه مهم است. اغلب ، مردم نظرات ساده اي مانند “خوب” يا “خوب به نظر مي رسند” مي گذارند كه به راستي معني چنداني ندارند. تنها به نظرات ايموجي اسپم در زير نگاه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.